اولین مهاجر بازداشت شده توسط یخ آزمایش مثبت برای Coronavirus در نیوجرسی زندان

31 ساله مهاجر ساکن نیوجرسی زندان های ایالات متحده مهاجرت و گمرک مقامات دارای آزمایش مثبت برای COVID-19 بیماری

توسط MINERALNEWS در 6 فروردین 1399

31 ساله مهاجر ساکن نیوجرسی زندان های ایالات متحده مهاجرت و گمرک مقامات دارای آزمایش مثبت برای COVID-19 بیماری ناشی از کروناویروس جدید. این اولین تایید coronavirus مورد در میان یخ بازداشت شدگان است. یک گارد در برگن زندان شهرستان که در آن مرد برگزار می شود و همچنین آزمایش مثبت برای coronavirus هفته گذشته است.

مرد است "قرنطینه و دریافت مراقبت" با توجه به یخ آزادی مطبوعات و جدید بازداشت شدگان پذیرفته می شود در برگن شهرستان ، کسانی که آمده اند با او در تماس هستند که "cohorted و نظارت." زندان است تصویب یک مستند پروتکل — محدود کردن زندانیان جنبش و باز کردن یک COVID-19 جداسازی واحد برگن شهرستان کلانتر در بیانیه ای گفت.

این اولین مورد تایید شده می آید و پس از یخ مواجه انتقاد شدید از مهاجر طرفداران, Department of Homeland Security مقامات و پزشکان در مورد نحوه آژانس در پاسخ به کوروناویروس.

طرح دعوی در دادگاه واصل شنبه توسط اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا به نمایندگی از مهاجران بازداشت شده در دو مریلند زندان به دنبال نیروی یخ برای آزادی بازداشت شدگان که مسن هستند و یا زمینه ای شرایط پزشکی.

"این چیزی است که کارشناسان بهداشت عمومی باید مطمئن باشید ما اتفاق می افتد: مردم در مراکز بازداشت هستند اردک نشسته برای گسترش این ویروس است. همان کارشناسان همچنین پیش بینی کرد که پس از شیوع بیماری در بازداشتگاه شروع به آنها را به سرعت در حال گسترش" گفت: Andrea Flores, معاون مدیر سیاست برابری بخش در ACLU در بیانیه ای "رنج و مرگ است که رخ خواهد داد این است که غیر ضروری و قابل پیشگیری است. یخ باید فوری و گام های جدی برای کاهش تعداد افراد در بازداشت است. اگر آن را نمی کند, از آن خواهد شد به سرزنش برای یک بحران انسانی."

وجود دارد بیش از 37,000 یخ بازداشت شدگان در سراسر کشور. چند سازمان دیگر را در پرونده های مشابه مناسب در برابر آژانس. یک گروه از بیش از 3000 پزشکان با ارسال نامه ای به یخ هفته گذشته درخواست آژانس برای آزادی بازداشت شدگان مهاجر در بازداشتگاه.

هفته گذشته آژانس اعلام کرد که توقف اکثر بازداشت و نمی خواهد ادامه عملیات در نزدیکی یا تجهیزات پزشکی.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب