چگونه برای افزایش اورژانس عرضه داروهای تجویزی

بزرگنمایی این تصویر در پرتو گسترش COVID-19 برخی ایالات متحده بیمه سلامت را آغاز کرده اند که اجازه می

توسط MINERALNEWS در 19 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

در پرتو گسترش COVID-19 برخی ایالات متحده بیمه سلامت را آغاز کرده اند که اجازه می دهد تا بیماران به منظور بزرگتر اضطراری عرضه خود را معمول دارو برای دیابت و بیماری های قلبی و دیگر شرایط مزمن. جفری همیلتون/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جفری همیلتون/گتی ایماژ

به عنوان COVID-19 شروع به گسترش و سلامت بیشتر مردم در ایالات متحده فدرال و مقامات بهداشتی توصیه مردم به دست آوردن چند هفته عرضه داروهای تجویزی آنها به طور معمول برای شرایط مزمن. شما نمی خواهید به گیر بدون آنها اگر شما مریض است.

"من فکر می کنم آن را بسیار عالی مشاوره اگر چه من نشان می دهد که مردم عرضه بیشتر از چند هفته می گوید:" دکتر Peter Jacobson با دانشگاه میشیگان دانشکده بهداشت عمومی. "مردم نباید گرفتار کوتاه داشتن به اندازه کافی داروهای قلبی دیابتی داروها و یا هر برنامه به طور بالقوه نجات بخش دارو است که آنها باید در یک روال روزانه و یا هفتگی و یا ماهانه بر است." او نشان می دهد هدف به عرضه سه ماه در دست است.

اما خود را تقویت تامین اضطراری پزشکی است که اغلب به چالش کشیدن حتی به عنوان شرکت های بیمه شروع به سهولت خود را معمولا تنگ محدودیت در نور COVID-19.

اکثر شرکت های بیمه باید سفت و سخت برنامه برای اجازه پر کردن مجدد. به طور معمول, این بدان معناست که اگر شما می گویند یک ماه به شما عرضه نمی توانید دوباره پر کردن آن را تا 24 روز و یا اگر شما 90 روز به شما عرضه نمی توانید دوباره پر کردن آن را تا 85 یا حتی 88 روز است.

و جاکوبسن می گوید کار کردن با آن را با شرکت های بیمه می تواند مشکل باشد. "آیا شما تا کنون سعی به مقابله با بیمه گر خود را بر روی تلفن?" او می گوید. "شما می توانید حتی از طریق ؟ چه مدت شما باید صبر کنید آنلاین?" تماس گیرنده اغلب گفته به تلفن بعد و یا در حال ارسال به بخش دیگر, در چه می تواند احساس بی پایان حلقه است.

در اینجا یک جایگزین جاکوبسن می گوید: رسیدن به داروساز خود را برای کمک به دخالت.

"آنها آن را انجام تمام زمان" جاکوبسن می گوید. "آنها به طور مداوم در حال صحبت کردن با پزشک مراقبت های اولیه و یا هر متخصص در طبیعت از یک نسخه — طول زمان," او می گوید. خود را از ارائه دهنده مراقبت های اولیه نیز ممکن است قادر به کمک به مداخله با شرکت بیمه.

اکثر شرکت های بیمه خواهد شد و آرامش خود را دوباره پر کردن سیاست های در مورد از بلایای طبیعی مانند طوفان یا زلزله. و این فقط شروع به اتفاق می افتد با گسترش coronavirus.

برای مثال طرح بیمه بهداشت و درمان ارائه دهنده سرود در حال حاضر توصیه اعضای آن بحث با دکتر خود در مورد اینکه آیا آنها نیاز به افزایش خود را به طور منظم یک ماه از عرضه دارو به مدت سه ماه. Regence BlueCross BlueShield of Oregon و Regence BlueShield از واشنگتن می گویند که "تسهیل دسترسی به طور منظم از داروهای تجویزی."

این آخر هفته گذشته صلیب آبی و سپر آبی شرکت اعلام کرد که آنها بیش از حد را افزایش می دهد دسترسی به داروهای تجویزی توسط waiving اولیه دارو دوباره پر کردن محدودیت 30 روزه نسخه تعمیر و نگهداری داروها و/یا تشویق کاربران به استفاده از خود را 90 روز سفارش پستی بهره مند شوند.

اما حتی با آرام سیاست, جوراب زنانه ساقه بلند در پزشکی می تواند مشکل باشد به خصوص برای افرادی که فاقد بیمه و یا که نمی توانیم شرکت پرداخت بزرگتر از حد معمول مقدار از داروهای آنها نیاز دارید.

"اگر آنها بیمه هزینه می تواند بسیار گران می گوید:" فردریک Isasi از مصرف کننده گروه حمایت از خانواده های ایالات متحده آمریکا. "پس از آن قطعا تاثیر کم درآمد و خانواده های شاغل بسیار بیشتر از مردمی دیگر."

و حتی برای بیمارانی که بیمه Isasi می گوید تجمعی شرکت می پردازد می تواند در نهایت بیش از حد بالا به خصوص برای مواد مخدر است که در حال حاضر گران است.

"ما می دانیم که مردمی هستند و به طور معمول گرفتن آمار بسیار گران قیمت شرکت برای پرداخت انسولین," او می گوید. "در مواردی حتی بیمه خانواده هایی که کم درآمد را واقعا باید یک زمان سخت قادر به استطاعت به پرداخت برای آن ذخیره انسولین."

روشن نیست که دقیقا چه مقدار اضافی دارو مردم باید در دست است. مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری خواستار "تامین اضطراری." وزارت امنیت داخلی می گوید: "یک منبع مستمر." اما نه مشخص می کند که آیا این بدان معناست که یک ماه یا سه ماه.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب