اولین نگاه اجمالی از کانادا درست COVID-19 عفونت نرخ انتظار می رود در اواسط ماه ژوئیه

اتاوا—ملی ایمنی نیروی کار آغاز شده است و هزاران تست نمونه خون برای COVID-19 آنتی بادی و باید قادر به تولید یک

توسط MINERALNEWS در 15 تیر 1399

اتاوا—ملی ایمنی نیروی کار آغاز شده است و هزاران تست نمونه خون برای COVID-19 آنتی بادی و باید قادر به تولید یک تصویر دقیق تر از چگونه بسیاری از کانادایی ها آلوده شده است با رمان coronavirus در عرض چند هفته.

از آن خواهد شد بسیار طولانی قبل از ما می دانیم بیشتر در مورد چه نوع از حفاظت در برابر آینده عفونت داشتن آنتی بادی فراهم می کند گفت: دکتر تیموتی ایوانز مدیر اجرایی COVID-19 ایمنی نیروی کار.

به علاوه ایوانز گفت: بسیاری از افرادی که خون در حال آزمایش است را نمی توان اطلاع از نتایج که چگونه خون است که جمع آوری شده برای تست.

"وجود خواهد داشت یک فرصت برای افراد برای پیدا کردن وضعیت خود گفت:" ایوانز که همچنین مدیر مک گیل مدرسه از جمعیت و بهداشت جهانی.

حداقل 105,000 کانادایی آزمایش مثبت برای COVID-19 پس از coronavirus شناسایی شد در ماه ژانویه در حالی که بسیاری از دیگران بیمار بودند اما نمی توانستم تست شده چون ولایت محدود است که می تواند دسترسی به این روش تا زمانی که فقط چند هفته پیش.

ایوانز نیز گفت: تعداد قابل توجهی از مردم دریافت عفونت و نشان می دهد هیچ نشانه ای ندارند و هیچ سرنخی آنها همیشه بیمار است. ایوانز گفت: ایمنی تست در کشورهای دیگر پیشنهاد واقعی عفونت نرخ 10 تا 20 برابر بیشتر از تعداد موارد تایید شده.

وجود دارد چند شاخک به نیروی کار طرح به شکل واقعی عفونت رای دادن در اینجا با شروع در حال اجرا آنتی بادی آزمون در 40,000 نمونه های جمع آوری شده از مردم که اهدا خون به کانادا خدمات خون و Hema کبک از آنجا که ممکن است. ایوانز گفت: حدود 1600 از این نمونه ها در حال اجرا را از طریق کیت های آزمایش هر روز در حال حاضر و تجزیه و تحلیل در حال حاضر در نتایج.

"امیدوارم ظرف دو هفته آینده ما یک اولیه اولین شماره" او گفت:.

اولین نتایج را نشان می دهد که چگونه بسیاری از نمونه ها نشان داد که آنتی بادی اما شامل هیچ جزئیات مانند این که آیا آنها مرد یا زن و یا جایی که آنها زندگی می کنند.

"در پایان ماه ژوئیه ما انتظار داریم بیشتر شکسته تصویر از آنچه ما تماس بگیرید سرمی حضور آنتی بادی در خون است که در آن با گروه سنی و موقعیت جغرافیایی" ایوانز گفت.

ایوانز گفت: Canadian Blood Services نمی تواند ردیابی نمونه واقعی بیمارانی که به آنها بسیار مثبت آنتی بادی آزمایش را نمی توان گزارش را برای هر کسی که اهدا خون در خارج از کبک. او گفت: Hema کبک گفت: ممکن است آن را ممکن است برای شناسایی بیماران اما هنوز تصمیم گرفتم که اگر آن را انجام خواهد داد.

یکی دیگر از تست برنامه در حال حاضر در آغاز 25,000 نمونه خون گرفته شده از زنان باردار با استفاده از خون به طور معمول کشیده شده در طول سه ماهه اول به صفحه نمایش برای عفونت مقاربتی و بررسی ایمنی نسبت به بیماری های دیگر مانند سرخجه. COVID-19 تست آنتی بادی اضافه خواهد شد که به لیست برای تمام زنان باردار در کانادا رفتن تمام راه را به ماه دسامبر است. زنان مطلع خواهد شد اگر آنها تست مثبت برای COVID-19 آنتی بادی گفت: ایوانز.

ایوانز وجود دارد گفت: همچنین حدود 30000 نمونه خون برگزار شد در استانی labs که در حال تست برای آنتی بادی است.

او گفت: با هم این پروژه ها ارائه می کنند تکه تکه عکس از عفونت رای در سراسر کشور هر چند نمی توان آن را واقعا نمونه تا ملی مطالعه خانواده اجرا می شود. که قصد ندارم به اتفاق می افتد تا زمانی که آنتی بادی قابل حمل آزمون تبدیل به قابل اعتماد, اما یک برنامه در حال توسعه با آمار کانادا پس از آن آماده است که این آزمون هستند.

"ما دوست دارم که یک آزمون که نیاز ندارد رسمی قرعه کشی خون بلکه یک pin prick اما ما نه کاملا هنوز وجود دارد," او گفت:. "وجود دارد برخی از چیزهایی که در افق. ما در حال تلاش برای دریافت این اعتبار به سرعت اما ما هنوز هم نمی کردم آنچه که من اسمش را خوب آزمون های قابل حمل است که می تواند در خانه استفاده می شود."

آزمون نیروی کار است که با استفاده از در حال حاضر تنها نیاز به یک مقدار کمی از خون کمتر از 1/20 یک قاشق چای خوری به طور کلی — اما آن است که هنوز هم بیش از آنچه که می آید از یک انگشت و خراش.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

ایوانز گفت: درک چگونه بسیاری از مردم رو آلوده می تواند کمک به درایو سیاست تصمیم گیری در مورد که در آن به واکسیناسیون اولین تاثیر خاص بهداشت عمومی اقدامات ممکن است تا به حال در برخی از تنظیمات مانند مراقبت طولانی مدت مراکز و بیمارستانها و مدارس و یا جوامع شده اند که آمار بسیار سخت است.

نیروی کار نیز تا دو سال فرصت را به سعی کنید به نگاه در چه نوع از حفاظت است که کسی از داشتن آنتی بادی و همچنین چه مدت سطح آنتی بادی در خون یک فرد. ایوانز گفت: این مطالعات تنها شدن جریان و زمان را از جمله به دنبال ببینید که آیا افرادی که دارای آنتی بادی های آلوده در طول یک دوم یا سوم موج همه گیر.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب