وحشت همه گیر در پاکستان: 'مردم فقط به معنای واقعی کلمه مبارزه برای تخت"

بزرگنمایی این تصویر یک پلیس پاسداران خیابان مهر و موم شده توسط مقامات یک منطقه مسکونی در لاهور در تا

توسط MINERALNEWS در 30 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک پلیس پاسداران خیابان مهر و موم شده توسط مقامات یک منطقه مسکونی در لاهور در تاریخ 17 ژوئن به عنوان COVID-19 موارد همچنان به افزایش است. عارف علی /خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
عارف علی /خبرگزاری گتی ایماژ

هفته گذشته Zain Tafneesh خانواده را از بیمارستان به بیمارستان تلاش برای پیدا کردن یک تخت برای او 86-year-old پدر بزرگ. او COVID-19 و تلاش برای نفس کشیدن. "ما درمانده ما گدایی" Tafneesh می گوید. "تصور کنید که مرد بود در ماشین گریه برای اکسیژن و بیمارستان ها نشان می شد هیچ رحمت."

در نهایت Tafneesh عمو به نام های قدرتمند در ارتش که پدر بزرگ او را به یک بیمارستان دولتی در نزدیکی پاکستان, Islamabad. Tafneesh گفت که بیمارستان بود و در ابتدا او را تبدیل به دور و ادعا آنها تا به حال هیچ فضایی. تخت ارائه شده تا به حال به احتمال زیاد محفوظ است برای سلامت کارگران که قرارداد این ویروس.

"مردم فقط به معنای واقعی کلمه مبارزه برای تخت می گوید:" داکتر سمر فخار ساکن جراح در دولت-اجرای بیمارستان آموزشی خیبر در شمال غرب پاکستان در استان خیبر پختونخوا.

فعلی افزایش COVID-19 موارد – که پس از دولت برداشته آن هفته-بلند مستند در پایان مارس — است roiling کشور است. پاکستان در حال حاضر یکی از بیشترین تعداد روزانه موارد جدید در جهان: 5,358 در دوشنبه, ژوئن 18. کل مورد تعداد 160,118 – و انتظار می رود برای رسیدن به بیش از یک میلیون نفر در پایان ماه ژوئیه.

انتقاد از دولت

و پس از هفته ها اطمینان کرد که وضعیت به طور عمده تحت کنترل به بیرون درز نامه از سازمان بهداشت جهانی نشان می دهد که سیستم بهداشت و درمان در این کشور پرجمعیت ترین استان پنجاب در معرض خطر سقوط اگر دولت را به اقدام فوری. اما مقامات می گویند که سیستم بهداشت و درمان است که تحت فشار است و مسئله این است که بیماران در حال هجوم آوردند به ویژه بیمارستان قریب به اتفاق کسانی که در موسسات.

با اینحال که نامه پژواک چه ده پزشکان در بیمارستان های دولتی در سراسر پاکستان NPR گفت: که حتی با این مورد در حال حاضر تعداد آنها COVID-19 بخش در حال کامل یا نزدیک به کامل است. آنها در حال تلاش برای تهیه تجهیزات و دارو را حتی به عنوان آنها خود را در حال سقوط بیمار و در حال مرگ در نامتناسب اعداد. آنها می گویند آنها همچنین در حال حمله عصبانی بستگان به عنوان سرخوردگی مانت بیش از کمبود امکانات.

"این وضعیت ناامید." Fakhar می گوید. "بيمارستان های دولتی در حال غرق و ظرفیت آنها باید آن را به اندازه کافی نیست." او می گوید: بیمارستان دارای 63 COVID-19 تخت اما در خدمت یک منطقه حاوی میلیون ها نفر از مردم است.

این COVID-19 دیدگاه در پاکستان و جهان پنجم پرجمعیت ترین کشور بود و همیشه خواهد بود دشوار: ادامه مستند به خطر انداخته اقتصادی خراب کردن جرم فقر و حتی ناآرامی.

اما منتقدان می گویند پاکستان همه گیر گلایه منعکس کننده دولت اقدام rashly در برخی موارد. "وجود دارد جنبه های پاسخ که گدا باور می گوید:" مشرف زیدی مدیر Tabadlab یک سیاست های دولت thinktank و مقاله نویس. "یکی از اهداف اصلی سیاست عمومی مورد نیاز برای جلوگیری از فروپاشی سیستم بهداشت عمومی" – و که تا به حال اتفاق افتاده است – از آنجا که او می گوید: از "احساس دل و روده نخست وزیر."

نخست وزیر عمران خان معتقد است که در برابر مستندات و گفت: آنها به شدت تاثیر پاکستان میلیون ها فقیر که درآمد خشک تا زمانی که این کشور تا حد زیادی توقیف از اواسط ماه مارس به پایان ممکن است. این زمانی است که اکثریت مسلمان کشور افتتاح شد تا به عنوان شهروندان آماده برای جشن عید فطر چهار روز تعطیلات عمومی.

"پس از عید ما شاهد بسیاری از موارد به خاطر مردم رفت و به آرایشگران. آنها رفت و به خیاط. آنها رفت و به این بازار می گوید:" دکتر فخار خیبر بیمارستان آموزشی.

یک درز نامه از که

نگرانی های ابراز شده توسط Fakhar و دیگران تکرار شد در سازمان بهداشت جهانی نامه مورخ 7 ژوئن که به بیرون درز شد به رسانه ها. این خواسته دکتر یاسمین رشید وزیر بهداشت از پنجاب پاکستان پرجمعیت ترین استان با بیش از 100 میلیون نفر برای اجرای موقت موضعی مستندات به "حفظ سلامت ضروری ارائه خدمات کاهش خطر ابتلا به سیستم سقوط است."

که نامه ای اشاره کرد که 24 درصد از پاکستانی ها که تا به حال تست شده برای COVID-19 مثبت بودند. آن گفت: نرخ مثبت باید بالاتر از 5 درصد است که نشان می دهد انتقال بیماری تحت کنترل است. آن گفت: پاکستان توانایی شناسایی, تست منزوی کردن و مراقبت از COVID-19 بيمار بود "ضعیف است."

(نه دولت فدرال و نه که مقامات در پاسخ به چندین درخواست مصاحبه.)

نه روز پس از نامه درز ایجاد می شود عناوین روزنامه دولت گفت: آن تحمیل مستندات در بخش هایی از 20 شهرستانها که در آن بیماری به سرعت در حال گسترش است.

هنوز وزیر بهداشت رشید که متعلق به خان و حزب سیاسی و سرزنش شهروندان برای گسترش این بیماری است. "این است که یک ملت [از مردم] که گوش نمی," رشید گفت: در مصاحبه ای در روز دوشنبه. "من فکر می کنم هیچ کس به عنوان بی سواد به عنوان ما هستند." رشید عذرخواهی برای این نظرات پس از او به طور گسترده ای مورد انتقاد است.

در حال حاضر به عنوان یک دکتر در یک دولت-اجرای بیمارستان می گوید آنها در حال اجرا کوتاه از دارو و اکسیژن برای بیماران خود را. دکتر Ammara خالد از بیمارستان مایو در پاکستان دومین شهر لاهور می گوید: "هواکش از سوال است."

در بیمارستان مایو "آنها تنها با توجه به افرادی که برخی از لینک به برخی از مقام های سیاسی و یا برخی از فرد" خالد گفت. به طور منظم بیماران دسترسی تنها در صورتی وجود دارد یدکی پنکه.

اما در هفته گذشته هیچ کدام وجود دارد. پس خالد گفت: بیماران در COVID-19 بخش است که اگر آنها نیاز به یک دستگاه تنفس مصنوعی "شما می تواند اشاره به یک بیمارستان خصوصی اگر شما می توانید استطاعت آن است." اکثر پاکستانی ها نمی توانند. او می گوید آن را به سمت چپ او به عنوان یک دکتر با یکی از وحشتناک گزینه: "شما می دانید فقط رعایت بیمار و دیدن آنها در حال مرگ است."

مقامات دولتی باید با بازی کردن با کمبود مانند رشید پنجاب وزیر بهداشت. "من حفظ گفتن مردم که تخت و هواکش همه جا در دسترس هستند," او گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی در ژوئن 10, سرزنش خانواده ها برای عجله به همان بیمارستان.

که تکرار می شد سر تاج کارشناسان گروه مشورتی که به توصیه دولت. دکتر محمود شوکت NPR گفت که با توجه به آمار و ارقام ارائه شده به او توسط دولت "نه وجود دارد کمبود تخت و نه در کمبود هواکش و هیچ مشکلی در تامین اکسیژن است. موضوع این است که مردم می خواهید برای رفتن به یک خاص تسهیلات" که در آن تخت ممکن است در دسترس است. او هشدار داد اگر این موارد COVID-19 در ادامه به "پیشرفت در رای دادن است که ما در حال پیشرفت در حال حاضر آن را تبدیل به یک مسئله جدی تا پایان ماه ژوئن یا اول یا هفته دوم جولای."

تهدید به مراقبت های بهداشتی کارگران

پزشکان می گویند که نوع بحث قرار می دهد و آنها را در معرض خطر است.

"هنگامی که مردم می آید را به یک بیمارستان دولتی در ذهن خود ایده این است که همه چیز را می شود در دسترس می گوید:" فخار خیبر بیمارستان آموزشی. بنابراین شما می توانید تصور کنید که همه نا امیدی. آنها آن را در پزشکان متاسفانه. و من فکر می کنم علت ریشه است چرا که به آنها داده می شود امید کاذب."

شده اند وجود دارد حداقل 20 حمله پزشکی کارگران در فخار را در استان خیبر پختونخوا با توجه به شعبه محلی دکتر جوان انجمن که نظارت بر خشونت. آنها شامل سه تیراندازی حوادث — از آنجا که اداره بیمارستان حاضر به دست بدن مرحوم بیمار به خانواده گسترده خود را از آنجا که آنها در حال انتظار برای نتیجه COVID-19 آزمون به بازگشت ،

در فخار بیمارستان مردان rioted پس از یکی از گروه خود رد شد یک COVID-19 تست.

سلامت کارگران می گویند آنها همچنین در حال حمله به دلیل تئوری های توطئه به طور گسترده ای در حال گسترش در رسانه های اجتماعی و واتساپ از جمله یکی از برجسته روحانی صورت نورانی Okarvi که متهم پزشکان از کشتن بیماران و به دروغ ادعا می کنند آنها درگذشت COVID-19.

اگر وضعیت بدتر پزشکان از ترس حملات افزایش خواهد یافت. به طور گسترده تر آنها از ترس نظام سلامت سقوط خواهد کرد و اگر مورد اعداد همچنان به افزایش است.

"مردم را به مرگ در جاده ها. مردم می میرند در خانه های خود. ما می میرند" می گوید: دکتر Sorath Sindhu که با این نسخهها کار در COVID-19 بخش در دولت-اجرای مدنی بیمارستان در جنوب شهر حیدرآباد. "هیچ کس نمی خواهد در امان توسط این چیز" او می گوید.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن