فدرال اتهامات علیه ex-عضو شورای شوک دره سن فرناندو. 'آن را مانند یک فیلم!'

خریداران در Ralphs سوپر مارکت در پورتر در مرتع پرورش احشام را نگه نمی بازگشت صبح روز سه شنبه زمانی که او به کش

توسط MINERALNEWS در 22 اسفند 1398

خریداران در Ralphs سوپر مارکت در پورتر در مرتع پرورش احشام را نگه نمی بازگشت صبح روز سه شنبه زمانی که او به کشف صفحه اول روزنامه تیتر در مورد کیفرخواست از میچ انگلند.

"شرم آور است," او گفت: از اتهامات روبرو سابق لس آنجلس عضو شورای شهر.

این تنگ گره گوشه ای از دره سن فرناندو شد لرزاند این هفته توسط این اتهامات علیه انگلند یک سیاستمدار شناخته شده با یک جوان چهره است که دو بار برنده انتخابات در شورای منطقه.

انگلند متهم شده بود روز شنبه با مانع فدرال تحقیقات به پول نقد اسراف غذا اسکورت خدمات و هدایای دیگر که مقامات می گویند او پذیرفته شده از یک تاجر در طول سفر. سابق شورای تنها کسی که تا کنون به طور علنی به اتهام در ارتباط با گسترده تحقیقات مربوط به فساد مالی و پرداخت به طرح های در لس آنجلس, شهرستان Hall.

تبلیغات

کیفرخواست نیز نشانه اولین بار در چندین دهه است که عضو شورای شهر از این منطقه شده است در یک شهر بزرگ سالن رسوایی.

با آن تک واحدی در بلوار گسترده و مزارع پرورش اسب و یک جمعیت نسبتا زیادی از رای دهندگان جمهوری خواه این محله در شمال غربی دره دارای احساس حومه دور از شهر سالن فساد که ensnares سیاستمداران در مناطق دیگر از لس آنجلس.

"ما به تنهایی" گفت: گرانادا هیلز اقامت هارولد Gugel در استارباکس در پورتر در مرتع پرورش احشام در روز سه شنبه.

انگلند را به اتهام جنایات را حیرت زده کرد ساکنان محلی است. در کافه ها و کافی شاپ ها در سراسر منطقه در این هفته بسیاری از آنها هر دو نگران و خوشحال با اتهامات وارد در سابق شورای که بزرگ شد و در سن فرناندو ولی و تا به حال یک خانه در گرانادا هیلز.

تبلیغات

این شهوت پرست جزئیات مطرح شده در کیفرخواست — از جمله اتهامات که اسکورت فرستاده شد به انگلند هتل در لاس وگاس و که او با بازی موسیقی با صدای بلند در ماشین خود را برای خنثی کردن پتانسیل دستگاه های گوش دادن — موجب سراسیمگی از مکالمه در سراسر منطقه است.

"مردم در حال تلفن کردن قلاب" گفت: Michael بندتو یک عامل املاک و مستغلات است که زندگی در گرانادا هیلز خدمت در محلی محله شورا و رئيس جمهور از اتاق بازرگانی است.

Gugel گفت: آنلاین نظرات خود را درب بعدی جامعه صفحه "فوران" دوشنبه که خبر شکست در مورد انگلند که او به عنوان متعهد councilmember که در پا برای کمک به متوقف جدید آزادراه سطح شیب دار در یک خیابان در نزدیکی خانه خود را.

"من همیشه فکر می کردم او روشن و قابل اعتماد" Gugel گفت. "در حال حاضر من خیلی مطمئن نیستم."

به عنوان یک عضو شورای انگلند به نمایندگی از محله های پورتر انزال گرانادا هیلز چتسورث غرب تپه و نورتریج پس از خدمت به عنوان رئیس ستاد سپس-عضو شورای Greig اسمیت. بسیاری از مردم در منطقه می دانیم انگلند و Jayne انگلند دبیرستان یار که او بعد از ازدواج و زن و شوهر و دو دختر.

انگلند پایین پا در پایان 2018 به یک کار را با یک ورزش و سرگرمی شرکت به طور ناگهانی ترک شورای پست قبل از مدت خود را به پایان رسید.

این منطقه دارای چند عمده کسب و کار و یا مراکز تجاری در مقایسه با سایر نقاط شهر است. سازمان های محلی از جمله اتاق های بازرگانی و کلیساها و YMCA بازی بزرگ نقش در جامعه و اعضای شورای شناخته شده هستند توسط ساکنان است.

یک نورتریج مرکز جوانان است که پس از اسمیت. نیز وجود دارد Holleigh Bernson پارک یادبود در پورتر در مرتع پرورش احشام اختصاص داده شده به اواخر دختر یکی دیگر از سابق شورای.

تبلیغات

پایین خیابان در پورتر انزال توسعه دهنده تلفات برادران ساختمان عظیم مسکونی جدید در جامعه و در سال 2018 پرده برداری کرد, برنامه ای برای یک "انگلند Pavilion" در سایت. توسعه نمی بازگشت یک تماس را به روز شنبه در مورد وضعیت پارک.

در بلژیک وفل هاوس در گرانادا هیلز در شنبه جیل Siciliano گوش حیرت زده به عنوان دوست او توضیح داد که این اتهامات رو انگلند پس از یک خبرنگار با نزدیک شدن جفت به سوال در مورد رسوایی. Siciliano را علامت جزئیات که گفته شامل پردازش $24,000 برای الکل در یک کلوپ شبانه و 10000 $پول نقد.

"مرسی" گفت: Siciliano زندگی می کند که در چتسورث. "اوه خدای من."

"کل داستان شما نمی تواند آن را بنویسید!" گفت که کاهش یافته است را به نام او. "آن را مانند یک فیلم!"

انگلند التماس کرد گناه نیست این هفته است.

انگلند وکیل جانت Levine در بیانیه ای گفت: این هفته که مشتری او بود افتخار از کار او انجام داده بود برای جامعه خود. "با وجود این شکست و با حمایت خانواده و دوستان او به نظر می رسد به جلو به ادامه مادام العمر خود را کمک به جامعه ای که به او داده است:" لوین گفت.

دهه پیش زمانی که نماینده شورای منطقه, John P. معصوم سوال شد در یک پروب متمرکز در شهرستان قرارداد کمک های مالی مبارزات انتخاباتی و ى مهم است. او هرگز متهم شده است. اما گسترده تر بررسی فرستاده می شود یکی دیگر از سابق شورای, Thomas D. شپرد به زندان پس از او به اعدام محکوم شد و در سال 1969 از پذیرش $11,000 رشوه در ارتباط با rezoning از 7 هکتار در کنگا پارک.

توسط برخی از اقدامات انگلند موقعیت خود را به عنوان یک قطب نمای اخلاقی در فساد است. او در معرفی حرکت در سال 2014 به تغییر شهر قوانین به طوری که هر کارمند به جرم جنایت مربوط به شهر خود کار مورد نیاز خواهد بود به پرداخت تاوان حقوق بازنشستگی خود را.

تبلیغات

او به دنبال قانون جدید پس از یک بازرس ساختمان محکوم به زندان در یک FBI فساد مورد راه اندازی شد برای ادامه به دریافت سالانه بازنشستگی بیش از $72,000. آنلاین شهرستان سوابق نشان می دهد که انگلند حرکت بود هرگز شنیده قبل از شورای.

برخی از ساکنان نیست آماده به قاضی انگلند در روز سه شنبه حتی به عنوان آنها به نظر می رسید وحشت زده شده توسط خود را متهم به رفتار است.

"او تنها متهم شده است" گفت: چتسورث مقیم وین جونز بود که خواندن در مورد کیفرخواست در کافه در چوپان تپه کلیسا. او به اتهام استفاده از یک سرویس اسکورت "است."

چادری در یک کابوی کلاه و پیراهن فلانل جونز گفت: سوارکاری باشگاه است که به طور منظم بازدید توسط سیاستمداران محلی. انگلند سوار با گروه چندین بار با توجه به رسانه های اجتماعی پست.

"او به نظر می رسید مانند یک راست arrow" جونز گفت.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب