Fauci هشدار می دهد: بیشتر مرگ و اقتصاد آسیب اگر ما بازگشایی بیش از حد سریع

واشنگتن - دولت ایالات متحده را بالا بیماری های عفونی متخصص صادر کند هشدار سهشنبه که شهرها و ایالات متحده می تو

توسط MINERALNEWS در 24 اردیبهشت 1399

واشنگتن - دولت ایالات متحده را بالا بیماری های عفونی متخصص صادر کند هشدار سهشنبه که شهرها و ایالات متحده می تواند "را به عقب برگردانید" و دیدن بیشتر COVID-19 مرگ و میر و آسیب های اقتصادی به طور یکسان اگر آنها را بلند coronavirus stay-at-home سفارشات بیش از حد سریع -- یک تضاد به عنوان رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را هل می دهد به سمت راست یک سقوط آزاد اقتصاد است.

"وجود دارد یک خطر واقعی است که شما ماشه شیوع است که شما ممکن است قادر به کنترل" دکتر Anthony Fauci هشدار داد یک کمیته مجلس سنا و ملت به عنوان بیش از دو دوجین متحده شروع به بلند کردن مستندات خود را به عنوان اولین گام به سوی بهبود اقتصادی.

مشاوره از Fauci و دیگر مقامات دولتی کلیدی — تحویل توسط چشمگیر, گاهی اوقات بی دست و پا تلفنی — در تقابل با رئیس جمهور که خواستار در تظاهرات از دولت دستور داد محدودیت و اصرار دارد که "روز به روز ما در حال ساخت گام های فوق العاده ای."

مغلوب ساختن پیشی جستن که انتخاب مجدد بستگی دارد به درجه قابل توجهی در اقتصاد ایران تا خود را به اداره ثبت با ویروس روزانه.

Dr. Anthony Fauci کنگره هشدار داده است که اگر این کشور از بازگشایی بیش از حد به زودی در این بیماری همه گیر را نیازی درد و رنج و مرگ است. Fauci اگر نگرانی برخی از کشورهای پرش به بیش از پست های بازرسی "کمی خوشه که ممکن است به نوبه خود به شیوع است." (May 12) (آسوشیتد پرس)

تأکید جدی از این بیماری همه گیر است که به کنگره و کاخ سفید Fauci و دیگر کارشناسان شهادت از خانه های خود. رئیس کمیته لامار الکساندر ریاست این جلسه از مطالعه در کابین خود در تنسی گرچه برخی از اعضای کمیته حضور داشتند در فرد در یک طرز مرموزی خالی کاپیتول هیل مجلسی نقاب و نشستن 6 فوت از هم جدا.

تنش در ایجاد توازن میان امنیت مردم از این ویروس است که هنوز هم جای تعجب پزشکان را با اب زیر کاه راه آن می تواند کشتن در برابر شدید اقتصادی خرید اینترنتی است که در بسیاری از کشورهای دیگر بیش از حد. ایتالیا تا حدی برداشته مستند محدودیت در هفته گذشته تنها به دیدن یک پرش بزرگ در تایید COVID-19 عفونت در آن سخت ترین ضربه منطقه است. و لبنان آرام ملی مستند در اواخر ماه گذشته اما روز سه شنبه گفت: محدودیت های در حال ابقاء برای بقیه هفته پس از سنبله در گزارش عفونت.

بیشتر عفونت ها و مرگ اجتناب ناپذیر است که مردم دوباره شروع به جمع آوری اما چگونه آمادگی جوامع برای مهر کردن آن جرقه تعیین خواهد کرد که چگونه بد ارتجاعی است Fauci گفت: بهداشت و درمان مجلس سنا, آموزش و پرورش, کار و کمیته حقوق بازنشستگی.

"هیچ شکی نیست حتی تحت بهترین شرایط زمانی که شما به عقب بر کاهش, شما می توانید برخی موارد به نظر می رسد" Fauci گفت..

حرکت بیش از حد به سرعت و به "عواقب می تواند واقعا جدی است," او اضافه شده است. این نه تنها می تواند "برخی از درد و رنج و مرگ است که می تواند اجتناب شود بلکه حتی می تواند شما را در جاده ها و سعی کنید به بهبود اقتصادی."

با بیش از 30 میلیون نفر بیکار در آمریکا مغلوب ساختن پیشی جستن شده است فشار متحده به بازگشایی شده است.

اخیر آسوشیتد پرس بررسی مشخص شد که 17 متحده را برآورده نمی کنند یک کلید کاخ سفید معیار برای شل شدن محدودیت — 14 روز رو به پایین مسیر در موارد جدید و یا تست مثبت نرخ. در عین حال بسیاری از کسانی که شروع به بازگشایی و یا در حال انجام این کار از جمله آلاباما, کنتاکی, مین, می سی سی پی, Missouri, نبراسکا, اوهایو, اوکلاهما, تنسی و یوتا است.

از 33 متحده است که تا به حال 14 روز رو به پایین, مسیر 25 تا حدی باز شده و یا در حال حرکت به بازگشایی در روز AP تجزیه و تحلیل یافت. کشورهای دیگر که باید دیده نمی شود 14 روز کاهش بسته باقی می ماند با وجود ملاقات با برخی از معیار.

Fauci ابراز خوش بینی که در نهایت واکسن وارد خواهد شد همراه با درمان در علاوه بر این به یکی از مواد مخدر است که تا کنون نشان داده است متوسط اثر در مبارزه با COVID--19. اما این امر می تواند "یک پل خیلی دور" به انتظار آنها را در زمان سقوط زمانی که مدارس به امید بازگشایی, او گفت:.

در حال حاضر "همه جاده ها بازگشت به کار و بازگشت به مدرسه رفتن را از طریق تست" گفت: الکساندر جمهوری خواه رئیس کمیته.

اگر چه مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد این هفته "ما ملاقات لحظه ما غالب" در افزایش و بهبود ویروس, تست سناتور جمهوریخواه در این پنل بودند به طرز محسوسی کمتر خوش مشرب.

عدم تست به گل نشسته آمریکا پاسخ از آغاز زمانی که یک آزمون طراحی و توسعه توسط مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از فرار به مشکلات متعدد. ایالت یوتا میت رامنی گفت که ایالات متحده ممکن است در نهایت پیشی تست رهبر کره جنوبی اما این کشور به مراتب کمتر مرگ و میر به دلیل آن شروع به تست اولیه.

"پیدا کردن من تست ما رکورد چیزی برای جشن گرفتن آنچه" رامنی گفت.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت "تست تزار" Adm. برت Giroir گفت که ایالات متحده می تواند انجام حداقل 40 میلیون به 50 میلیون آزمون در ماه سپتامبر است. که کار کردن به بین 1.3 میلیون تا 1.7 میلیون آزمون در روز است. دانشگاه هاروارد محققان گفته اند که ایالات متحده باید انجام 900,000 توسط این جمعه به منظور ایمن بازگشایی شده است.

و یک تست تنها می گوید اگر کسی آلوده است که روز به آنها می تواند در گرفتن virus روز بعد. تحت فشار قرار دادند توسط الکساندر چگونه ملت 100,000 مدارس و 5000 کالج ها می تواند بازگشایی در ماه اوت Giroir ابراز اعتماد به نفس وجود دارد خواهد بود به اندازه کافی آزمون مدارس به تدبیر استراتژی های امن شاید با تست یک تعداد معینی از دانش آموزان هر چند روز.

در سراسر جهان به ویروس آلوده شده است نزدیک به 4.2 میلیون نفر کشته و بیش از 287,000 — بیش از 80 ، 000 مرگ و میر در ایالات متحده به تنهایی جهان را با کمترین تلفات. Fauci گفت: مرگ و میر در ایالات متحده به احتمال زیاد بالاتر از رسمی شمارش.

در حالی که Fauci تبدیل شده است مورد اعتماد علم صوتی برای میلیون ها نفر از آمریکایی ها دیابت رند پل ابراز نا امیدی با او اخطار می دهد. کنتاکی جمهوری خواه گفت: Fauci بود نه پایان "همه" در دانش در مورد کوروناویروس و آن را "نوع مسخره" را به نشان می دهد کودکان نباید بازگشت به مدرسه -- چیزی Fauci گفت: هرگز.

"ما نمی دانیم که همه چیز را در مورد این ویروس و ما واقعا بهتر بود بسیار مراقب باشید به خصوص وقتی که می آید به کودکان" Fauci گفت.

در حالی که کودکان به نظر می رسد کمتر مستعد پزشکان در نیویورک در حال تحقیق در مورد 100 جوانان که COVID-19 ممکن است مربوط به نادر و خطرناک واکنش التهابی. سه فوت کرده اند.

COVID-19 ویرانگر خانه های سالمندان نیز با عفونت و افزایش مرگ و میر در میان ساکنان و مراقبان آنها.

"اگر ما قادر به دریافت ماسک برای همه در کاخ سفید من امیدوارم که ما می توانیم ماسک برای هر خانه سالمندان کارمند که به آن نیاز دارد" گفت: سناتور. مگی حسن, D-N. H. که او نیز پرسید که چرا کسانی که در جمعیت های آسیب پذیر بودند که با داشتن یک زمان سخت گرفتن آزمایش هنگامی که کارکنان در تماس با مغلوب ساختن پیشی جستن دریافت روزانه تست.

کاخ سفید اخیرا توصیه می شود که تست تمام ساکنان خانه سالمندان و کارکنان طی دو هفته آینده.

سناتور. کریس مورفی, D-Conn., لعنتی مغلوب ساختن پیشی جستن دولت برای "جرم جنایی مبهم" راهنمایی در مورد چگونه متحده می تواند با خیال راحت بازگشایی اقتصاد خود را. او فشرده CDC مدیر رابرت Redfield چرا دقیق توصیه های تهیه شده توسط کارشناسان آژانس شده بود کنار گذاشتهشدن به گزارش آسوشیتد پرس. Redfield پاسخ داد که این توصیه ها به نظر می رسد باید بر روی وب سایت آژانس به زودی.

سه شنبه کارشناسان Fauci, Redfield و غذا و دارو کمیسر Stephen هان در "اصلاح قرنطینه" پس از دو کارکنان کاخ سفید به تازگی آلوده شد اما آنها مجاز به حضور در بحرانی اداره جلسات نقاب و نگه داشتن فاصله خود را.

___

دنبال AP همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب