واقعیت را بررسی کنید: زودرس — مغلوب ساختن پیشی جستن در ادامه به ادعای دارو می تواند درمان Coronavirus

بزرگنمایی این تصویر کارکنان پزشکی در مارسی فرانسه نشان می دهد بسته های اطلاعاتی از یک Nivaquine قرص

توسط MINERALNEWS در 16 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

کارکنان پزشکی در مارسی فرانسه نشان می دهد بسته های اطلاعاتی از یک Nivaquine قرص های حاوی کلروکين و Plaqueril قرص های حاوی هیدروکسی کلروکین. جرارد Julien/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جرارد Julien/خبرگزاری گتی ایماژ

دانشمندان در حال حاضر در حال انجام یک آزمایش برای دیدن اینکه آیا یک دارو است که در حال حاضر مورد استفاده در درمان لوپوس و برای جلوگیری از مالاریا نیز ممکن است کمک به درمان COVID-19.

علاقه خود را بر اساس مطالعات آزمایشگاهی نشان می دهد که داروی هیدروکسی کلروکین مسدود coronavirus از ورود به سلول است. هیچ شواهد به عنوان رتبهدهی نشده است هر چند که این دارو در واقع موثر است COVID-19 درمان است.

در واقع کارشناسان پزشکی هشدار داده اند در برابر خرید آن برای این منظور زیرا که ممکن است اگزوز منابع برای افرادی که در واقع به آن نیاز دارید.

که متوقف نشده رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن از بارها و بارها این ادعا که هیدروکسی کلروکین امیدوار کننده برای درمان COVID-19. در کاخ سفید در جلسه مطبوعاتی روز جمعه او به ارمغان آورد آن را دوباره.

"هیدروکسی کلروکین, من نمی دانم," او گفت: تکان دادن سر خود را. "آن را به دنبال مانند آن است که با داشتن برخی از نتایج خوب است. من امیدوارم که خواهد بود که یک چیز فوق العاده."

اما آزمایش های بالینی از هیدروکسی کلروکین به تازگی آغاز شده و دانشمندان مسئول آنها گزارش نشده است هر نتیجه ای که در عین حال مثبت یا منفی است. با دیدن هر اثر مثبت از مواد مخدر است به احتمال زیاد برای برخی از زمان شاید هفته.

Dr. Anthony Fauci از موسسه ملی بهداشت خواسته شد مارس 24, آیا این دارو به عنوان یک درمان برای رمان coronavirus.

"پاسخ این است که نه" او گفت:, "و شواهدی که شما در حال صحبت کردن در مورد ... است شواهد."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lytny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن