که شما را در لاک پشت? چه اتفاقی می افتد به کلاس درس حیوانات خانگی در طول مستند

بزرگنمایی این تصویر بنیامین وقت گذراندن و دختران خود را اما (مرکز) و Cleo در حال پرورش خرم قورباغه ا

توسط MINERALNEWS در 30 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

بنیامین وقت گذراندن و دختران خود را اما (مرکز) و Cleo در حال پرورش خرم قورباغه از یک علوم کلاس درس در ص 58 در بروکلین n. y. سارا Stacke برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
سارا Stacke برای NPR

در گیر خانواده ها مصرف در انواع غیر منتظره نقش. در اینجا یکی دیگر: باغ وحش.

زمانی که شهر نیویورک مدارس بسته در ماه مارس, من, پسر, معلم, مریم Pfeifer ارسال یک ایمیل به پدر و مادر که مایل به دعوت کلاس درس حیوانات خانگی به خانه های خود — برای مدت.

پاسخ فوری بود. "این بسیار به جامعه می گوید:" Pfeifer که می آموزد پیش-K از طریق کلاس دوم علوم در ص 58 در بروکلین.

خانم Pfeifer از او به عنوان شناخته شده به دانش آموزان خود را می داند هالی روسیه لاک پشت خرم قورباغه و در کلاس دیگر اصحاب در دست خوب است. اما متوقف نمی شود او را از فکر کردن در مورد آنها. "آنها حیوانات خانگی. من از دست دانستن آنچه که آنها انجام," او می گوید.

بزرگنمایی این تصویر

چاق, قورباغه با Stacke جای خواب خانواده تا مدرسه بازگشایی. سارا Stacke برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
سارا Stacke برای NPR

"من نگران دو قورباغه ها بیشتر است. آنها بیشترین مراقبت و درگیر."

در علاوه بر این به هالی و شاد و خرم وجود دارد چاق قورباغه و همچنین به عنوان یک مجموعه ای از بی مهرگان از جمله چوب راه رفتن, باغ, حلزون, سوسک, کرم ها و اشکالات. "دست در زمان زنده است و موجودات ارزشمند" خانم Pfeifer می گوید.

با کوتاه مدت تغییرات تبدیل شدن به مدت طولانی از خانواده ها که با استقبال از حیوانات به طرح میتوانست به زندگی در حال پیدا کردن همدم, سرگرمی و فرصت های یادگیری.

چاق, قورباغه

بزرگنمایی این تصویر

برایان جای خواب با پسرانش, Errol جای خواب 6 و اسکار Stacke 8 ماه. سارا Stacke برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
سارا Stacke برای NPR
برایان جای خواب و سارا Stacke
Errol جای خواب 6 سال
اسکار Stacke, 8 ماه,

من سریع به کمک طلب کردن خدمات ما وقتی شنیدم چاق قورباغه نیاز به یک پرورشگاه. پس از ورود در ماه مارس ما کشف کرده ایم زیادی در مورد چاق و جیرجیرک او می خورد.

چاق می شود روزانه دو مه. او تنفس از طریق پوست خود را و نیاز به یک محیط مرطوب برای زنده ماندن. او را شبانه و دوست دارد به خیس خوردن در استخر در شب. ما یاد گرفته ایم که قورباغه ها با استفاده از خود کره چشم عضلات و ما نیز رها به یاد بگیرند که آن را حیوان خانگی کسب و کار تجارت است که نام مستعار او گونه "چاق قورباغه" به جای PS 58 دانش آموزان است.

هنگامی که ما می توانید پیدا کردن چاق — او بسیار خوب در نقب به خاک من کلاس اول دبستان, پسر, Errol دوست دارد به تماشای او باز و بستن دهان او.

بزرگنمایی این تصویر

Errol جای خواب, 6, به نظر می رسد به چاق قورباغه مخزن در حالی که تازه دریافت روزانه غبار به نگه داشتن پوست خود را مرطوب. سارا Stacke برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
سارا Stacke برای NPR

ما شگفت زده شده که جیرجیرک در نظر گرفته هاردی آفت در خانه ها و باغ ها ثابت کرده اند ظریف در اسارت. و می توان آنها را تحویل توسط ایمیل; چه کسی می دانست ؟ نگه داشتن خود را ظرف رایگان پو و لاشه یک کار کثیف است که ما را از دست ندهید زمانی که تازه گرداند و او را برای همیشه به خانه. جیرجیرک را باید یکی از با کیفیت خوب: آنها زق زق در شب که همه ما پیدا کردن بسیار آرام را از دست ندهید زمانی که آنها را ترک.

هالی لاک پشت روسی

بزرگنمایی این تصویر

کلاس اول-Aram آقا و 3 ساله برادر Ellias آقا تماشای هالی روسیه لاک پشت در حیاط خود را مجتمع آپارتمانی در بروکلین. سارا Stacke برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
سارا Stacke برای NPR
هریس آقا و کریستین Topalian-آقا
Aram آقا 7 سال
Ellias آقا 3 سال

زمانی که آقا خانواده موافقت کردند که در هالی لاک پشت, آنها نمی دانند چه آنها به. اما بیش از دو ماه گذشته هالی تبدیل به یک منبع از آسایش در طول طولانی و غیر قابل پیش بینی روز این شهر را مستند. "او یک تجربه جدید و چیزی که بچه ها می تواند لذت بردن از, می گوید:" کریستین Topalian-آقا که 7 ساله پسر آرام است یک دانش آموز از خانم Pfeifer است.

بزرگنمایی این تصویر

این آقا خانواده می یابد هالی که "نه سریع واکر" آسان برای مراقبت از. سارا Stacke برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
سارا Stacke برای NPR

Aram است هالی اولیه سرپرست و لاک پشت زندگی می کند در اتاق خواب خود را در 3 فوت کانتینر با یک حمام و گیاهان و پوست کف. او اجازه می دهد او را گاهی اوقات به خزیدن به اطراف آزادانه. Aram نوشته است یک کتاب در مورد تجربه با عنوان زندگی من با هالی.

"او داده Aram چیزی بسیار ویژه می گوید:" کریستین "چیزی [از] خود را که او موفق و طول می کشد مراقبت از."

"او می خوابد خیلی بیشتر از من فکر کردم او" یادداشت Aram. "من همچنین می دانستم که هرگز او روسی بود."

هر چند Aghas' دست کامل با کار خانه-مدرسه و برای چند وحشتناک هفته پدر هریس اقا COVID-19 عفونت و بهبود کریستین می گوید آنها سپاسگزار به هالی در زندگی خود را. وقتی که لاک پشت برمی گرداند به PS 58 آنها طرح را به یکی از خود را.

ورود به سیستم هتل

بزرگنمایی این تصویر

بئاتریس Hibbert, 7, (مرکز) به نظر می رسد به ورود به هتل که در خانه های قرص اشکالات دو سوسک و دو millipedes. سارا Stacke برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
سارا Stacke برای NPR
Cadria و علامت هیبرت
بئاتریس Hibbert, 7 سال
جیمز Hibbert, 21 ماه

"ما بسیاری از اشکالات" توضیح می دهد که Cadria هیبرت. هر چند نه کاملا مطمئن است که پناه در داخل ورود به هتل از خانم Pfeifer را ص 58 علوم کلاس درس Hibberts را تایید کرده اند وجود دارد دو سوسک دو millipedes و آنچه به نظر می رسد رشد تعداد roly-polies. (خانواده شگفتی که آیا این اشکالات در حال جفت گیری.)

بزرگنمایی این تصویر

روی هیبرت خانواده در تلاش است برای تغذیه مخلوقات سبزی های برگ دار مانند کلم یا هر چیز سبز از خود شام صفحات زیرا کاهو به آنها گفته شد به ارائه غنایم به سرعت. ورود به هتل آنها آموخته نمی مانند کلم بروکلی. سارا Stacke برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
سارا Stacke برای NPR

ورود به سیستم هتل در آن گلخانه پیدا کرده است یک خانه در کنار Hibberts' خرچنگ زاهد گوشه نشین و نور LED ایستگاه با استفاده از آنها به رشد گیاهان باغ در طول سال. "من دوست دارم که ما در حال حاضر کل منطقه را در قفسه های اختصاص داده شده به اکوسیستم می گوید:" Cadria.

دختر او بئاتریس, 7, تحصیل شده است از ورود به هتل نیاز دارد از جمله آنچه موجودات خوردن و به او آموخته است که آنها به مانند اسپری با آب در طول روز برای حفظ خاک مرطوب. "من به ارمغان آورد تا در حومه شهر با بسیاری از اشکالات مانند این می گوید:" Cadria. "من خوشحالم که بئاتریس می داند آنچه مانند نگاه کنند — در نیویورک را ببینید, سوسک, اما بسیار دیگری نیست."

شاد و خرم قورباغه

بزرگنمایی این تصویر

Cleo (سمت چپ) و اما وقت گذراندن با بازی شاد و خرم قورباغه بر روی عرشه از آپارتمان خود را در بروکلین. سارا Stacke برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
سارا Stacke برای NPR
چارلز گذراندن
Cleo 9 ساله,
اما 5 سال

از گذراندن یک خانواده چند سوال در مورد شاد و خرم: او گم شده و دیگر PS 58 کلاس درس حیوانات خانگی ؟ او مانند بیشتر گیاهان در تانک ؟ چه خواهد شد ما با او اگر ما در تعطیلات ؟

شاد و خرم وارد PS 58 به عنوان یک بچه قورباغه شش سال پیش بود و مطرح شده در کلاس درس همراه با همسر خود را فیونا که سال گذشته درگذشت خانم Pfeifer می گوید.

شاد و خرم در حال حاضر زندگی در یک هوای آفتابی گوشه ای از وقت گذراندن را بروکلین آپارتمان. یک ادعا و دوزیستان رفتار او شگفت زده کرده است خانواده یک زن و شوهر بار. هر شب پدر چارلز گذراندن گوید شاد و خرم می شود کاملا پر سر و صدا. در ابتدا او فکر Cleo, 9, یا, اما, 5, ترک کرده بود مترونوم پس از تمرین پیانو. "Tik tok, tik tok. در حال حاضر من می دانم آن را شاد و خرم," او می گوید.

بزرگنمایی این تصویر

به وقت گذراندن با خانواده را نمی کند در نظر بگیرید شاد و خرم خواستار مهمان خانه. سارا Stacke برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
سارا Stacke برای NPR

این Dallys در نظر نمی خرم خواستار مهمان خانه. او غذا می خورد گلوله و تانک خود را تمیز می شود هر هفته یا دو. شاد و خرم با توجه به Cleo و اما با بازتاب خود را در دیوار شیشه ای از خانه خود را.

"Cleo و اما دریافت مقدار زیادی از لذت بردن از او می گوید:" چارلز. "به خصوص در آغاز آنها او را تماشا زیادی است. در حال حاضر او یک بخشی از محیط زیست نوع مانند مبلمان."

باغ حلزون

بزرگنمایی این تصویر

کلاس دوم بنفش گلدبرگ و برادر یونس گلدبرگ که در کلاس پنجم در حال پرورش باغ حلزون از ص 58 علوم کلاس درس. سارا Stacke برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
سارا Stacke برای NPR
اندرو گلدبرگ و گابریل Paupeck
یونس گلدبرگ 10 سال
بنفش گلدبرگ 7 سال

در اواسط ماه مارس آن را به نظر می رسد باغ حلزون در تلاش بودند برای تولید مثل. اندرو گلدبرگ و گابریل Paupeck که در زمان حلزون خانه از PS 58 ارسال یک تصویر از فعالیت به خانم Pfeifer. او تایید سوء ظن خود را. پس از کوچک سفید حلزون تخم مرغ به نظر می رسد خانم Pfeifer دریافت تصویر دیگری. او توصیه می شود که تخم مرغ باید تخم در دو هفته دیگر.

"من در تلاش برای به دست آوردن آنها برای ذخیره کردن تخم مرغ برای هفت سال می گوید:" خانم Pfeifer. "بدیهی است که Izombie انجام می دهند درست است."

بزرگنمایی این تصویر

حلزون بسیار آسان و کم تعمیر و نگهداری Izombie می گویند. سارا Stacke برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
سارا Stacke برای NPR

حلزون زنده در یک مخزن پلاستیکی با یک افت که بنفش 7 درو برای آنها. حیوانات بسیار آسان و تعمیر و نگهداری پایین. "گاهی اوقات آنها مانند یک برگ انگور یا فلفل اما آنچه که آنها واقعا می خواهید این است که هویج," توضیح می دهد که مادر و گابریل. "آنها همچنین خوردن گچ را به خود پوسته سخت" می افزاید: 10-year-old یونس.

وقتی پرسید که آیا حلزون را تغییر خانواده پویا, پدر اندرو گلدبرگ پاسخ بسیار نیست: "همه ما لذت بردن از حلزون, اما آنها واقعا نمی دروازه ورود به یک سگ است."

سارا Stacke یک عکاس خبری که در نیویورک زندگی می کند.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب