دکتر انجمن می گوید کمک از دولت است و نه به اندازه کافی برای زنده ماندن COVID-19

تورنتو—در این انجمن به نمایندگی از پزشکان انتاریو می گوید: یک پیشنهاد از دولت استانی برای ارائه پیش پرداخت را

توسط MINERALNEWS در 1 اردیبهشت 1399

تورنتو—در این انجمن به نمایندگی از پزشکان انتاریو می گوید: یک پیشنهاد از دولت استانی برای ارائه پیش پرداخت را نمی خواهد به اندازه کافی برای نگه داشتن درمانگاه های باز در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

دولت استانی ارائه شده است درمانگاه پرداخت های ماهانه برای پوشش از دست دادن درآمد پایین تر از بیمار حجم و افزایش هزینه های تجهیزات حفاظت شخصی.

"انتاریو خواهد بود ارائه پیش پرداخت به پزشکان به آشتی برابر درآمد آینده به منظور اطمینان از ثبات از خدمات پزشک به عنوان ما همچنان به نبرد در برابر COVID-19 می گوید:" یک بیانیه از وزارت بهداشت ،

این پیش پرداخت را برابر با 70 درصد از یک کلینیک متوسط درآمد و آنها انتظار می رود به بازپرداخت این پول بیش از پنج ماه دوره ابتدا در ماه نوامبر.

دکتر سهیل گاندی رئیس انجمن پزشکی انتاریو می گوید درمانگاه نیاز به کمک های بلاعوض به جای وام چرا که پزشکان قادر خواهد بود برای جبران کسری بودجه هنگامی که این بیماری همه گیر به پایان می رسد.

"من باور نمی کنم افرادی که این پیشنهاد آگاه از این واقعیت است که وجود دارد هیچ گرفتن در مراقبت های بهداشتی" گفت: گاندی.

"اگر شما یک دکتر خانوادگی و شما شاهد 30 نفر در یک روز شما می توانید ببینید 60 نفر یک روز به عقب آن را فقط غیر انسانی به مردم را کار کسانی انواع ساعت شش سال از هم اکنون."

او می گوید: بسیاری از نظر مالی امکان پذیر گزینه برای بسیاری از درمانگاه ها خواهد بود به تعطیل در طول همه گیر به دلیل هزینه های سربار از باز ماندن.

"این یک فاجعه خواهد بود در ساخت برای مراقبت از بیمار" گفت: گاندی.

در Mississauga, Ont., دکتر Sohal Goyal می گوید او در حال حاضر دیدن بیماران در آینده از شهرهای دیگر به دلیل آنها نمی تواند پیدا کردن کلینیک های که باز هستند در جامعه خود را.

پزشک خانواده می گوید او تصمیم به نگه داشتن خود را در درمانگاه باز از طریق همه گیر به جامعه خدمت اما می گوید او را به درمانگاه نیست در آینده نزدیک به پوشش هزینه های عامل.

Goyal می گوید: مشکل شده است مرکب از بالا رفتن سرسام آور هزینه PPE.

Goyal گفت: ماسک های جراحی هزینه نزدیک به 10 بار بیشتر در حال حاضر از آنها قبل از همه گیر و دستکش ها چهار برابر قیمت.

او همچنین تا به حال به تمیز کردن برای ضد عفونی کننده دست و صورت سپر در کسب و کارهای محلی.

"ما در حال تقلا برای دریافت منابع برای بیماران ما" گفت: Goyal. "من به خانه امشب و من بر روی کامپیوتر من هر روز به دنبال دستکش و ماسک و لباسهای."

انتاریو پیشنهاد دولت برای پیش پرداخت به پزشکان هنوز نهایی نشده و هنوز به مذاکره با پزشکان اوما گفت.

گاندی گفت: این پیشنهاد نیز نشانی از این موضوع است که پزشکان نمی شود پرداخت می شود به صورت مجازی قرار ملاقات برای ماه آنجا که دولت سیستم کامپیوتری آماده نیست و به روند جدید در حسابداری و مدیریت کدهای مجازی نمایش.

استانی دولت گفت: پرداخت جدید کدهای استفاده می شود باید به طوری که این استان دریافت اطلاعات با ارزش در مورد استفاده از آنلاین قرار ملاقات, اما اوما گفت: یک راهحل در دسترس است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش را با ما رایگان خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

اما اوما می گوید که یک کد رهگیری را می توان اضافه شده به حسابداری موجود کنید به طوری که آنها می توانند پرداخت هر چه زودتر در حالی که دولت هنوز دریافت اطلاعات.

این استان گفت: soonest که پزشکان پرداخت خواهد شد به صورت مجازی قرار ملاقات های انجام شده در حال حاضر در ماه ژوئن است.

"ما در حال حاضر دیده می شود, درمانگاه, نزدیک, گفت:" گاندی گفت: درمانگاه نیاز به کمک هر چه زودتر. "این است که برای اضافه کردن یک قابل اضافه شدن به سیستم مراقبت های بهداشتی ما در ماه های آینده."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب