فراری اسلش 2020 درآمد پیش بینی COVID-19 همه گیر

SOAVE, ایتالیا - ورزش لوکس خودروساز فراری در روز دوشنبه کاهش آن سال درآمد راهنمایی به طور قابل توجهی با توجه ب

توسط MINERALNEWS در 15 اردیبهشت 1399

SOAVE, ایتالیا - ورزش لوکس خودروساز فراری در روز دوشنبه کاهش آن سال درآمد راهنمایی به طور قابل توجهی با توجه به COVID-19 همه گیر و اذعان کرد که چشم انداز جدید فرض تیز بازیابی در نیمه دوم سال است.

فراری است که در ناحیه امیلیا رومانا منطقه که یکی از سخت ترین ضربه coronavirus در ایتالیا کاهش راهنمایی برای خالص درآمد به بین 3.4 میلیارد یورو و 3.6 میلیارد یورو از 4.1 میلیارد یورو قبلا. این کاهش پیش بینی خود را برای تعدیل سود قبل از بهره و مالیات و استهلاک و استهلاک بالای طیف وسیعی از 1.2 میلیارد یورو از یک طیف وسیعی از 1.43 میلیارد یورو رسید.

این شرکت در گزارش 8% کاهش در سه ماهه اول سود خالص به 166 میلیون یورو به عنوان درآمد غوطه ور فقط 1% به 932 میلیون یورو در میان 5% افزایش در تحویل به 2,738 واحد است.

مدیر عامل شرکت Louis Camilleri گفت: کاهش ارشاد فرض می شود که 75 ٪ به 100 ٪ از درآمد را از دست داده خواهد شد رزرو شده در طول سه ماهه دوم. آن طول می کشد را به حساب هفت هفته اختلال در تولید بود که مجددا راه اندازی پنج شنبه و پیش بینی افت در فرمول 1 درآمد با توجه به کوتاه تقویم و برنامه ای برای اجرای بسیاری از مسابقات بدون حضور طرفداران که آمار هر دو حمایت هزینه ها و حقوق تجاری. نام تجاری درآمد نیز پیش بینی خود را به رنج می برند با کمتر بازدید کنندگان برای فراری, موزه, پارک های تفریحی و مغازه ها.

CFO آنتونیو Picca Piccon گفت: ارشاد "به حساب نمی خطرات شدید موج دوم از عفونت است که غیر ممکن است برای مدل."

فراری تا کنون دریافت کرده است و نه قابل ابطال در سفارشات اما Camilleri گفت که در طول 2008-9 بحران مالی آن را در زمان چند ماه برای لغو بر سفارش کتاب. او از این گفته شده بود "چند" لغو در ایالات متحده و استرالیا اما افزود: "تا کنون هیچ چراغ قرمز چشمک زن در هر جغرافیا است."

"این بحران بسیار متفاوت" Camilleri گفت. "امکان لغو هستند اما تنها بخشی از معادله است. از سوی دیگر سطح سفارشات که خوب هستند."

فراری گفت: آن هنوز هم در نظر دارد برای رفتن پیش با دو ماشین راه اندازی برنامه ریزی شده برای این سال, اما آنها خواهد شد به تعویق افتاد تا نیمه دوم.

Camilleri گفت: این شرکت خریداری کرده بود 800 آزمایش خون است که اداره می شود هر روز به فراری کارکنان و خانواده های خود را به صورت داوطلبانه و که این شرکت ارائه می کنند هیئت مدیره مسکن و کمک های پزشکی به هر کسی که باید تست مثبت است. آن است که در حال توسعه خود را از تماس با سیستم ردیابی بنابراین کارگران می تواند تعیین اگر آنها شده اند در تماس با هر کسی که تست مثبت است.

ایتالیا نیز برنامه ریزی برای اجرای یک برنامه تلفن همراه است که در خدمت آن تابع اما هیچ تاریخ تایید شده است.

هیچ فراری کارگران شده اند furloughed و همه باید حفظ کامل پرداخت در ایتالیا خاموش کردن غیر ضروری تولید Camilleri گفت. ارشد مدیریت در زمان 20 درصد کاهش در حقوق و دستمزد و اعضای هیئت مدیره در حال صرف نظر کردن از باقی مانده پرداخت برای بقیه سال.

با وجود بحران فراری در ماه گذشته تصویب سود سهام از 1.13 یورو در هر سهم برای پرداخت کل 210 میلیون یورو است که Camilleri گفت: "ملموس و شواهد ما اعتماد به نفس در آینده است."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام


tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب