DHS Reassigns رسمی زیر گزارش های اطلاعاتی بر روزنامه نگاران و معترضان

بزرگنمایی این تصویر یک روزنامه نگار گذشته اجرا می شود ماموران فدرال در اعتراض نژادی و بی عدالتی در م

توسط MINERALNEWS در 12 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک روزنامه نگار گذشته اجرا می شود ماموران فدرال در اعتراض نژادی و بی عدالتی در مقابل علامت O. هتفیلد ایالات متحده دادگاه در تاریخ 30 ژوئیه در پرتلند سنگ. ناتان Howard/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ناتان Howard/گتی ایماژ

وزارت امنیت داخلی اتحاد reassigned بالای آن مقام اطلاعاتی با توجه به رسانه های زیر خبری که دفتر او وارد شده گزارش های اطلاعاتی به روزنامه نگاران و معترضان در پرتلند سنگ.

برایان مورفی که به گفته سرپرست این وزارتخانه برای اداره اطلاعات و تجزیه و تحلیل حذف شد از این موقعیت با توجه به واشنگتن پستبود که برای اولین بار به گزارش اخبار.

در روزهای منتهی به مورفی حذف پست را شکست اخبار که DHS حال گردش سه "باز کردن منبع اطلاعاتی گزارشهای" به فدرال, سازمان های اجرای قانون. این روزنامه می گوید: گزارش توصیف توییتهایی از دو روزنامه نگار — خبرنگار نیویورک تایمز و بالا سردبیر وبلاگ مبارزه حقوقی — "با توجه به آنها منتشر شده بود به بیرون درز اسناد طبقه بندی نشده در مورد DHS عملیات در پورتلند."

مورفی نیز منتقل شده است به یک پشتیبانی اداری نقش خود را در بخش مدیریت اداره.

فراخوان مورفی حذف شده بود روز جمعه توسط وزیر امنیت داخلی چاد گرگ که زیر پست's آيات دستور به توقف جمع آوری اطلاعات در مطبوعات و دستور رسیدگی به آن رسیدگی است.

یکی دیگر از اطلاعاتی گزارش, به گزارش این روزنامه نشان داد که DHS به حال ردیابی و ثبت مبادلات در میان معترضان در یافت Wechat نرم افزار پیام.

مورفی قبلا رد کرده است که او دسترسی به معترضان دستگاه ها و پیام های, با توجه به پست.

خانه هوش رئیس کمیته آدام شیف با صدور بیانیه ای روز شنبه گفت: این کمیته انجام شده است برای رسیدگی به مورفی و از هوش و تجزیه و تحلیل بیش از دو هفته قبل از انتقال.

"در اخیر گزارش های عمومی ما نگران آن است که مورفی ممکن است ارائه شده ناقص و بالقوه اطلاعات گمراه کننده به کمیته کارکنان در دوره های اخیر ما نظارت نامزدی که وزارت امنیت میهن و من و در حال حاضر به تاخیر انداختن و یا خودداری زمینه هوش محصولات حقوقی یادداشتها و دیگر پرونده های درخواست شده توسط این کمیته است که می تواند نور را در این اقدامات" شیف گفت.

وی افزود که کمیته خواهد بود "گسترش" نظارت آن در روزهای آینده.

مورفی حذف سوخت انتقاد در اطراف DHS است که تحت سنگین موشکافی در هفته های اخیر برای استفاده از آن از ماموران فدرال در پورتلند شد. عوامل از بخش های مختلف در این اداره مستقر شدند به شهر برای محافظت از اموال فدرال در حال انجام تظاهرات برای عدالت نژادی برانگیخته توسط پلیس به قتل جورج فلوید.

ماموران فدرال که به درگیری با داعش است. در ماه جولای اقدام معاون وزیر امنیت میهن کن Cuccinelli اذعان که ماموران فدرال استفاده کرده بینام و وسایل نقلیه را انتخاب کنید تا مردم در پورتلند. او گفت: این اقدام به معنای نگه داشتن افسران امن و به دور از جمعیت. او بعدها گفت: در نامه ای به دموکرات ها در کمیته قضایی مجلس که در دفتر کار خود خواهد بود بررسی اتهامات که مأموران اجرای قانون از خود آژانس "نادرست بازداشت و منتقل شد."

در جولای 23, ایالات متحده منطقه قاضی مایکل سیمون صادر سفارش ضابط جلوگیری از ماموران فدرال از "دستگیری و تهدید به دستگیری و یا با استفاده از نیروی فیزیکی علیه" هر کسی می دانند که به عنوان یک روزنامه نگار و یا حقوقی ناظر مگر اینکه آنها را علت احتمالی به این باور که فرد مرتکب جرم و جنایت است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن