طوفان Amphan باعث ریزش زمین, بلبرینگ جدید گلایه برای هند و بنگلادش

بزرگنمایی این تصویر دو مرد اردک برای پوشش به عنوان امواج تولید شده توسط Cyclone Amphan سر و صدا در م

توسط MINERALNEWS در 31 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

دو مرد اردک برای پوشش به عنوان امواج تولید شده توسط Cyclone Amphan سر و صدا در مقابل یک موج شکن جمعه در چنای هند است. دورتر در شمال, همراه, هند, سواحل شرق, در نزدیکی مرز با بنگلادش و مقامات در حال تلاش برای تخلیه مناطق در طوفان مسیر. آرون Sankar/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
آرون Sankar/خبرگزاری گتی ایماژ

یک طوفان عظیم نسبت به کوبید ساحلی مناطق مرزی هند و بنگلادش ضبط سنگین باران و تندباد بیش از 100 مایل در ساعت زمانی که آن محصل. پس از روز از گردونه در خلیج بنگال Cyclone Amphan آمد در ساحل بعد از ظهر چهارشنبه به وقت محلی در شمال شرقی سواحل هند با قدرت دسته 2 طوفان.

گردباد کاهش یافته در قدرت پس از اوج خود در روز شنبه هنگامی که آن هیولا مقیاس به طور خلاصه به دست آورده هند هواشناسی اداره بالاترین طوفان طبقه بندی — شوم تمایز دیده نمی شود در منطقه برای بیش از دو دهه است. اما حتی در آن تضعیف دولت Amphan بسته بندی شلاق که زدم قدرت و غرق ناپایدار سازه در امتداد ساحل.

"این ماهیگیر جوامع است. آنها آسیب پذیر ترین مردم — مردم, نزدیک به دریا" گفت: Kirti Mishra, که با این نسخهها کار با کاتولیک خدمات امدادی در زادگاه او از Bhubaneswar در هند در ایالت اوریسا.

"آنها کاهگلی یا آزبست ورق به عنوان سقف," او اضافه شده است. "ما مشاهده کرده اند که این دمیده شده دریافت و یا آنها سقوط به طور کامل. دیوارهای ساخته شده از گل. با باران و همه چیز را باد بام دور دیوار سقوط است."

نیاز به تخلیه مناطق در طوفان مسیر پیچیده پاسخ رسمی به هنوز هم یکی دیگر از فاجعه اتفاق می افتند در هر دو کشور: coronavirus بیماری همه گیر. همان روز که طوفان محصل هند گزارش بالاترین تک روز افزایش موارد تایید شده, آوردن مجموع آن شمارش شمال 106,000. بنگلادش گزارش شده بیش از 26,000.

بزرگنمایی این تصویر

یک مرد محافظت از خود را از رانندگی در باران با ورق های پلاستیکی شنبه در شرق هند در ایالت اوریسا. مقامات در هند و بنگلادش منتقل میلیون ها نفر از مردم به پناهگاه به عنوان طوفان Amphan با مته سوراخ کردن در مناطق مرزی. AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
AP

بین هر دو کشور مقامات موفق به تخلیه مناطق ساحلی برخی از 3 میلیون نفر است. اما تلاش خود را ملاقات کرده اید قابل توجهی برخی از موانع.

"وجود دارد برخی از مقاومت برای تخلیه تلاش به دلیل ترس از COVID-19," Mishra توضیح داد. "اما اواخر شب گذشته مردم متوجه آنها نیاز به امن و بنابراین آنها شروع به حرکت به طور داوطلبانه به طوفان پناهگاه است."

در بنگلادش مقامات دولتی قادر به حرکت کمتر از نیمی از 5 میلیون نفر آنها در نظر گرفته شده بود به جای در پناهگاه قبل از طوفان ورود با توجه به قیصر Rejve که با این نسخهها کار به عنوان انسانی و انعطاف پذیری مدیر برای کمک های بین المللی گروه مراقبت. او گفت که آنها امیدوارند به جای استراحت در پناهگاه های امن تر تا پایان روز شنبه.

"مقدار زیادی از استرس است که در حال حاضر در حال انجام. شما می دانید دو ماه گذشته در این مستند وضعیت مردم فقیر شده اند ضربه سخت. درآمد خود را کاهش یافته است" Rejve گفت: از پایتخت, Dhaka. چرا که خانه های خود را اغلب نگه دارید چه کمی آنها را ترک کرده اند Rejve توضیح داد: "آنها از ترس آن از دست خواهد رفت اگر حرکت آنها به دور از خانه های خود."

بیشتر چه, آن هم در ماه رمضان که در طی آن مسلمانان رعایت تعطیلات نمی خوردن یا نوشیدن در طول روز. بنگلادش یک اکثریت مسلمان کشور و بسیاری از مردم در حال روزه. در همین حال نیز وجود دارد ترس است که یک موج طوفان به عنوان بزرگ به عنوان یکی ناشی از Amphan — که می تواند به عنوان بالا به عنوان 16 فوت در برخی مناطق می تواند از طریق سینه levees و سم تامین آب خود را.

بزرگنمایی این تصویر

ساکنان کمرویی آج آب گرفتگی خیابان در راه خود را به یک پناهگاه شنبه در شهر مرزی خولنا بنگلادش. منیر uz علی/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
منیر uz علی/خبرگزاری گتی ایماژ

Amphan نیز به شمار حاد خطرات برای مهاجران زندگی در بنگلادش بزرگ اسکان اردوگاه — از جمله کسانی که در شهرستان کخس بازار موقت خانه را به صدها نفر از هزاران نفر از Rohingya پناهندگان از همسایه میانمار. در چنین اردوگاه گزینه برای محکم سرپناه هستند و اغلب محدود است.

"در این لحظه ما در معرض خطر در سطح 10 — بالاترین سطح هشدار برای طوفان. داوطلبان ما در حال برقراری ارتباط است که برای پناهندگان" Rejve گفت. "در اردوگاه منطقه وجود دارد برخی از قوی خانه اما پیام اصلی وجود دارد به ماندن در خانه خود را به دلیل وجود دارد هیچ قوی طوفان پناهگاه وجود دارد."

حتی در جایی که وجود دارد پناهگاه به تقلا به ایده های اجتماعی فاصله می تواند برای dicey گزاره. مقامات در هند به قصد پر کردن پناهگاه — که بسیاری از آنها قبلا COVID-19 قرنطینه مراکز تنها به نیمی از ظرفیت معمول خود را و مردم holing داخل در حال انتظار برای پوشش چهره خود را به عنوان بهترین آنها می توانند.

طوفان است و انتظار می رود برای ادامه آن در دوره شمالی و تراندن فشار از آن باد و باران به بنگلادش یک شبه به وقت محلی.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب