DeVos چهره مقاومت مواجه بیش از برنامه ریزی برای تغییر مسیر کمک به مدرسه خصوصی دانش آموزان

بزرگنمایی این تصویر ایالات متحده آمریکا وزیر آموزش و پرورش بتسی DeVos تصویر اینجا در فوریه کاپیتول ه

توسط MINERALNEWS در 1 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

ایالات متحده آمریکا وزیر آموزش و پرورش بتسی DeVos تصویر اینجا در فوریه کاپیتول هیل شنوایی به مدت طولانی دفاع و پشتیبانی جایگزین به مدارس دولتی است. الکس براندون/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
الکس براندون/AP

در چهارشنبه دموکرات کنگره آمریکا متهم وزیر آموزش و پرورش بتسی DeVos از تلاش برای تغییر مسیر صدها نفر از میلیون ها دلار در coronavirus کمک پول برای K-12 مدرسه خصوصی دانش آموزان است. Coronavirus بسته نجات شناخته شده به عنوان مراقبت در عمل شامل بیش از 13 میلیارد دلار برای کمک به مدارس عمومی پوشش همه گیر هزینه های مربوط.

در یک نامه همکاری امضا با تشکر. بابی اسکات رئیس مجلس کمیته آموزش و پرورش, بهداشت،, پتی موری, رتبه بندی عضو کمیته آموزش و پرورش مجلس سنا و کنگره رزا DeLauro این قانونگذاران می گویند DeVos' تلاش های اجرا "در خلاف هر دو ساده خواندن اساسنامه و هدف از کنگره است."

اندرز می آید حدود سه هفته پس از DeVos صادر ارشاد نشان می دهد که مدارس خصوصی باید با بهره مندی از یک نماینده به اشتراک گذاری از کمک های اضطراری.

بسیاری از پول خود را کنار بگذارند برای مدارس در مراقبت در عمل به معنای توزیع بر اساس چگونه بسیاری از آسیب پذیر و کم درآمد و دانش آموزان منطقه در خدمت نمایندگان مجلس می گویند — همان راه دولت فدرال دست از عنوان من دلار است. این یک فرمول به معنای ارسال پول که در آن مورد نیاز از جمله به برخی از کم درآمد خصوصی دانش آموزان در قالب "عادلانه خدمات" مثل تدریس خصوصی و یا حمل و نقل.

در وزارت آموزش و پرورش را تفسیر مراقبت عمل می کنند اگر چه این سازمان معتقد است که مدارس خصوصی باید دریافت این یارانه خدمات بر اساس چگونه بسیاری از دانش آموزان به آنها خدمت می کنند به طور کلیو نه فقط سهم خود را از دانش آموزان کم درآمد. این می تواند به معنای در مکان های با مدرسه خصوصی جمعيت مناطق خدمت دانش آموزان کم درآمد می تواند نیاز به صرف امداد پول بیشتر مرفه خصوصی-مدرسه همسایه.

در عمل در اینجا چیزی است که تفاوت را نگاه کنید: در لوئیزیانا تحت کم درآمد دانشجو فرمول های دولتی وزارت آموزش و پرورش گزارش های خصوصی دانش آموزان خواهد دریافت خدمات ارزش $8.6 میلیون دلار از دولت مراقبت عمل امداد پول است. در زیر این بخش را گسترده تر تفسیر هر چند که سهم خواهد پرش به $31.5 میلیون 267 درصد افزایش یافته است.

بخش اولیه ارشاد صادر شده در آوریل 30, اشتباه بسیاری از رهبران مدرسه باعث یک نامه از شورای رئیس دولت مدرسه افسران گفتن DeVos که اگر هدایت است نه تجدید نظر در آن "می تواند به طور قابل توجهی آسیب پذیر دانش آموزان بودند که در نظر گرفته شده برای سود بیشتر" از مراقبت عمل امداد.

در نامه ای به نیوجرسی فرماندار از آموزش و پرورش مرکز قانون سیاست و وکالت گروه تماس DeVos' تفسیر "ثبت اختراع برداشتی غلط" از قانون فدرال و هشدار می دهد که تحت این تفسیر نیوآرک مدارس دولتی را مجبور به تغییر مسیر اضافی $800,000 کمک از خود دانش آموزان به منطقه خصوصی دانش آموزان مدرسه.

تنسی مدارس رئیس جمهور این گزارش گفت: او قصد دارد برای رعایت وزارت ارشاد هر چند مدرسه دیگر رهبران مبارز بوده است و اشاره کرد که این بخشنامه است نه از نظر قانونی الزام آور است.

در مارس 12, ایندیانا را جمهوری خواه سرپرست آموزش عمومی جنیفر مک کورمیک توییتی که پس از مشورت با دولت دادستان کل او را نادیده بگیرد و هدایت شود. "من نمی خواهد بازی سیاسی بازی با COVID بودجه امداد," او گفت:.

تشکر. بابی اسکات می گوید: در بیانیه به NPR که "وجود حق پوش بک" به وزارت موقعیت. "اقدامات وزارت آموزش و پرورش باید به سمت چپ متحده و مناطق بین گیر انطباق با قانون و پیوستن به لحاظ ایدئولوژیک با انگیزه هدایت," او می گوید.

در بیانیه وزارت آموزش و پرورش دبیر مطبوعاتی آنجلا Morabito اصرار بخش شده است: "کنگره کارگردانی این بخش را به مطمئن شوید که همه دانش آموزان قادر به خدمت از طریق مراقبت عمل می کنند." این بیانیه در ادامه می گویند اگر مدارس "بودند تنها به تعداد عنوان من دانش آموزان واجد شرایط آنها خواهد بود با قرار دادن غیر عمومی دانش آموزان و معلمان در یک نقطه ضعف است که کنگره را ندارد."

در روز پنج شنبه صحبت کردن از راه دور به خبرنگاران جمهوریخواه صندلی مجلس سنا کمیته آموزش و پرورش لامار الکساندر خواسته شد اگر او موافقت با DeVos' تفسیر: "من فکر می کردم و من فکر می کنم بسیاری از کنگره فکر می کردم که پول را از مراقبت عمل خواهد بود توزیع در راه همان است که عنوان من توزیع شده است."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب