زوج به نوبه خود به "minimonies' به نجات برنامه های عروسی

نیویورک - زوج ها در تلاش برای نجات عروسی را در خود نگه دارد توسط coronavirus تغذیه تازه روند در صنعت لباس عروس

توسط MINERALNEWS در 23 اردیبهشت 1399

نیویورک - زوج ها در تلاش برای نجات عروسی را در خود نگه دارد توسط coronavirus تغذیه تازه روند در صنعت لباس عروس: این "minimony."

به جای صبر آنها در حال گرفتن hitched به تنهایی یا با چند محلی عزیزان به دنبال در امن و فاصله اجتماعی به عنوان دیگر مهمانان پیوستن تقریبا. سپس آنها برنامه ریزی برای برنامه ریزی مجدد بزرگتر جشن که مجاز است.

"ما در مورد به قرار دادن $15,000 سپرده را در یک محل که coronavirus آمار گفت:" کیت Whiting, 35, در شمال کالیفرنیا کوچک دریاچه Almanor شبه جزیره. "چرا من می خواهم به صبر کردن برای ازدواج بهترین دوست من؟"

300-مهمان عروسی از رویاهای خود را و کسانی که از او 40 ساله نامزد جیک اوری خواهد شد اتفاق می افتد یک بار در COVID-19 واکسن در محل است. در حال حاضر دوستان به تازگی مقرر خواهد ازدواج آنها را در حیاط خود ژوئن 6.

رویکرد خود را به دنیا آمد و از ضرورت این است که یک بازی بر روی میکرو, عروسی, اولین انتخاب برای برخی از زوج ها به دنبال یک تجربه صمیمی و یا قادر به پرداخت هزینه splashier امور.

قبل از همه گیر بنابراین به طور چشمگیری تغییر زندگی 20,000 تا 30,000 مراسم عروسی اتفاق افتاده است هر آخر هفته در ایالات متحده با بیش از 550 ، 000 در اصل برنامه ریزی شده برای مه و ژوئن سال جاری با توجه به داده ها از عروسی برنامه ریزی سایت TheKnot.com.

در سراسر جهان 93 درصد از زوج ها که مراسم عروسی نهفته توسط ویروس تغییر زمان تنها با 7 درصد لغو در مجموع این سایت گفت.

میانگین هزینه مراسم عروسی قبل از همه گیر شد teetering در کمتر از $34000 نفر و متوسط تعداد مهمان در 131.

نیکول اوچوا و براد ویلکینسون هر دو 27, حال اولیه لیست مهمان از 200 به علاوه قبل از انتخاب به رفتن میکرو برای خود جولای nuptials. واقعا میکرو. این شهرستان سونوما, کالیفرنیا, زن و شوهر تصمیم گرفت در کمتر از یک دوجین مهمان عروسی در یک مزرعه در نزدیکی خانه که مشرف املاک و باغ های انگور.

"ما واقعا می خواستم آن را به شخصی" اوچوا گفت. "من امیدوارم که مردم دیگر را می توانید مکث و از این نظر به عنوان یک گزینه. آن را احساس می کند مانند عروسی صنعت و روند عروسی را تبدیل به چنین نشان می دهد."

لیست مهمان از 50 یا کمتر اختصاص فقط 8 درصد از ایالات متحده, مراسم ازدواج در سال گذشته از 10 درصد سال قبل با توجه به گره که نظرسنجی بیش از 25000 زوج های سالانه است. مراسم عروسی با 51 تا 150 مهمان شامل 54 درصد از زوج است.

کریستن ماکسول کوپر سردبیر گره گفت: زوج هایی که می خواهند به نگه داشتن برنامه های اصلی خود را اما نگران است که ویروس محدودیت رانندگی خواهد شد مهمان خود را شمارش ممکن است در نظر "تغییر عروسی."

هنگامی که شرایط اجازه می دهد او گفت: "آنها می توانند میزبان مراسم با یک گروه از 25 مهمانان خود را در حالی که زنده جریان به بقیه عزیزان خود به دنبال پذیرش با همان گروه که با حضور در این مراسم برای چند ساعت قبل از کنار گروهی از مهمانان می رسند."

دوم از سه سپرده خود را در محل اوچوا و ویلکینسون در روند درخواست برای یک "نیروی majeure" بند در قرارداد خود را به طوری که آنها می توانید پول خود را به عقب در مورد ویروس محدودیت در محل باقی می ماند.

"اگر محل را انکار می کند درخواست ما, ما تصمیم به نگه داشتن تاریخ و ازدواج نیکول پدر و مادر Sonoma County, حیاط خلوت" ویلکینسون گفت.

اوچوا افزود: "ما خواهد بود فوق العاده غمگین اگر ما نمی تواند ازدواج در محل ما افتاد خیلی سخت اما چیزی وجود دارد بسیار جادویی در مورد فکر در سراسر چمن راه رفتن در لباس من با پدرم بیش از حد."

فروشندگان متمرکز میکرو مراسم عروسی و سازمان elopements دیده اند یک چشم انداز مثبت در بهره از ویروس زده اما برخی از زوج ها بودند جلوتر از منحنی.

ملیسا تاد 50 و جفری سالن, 59, مورد استفاده PopTheKnot.com خود را برای $7,000 elopement با هفت مهمانان. ازدواج آنها در ماه نوامبر گذشته در شیکاگو جایی که آنها زندگی می کنند و می خواستم برای انجام کاری سریع است.

"من فقط یکی از کسانی که هرگز از خواب بزرگ مفصل عروسی" تاد گفت. "من بسیار دلپذیر است."

پاپ گره می سازد استفاده از خرابی در سالن در سراسر کشور است. این عمل نه در شهرها از جمله نیویورک و لس آنجلس و آتلانتا و آستین ،

"ما در حال حاضر کاملا شلوغ است اما متاسفانه ما شده اند دریافت یک تن از ایمیل از مشتریان بود که مراسم ازدواج خود را لغو و با توجه به COVID و در حال حاضر مایل به انجام یک پاپ آپ" گفت: مالک و برنامه ریز عروسی میشل Velazquez.

SimplyEloped.com ارائه می دهد و کم هزینه بسته ها در مقصد از جمله کلید های فلوریدا, دریاچه تاهو و نیواورلئان.

"از آنجا که شیوع کروناویروس من تا به حال زوج های متعدد آمده به من هر روز با داستان های مشابه: آنها لغو عروسی بزرگ با توجه به سفر عوارض عدم تمایل به جمع آوری یک گروه از مردم یا ویروس های دیگر مربوط به مشکلات گفت:" سایت ویرایشگر کارن Norian.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

"این زوج ها, دل شکسته, نه فقط در مورد ضرر و زیان مالی اما فکر هل دادن ازدواج خود را به برخی از آینده مبهم تاریخ است ویرانگر" او گفت:.

رنه McCarthy, 33, زن و شوهر, رایان مک کارتی, زندگی در سن دیگو و نکاح در تمکولا Creek Inn در کالیفرنیا, کالیفرنیا, در مارس 2019 با 24 مهمان حضور.

"ما هر دو می خواستند به تمرکز بر روی مهمانان ما وجود دارد ما خانواده و نزدیکترین دوستان" رنه گفت. "حتی برای یک عروسی آن را قریب به اتفاق قربانیان در تلاش برای قرار دادن آن با هم, اما ما نمی تواند شادتر با نحوه عروسی ما معلوم شد."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب