Coronavirus پرسش: آیا یک راه مودبانه به یاد کسی که به دنبال همه گیر ،

هر هفته ما پاسخ "سوالات متداول" در مورد زندگی در طول coronavirus بحران است. اگر شما یک سوال از شما می خواهم ما

توسط MINERALNEWS در 7 تیر 1399

هر هفته ما پاسخ "سوالات متداول" در مورد زندگی در طول coronavirus بحران است. اگر شما یک سوال از شما می خواهم ما را به در نظر گرفتن برای پست های آینده به ما ایمیل در goatsandsoda@npr.org با خط موضوع: "هفتگی Coronavirus سوالات."

How To Get People To Follow The Pandemic Rules
بزرگنمایی این تصویر
Malaka غریب/ NPR

در بازار کشاورز من تو را دیدم یک زن شکستن "را لمس کنید آنچه شما در حال خرید" راهنمای به وضوح چاپ شده در ثبت نام و انتخاب کنید تا و بازرسی از یک دوجین از کیسه های پلاستیکی هلو. است وجود دارد یک راه برای مودبانه بگویید کسی که به پیروی از قوانین ؟

انگشت های مختلف مواد غذایی — آیا صعود یا unbagged — نیست و تنها راه مردم در شکستن قوانین برای جلوگیری از گسترش ویروسی در طول یک بیماری همه گیر. شاید آنها عدم حفظ فاصله از سایر مشتریان و یا اجازه دادن به ماسک خود را لغزش. اوه! وجود دارد بنابراین بسیاری از بدون هیچ در سن COVID-19.

بنابراین شما هر چیزی را می گویند — و اگر چنین است ،

کارشناسان بهداشت و درمان معتقدند که قوانین و مقررات از شیوع می تواند فوق العاده خاردار.

از یک طرف شما در مورد مراقبت از ایمنی و معتقدند دیگران باید به چوب به قوانین خاص برای رفاه عموم مردم است. از سوی دیگر می توان آن را بی دست و پا برای تشویق دیگران به دنبال دستورالعمل های بهداشتی. شما نمی خواهید برای آمدن در سراسر به عنوان بی ادب. اما گاهی اوقات آن را واقعا احساس می کند که اگر جهان در خطر است. آن است که در سراسر جهان همه گیر ،

کلید می گوید: دکتر پل ساکس, بالینی, مدیر بخش بیماری های عفونی در Brigham و بیمارستان زنان است برای پیدا کردن "نقطه شیرین" — به اعتصاب تعادل بین ادب و بهداشت عمومی.

شروع با انتخاب خود را در میدان جنگ در جنگهای.

ساکس می گوید آن را یک ایده خوب به کانال تمرکز خود را در بالاترین موقعیت خطر — موارد که در آن شما فکر می کنم یک فرد در واقع به شمار خطر به دیگران و که در آن شما فکر می کنم دخالت شما کمک خواهد کرد. بیشتر این اعمال خواهد شد به فضاهای داخلی با جمعیت زیادی مانند بازارهای عمومی و یا دیگر تجمعات او می گوید. در این نور آن را احتمالا هوشمند برای اتلاف انرژی اقدام در کاهش خطر نمونه: شاید بی توجهی "هل دهنده رفتن بدون ماسک یک unmasked خانواده با داشتن یک پیک نیک و غیره."

برای تنظیمات عمومی شما به عنوان به طور بالقوه در معرض خطر (می گویند ما هلو-دست زدن به دوستان در بازار) فکر می کنم عاقلانه در مورد چگونه شما می توانید انتقال پیام در بسیاری از "غیر تهدید کننده راه است."

"بشود هرگز کار می کند — آن کار نمی کند در گذشته شیوع و آن را نمی خواهد کار در این یکی می گوید:" از دانشکده پزشکی هاروارد پزشک دکتر Abraar Karan. "کلیدی در اینجا این است که به نوع خود و برقراری ارتباط با نگرانی های خود را به وضوح و بدون stigmatizing دیگران و یا ساخت آنها احساس می کنند در اشتباه هستند. من شخصا می گویند: "هی وجود دارد — در اینجا برخی از ضد عفونی کننده دست. لطفا از آن استفاده کنید.' "

یک ارنج زدن ملایم مانند "پوشیدن ماسک محافظت از شما و دیگران" می تواند یک راه طولانی می گوید Sax.

زیرا این برخورد خواهد شد و در آن مهم است برای دریافت بیش از حد فنی ، غریبه نمی خواهید به شنیدن شما تفصیل شرح دادن در مطالعات اپیدمیولوژیک و اماکن عمومی نیست تنظیمات صحیح برای این نوع از "آموزشی مبادلات."

گاهی اوقات تلاش برای اصلاح رفتار از غریبه ها می تواند احساس بی دست و پا و یا بی معنی در بسیاری از موارد Karan می گوید: مردم تصمیم به رعایت بهداشت مورد نیاز می توانند به تفاوت در باورها و ارزش های به جای بی تفاوتی و یا به سادگی فراموش کردن.

"مردم ممکن است باور نکنید این داده ها در ماسک و بیشتر شک و تردید به دلیل CDC موقعیت تغییر در ماسک," او می گوید. "برای دیگران ممکن است آن را یک ماده از 'حقوق شخصی.'"

ورزش خوب قضاوت ما منابع استرس است. در برخی موارد, آن را نیز خوب به مطمئن شوید که ماسک خود را به درستی donned کنید و سعی کنید برای حفظ فاصله خود را از فرد مورد نظر — یک استراتژی Karan می گوید شبیه به "رانندگی دفاعی است."

بیشتر از همه Sax می گوید: خدمت به عنوان یک الگو کار می کند — فکر می کنم از آن به عنوان "فشار همسالان." شخص شما را بیشتر کنترل خودتان است. بنابراین پوشیدن یک ماسک و دنبال پروتکل های دیگر در برای کمک به ایجاد این اقدامات به عنوان هنجارهای اجتماعی هل دادن دیگر مردم به اتخاذ آن دسته از رفتارهای بیش از حد.

بنابراین دفعه بعد شما در بازار است ؟ مجموعه ای به عنوان مثال شما می خواهید برای دیدن. و به که هلو-toucher یک یادآوری ملایم اگر شما احساس می کنید تمایل.

افرادی که به دفتر می پرسید: آیا آن را خوب به موسیقی پاپ ماسک خود را برای یک بازی گاه به گاه گفتگو با یک همکار? چه در مورد در کنفرانس اتاق ؟

کارشناسان بهداشتی می گویند COVID-19 همه گیر شده باز یک جعبه پاندورا از ملاحظات جدید برای قوانین و مقررات مناسب و مطلوب رفتار در تنظیمات عمومی. و محل کار از این قاعده مستثنی است.

وجود دارد برخی از فراگیر احتیاطی برای حفظ در ذهن در هنگام رفتن به یک فیزیکی محل کار برای اطمینان از شما به عنوان امن به عنوان امکان پذیر است.

در کل دکتر Abraar Karan می گوید آن را یک ایده خوب به پوشیدن ماسک خود را به عنوان آنجا که ممکن است — به خصوص اگر شما در داخل خانه و به همکاران.

دانشمندان گمان می برند که در داخل تنظیمات COVID-19 منتقل می شود حتی زمانی که مردم شش فوت از هم جدا Karan می گوید: با توجه به در اتاق تهویه و چگونه قطرات ابر حاوی ذرات ویروسی معطل شدن در هوا. "بنابراین مگر اینکه شما در حال رفتن به در خود را در اتاق به طور کامل به تنهایی من می پوشیدن ماسک خود را."

دکتر پل ساکس می گوید این ممکن است خوب برای پاک کردن ماسک خود را اگر شما در یک فوق العاده خوبی تهویه اتاق کنفرانس و حفظ بیش از 6 پا در فاصله از همکاران — اما حتی که ممکن است به اندازه کافی برای جلوگیری از تماس با ذرات ویروسی. او می گوید آن را سخت به تضمین می کنند که مردم نمی خواهد حرکت در اطراف. بنابراین به عنوان یک قاعده, بهتر است برای نگه داشتن ماسک ،

ساکس اضافه می کند که به خصوص آسیب پذیر می تواند وعده غذایی می شکند زمانی که مردم باید ماسک خود را و ممکن است غذا خوردن در محله های نزدیک مانند یک کافه تریا. او توصیه می کند با بهره گیری از خارج از منزل در طول تابستان که در آن خطر انتقال نشان داده می شود خفیف تر از آن است که در داخل خانه و نشستن حداقل شش فوت از هم جدا: "وجود دارد به سختی هر گونه انتقال خارج" ساکس می گوید. "ویروس بسیار رقیق شده است."

فراتر از آن سعی کنید به چیزهای کوچک عرق.

"مردم [باید] نمی تواند بیش از حد نگران عبور به طور خلاصه چیزی نیست که با پوشیدن یک ماسک می گوید:" ساکس. "کسانی که بسیار گاه به گاه عبور می کند در راهرو و یا به خصوص در خارج هستند و نه موقعیت های خطرناک در همه."

و همیشه وجود دارد دستورالعمل های کلی شما می توانید به مطمئن شوید که شما به حداقل رساندن خطرات خود را — مانند شستن دستها با صابون و اغلب با استفاده از ضد عفونی کننده دست.

Pranav Baskar است که یک روزنامه نگار مستقل و ملی ایالات متحده آمریکا به دنیا آمد در بمبئی.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن