آب و هوا فعالان در اعتراض به از کلیسای جامع نوتردام جرثقیل

پاریس - فعالان صلح سبز آویزان آگهی ها از یک جرثقیل ساخت و ساز در بالای کلیسای جامع نوتردام در پاریس در روز شنب

توسط MINERALNEWS در 19 تیر 1399

پاریس - فعالان صلح سبز آویزان آگهی ها از یک جرثقیل ساخت و ساز در بالای کلیسای جامع نوتردام در پاریس در روز شنبه متهم فرانسه و رئیس جمهور امانوئل پاکسازی انجام نمی به اندازه کافی برای مبارزه با تغییر آب و هوا.

قرون وسطی نقطه عطفی است در حال بازسازی پس از یک آتش سوزی ویرانگر در سال گذشته است و خارج از محدوده ،

این گروه در بیانیه ای گفت که چهار نفر از کوهنوردان نصب این جرثقیل در حدود 80 متر (260) از بالا به زودی پس از سحر و افراشتند آگهی ها با عباراتی مانند "آب و هوا: زمان عمل می کنند."

فعالان در زمان آگهی را پس از یک ساعت و فرود از جرثقیل. هیچ کس بازداشت شد به گفته فعالان صلح سبز در فرانسه.

این گروه می خواهد قوانین شدیدتر در تولید گازهای گلخانه ای و متهم به پاکسازی ساخت خالی اطلاعیه در مورد تغییرات آب و هوایی مانند زمانی که او راه اندازی یک کمپین جهانی به "سیاره ما بزرگ دوباره" پس از رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بیرون کشیده 2015 U. N. آب و هوا خبر داد.

پاکسازی هفته گذشته اعلام کرد 15 میلیارد یورو در جدید آب و هوا اقدامات پس از سبز نامزدهای حزب را در انتخابات شهرداری ها در سراسر فرانسه است. اما صلح سبز گفت که پول تحت الشعاع قرار میلیاردها دلار بیشتر با توجه به بالا ساطع خودرو و حمل و نقل هوایی صنایع برای کمک به آب و ویروس های مربوط به رکود است.

جرثقیل استفاده می شود برای کمک به حذف تن از داربست اطراف این بنای تاریخی به صورت یک قبل از نوسازی تلاش بود که در راه هنگامی که آتش آغاز شد. داربست تغییر شکل بود در آتش که محققان مصمم اتفاقی بود. کلیسای جامع است که انتظار می رود در سال برای بازسازی.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن