کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. Newsom: دولت فدرال مسئولیت برای کمک به کشورهای بازیابی

بزرگنمایی این تصویر رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom اعلام ضوابط جدید مربوط به کروناویروس بستری شدن در ب

توسط MINERALNEWS در 31 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom اعلام ضوابط جدید مربوط به کروناویروس بستری شدن در بیمارستان و آزمایش است که می تواند اجازه می دهد استان ها برای باز کردن سریع تر از دولت در طول یک کنفرانس خبری در نپا کالیفرنیا در روز دوشنبه. غنی Pedroncelli/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
غنی Pedroncelli/AP

کالیفرنیا به رهبری این کشور در صدور ایالت اقامت در خانه سفارش دهید. اما شده است وجود دارد یک هزینه اقتصادی برای رفتن اول در قالب یک $54 میلیارد کسر بودجه و بیکاری پیش بینی شده به عنوان بالا به عنوان 25 درصد در این سه ماهه.

"کسانی که افسردگی دوران اعداد و آنها اعداد است که شما در سراسر این کشور" دموکراتیک رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom می گوید همه چیز در نظر گرفته شود. "بر اساس برخی برآوردها ... این شده بزرگترین شوک دیده ایم در حافظه زندگی."

در کالیفرنیا این شوک به سیستم نیز منجر به 4.8 میلیون نفر تشکیل پرونده برای بیمه بیکاری از مارس 12.

رفتن به جلو دولت را باید به دنبال یک تعادل بین اقتصاد و بهداشت عمومی.

"ما در حال رفتن به انجام همه چیز را در قدرت ما برای حفاظت از آسیب پذیرترین و انجام بهترین های ما برای حفاظت از بهداشت عمومی و ایمنی و به طور قابل توجهی انجام بهترین های ما به آدرس عمومی آموزش و پرورش" Newsom می گوید. "اما ما نمی تواند انجام دهد که به تنهایی و بدون دولت فدرال حمایت از نه به عنوان خیریه اما به عنوان مسئولیت اجتماعی برای کمک به پاسخگویی به نیازهای میلیون ها و میلیون ها نفر از آمریکایی ها است."

روز دوشنبه فرماندار سست معیار است که شهرستانهای نیاز به ملاقات به منظور بازگشایی شده است.

در اینجا گزیده ای از مصاحبه:

این معیار میانگین تقریبا هر شهرستان در دولت — با چند مورد استثنا لس آنجلس که یکی از بزرگ — هم اکنون می توانید حرکت به مرحله بعدی از بازگشایی. چرا وقتی تایید موارد COVID-19 در دولت خود را هنوز هم در حال بالا رفتن توسط هزاران نفر در روز ؟

از آنجا که ما دیده ایم ثبات است. ما هرگز تجربه این قله که بسیاری دیگر از نقاط کشور تجربه کرده است. و ما شاهد آن هستیم نه تنها ثبات اما ما شاهد کاهش بیش از دو هفته تمدید دوره بستری شدن در بیمارستان و تعداد بیماران در Icu. و در حالی که شما درست ما شاهد تعداد کل موارد مثبت افزایش یابد ما نیز دیدن نمایی افزایش در تست. یک ماه پیش ما انجام شد حدود 2000 آزمون در روز است. ما شده ایم به طور متوسط در شمال 40,000 آزمون در هر روز و ما نسبت مثبت برای کل آزمون نیز پایدار برای بسیاری از هفته. ... عمیق پیشرفت نه تنها در این تست اما همچنین در ردیابی. ما در حال حاضر بیش از 3 ، 000 آموزش حرفه ای ردیاب در سراسر ایالت کالیفرنیا.

نیروی کار خود را خواسته دولت فدرال برای $1 تریلیون مستقیم برای کمک به دولت های ایالتی و محلی. شما بدست بدهد ،

خوب اکثریت ، نه تنها وجود دارد یک پاسخ وجود دارد اقدام توسط سخنران نانسی پلوسی دموکرات ها در خانه. نگاه من ساده لوحانه نیست. آنها نقل مکان کرد و یک بسته رو به جلو به خوبی در شمال آن است. ...

که این مجلس به نظر نمی رسد در یک عجله به را.

درست است. و بنابراین واقعیت این است که ما باید برای ادامه قرار داده تا فشار. و من فکر می کنم آنچه مهم است این فشار نه تنها از آمدن متحده و از محلی انتخاب و یا ایالت انتخاب می شوند [مقامات] اما از برخی از شناخته شده ترین نمادها در جامعه کسب و کار, Bob Iger دیزنی, Marc Benioff [از] Salesforce.com.

در صورتی که پول است نه آینده وجود دارد کاهش دردناک در آینده برای خود دولت است.

من فکر نمی کنم وجود یک دولت است که در امان خواهد بود. در حال حاضر بسیاری از ایالت هستند در یک موقعیت مانند کالیفرنیا که در آن ما باید تاریخی ذخایر. اما شما درست وجود دارد باید به کاهش است. ما در حال تلاش برای انجام بهترین های ما به فراغت دوباره کسانی که در برابر کاهش بیشتر آسیب پذیر است. و به همین دلیل آن را بسیار بنیادی اساسی است که ما پشتیبانی از دولت فدرال است.

گوش دادن به مصاحبه کامل در لینک صوتی بالا.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب