خواهد کالیفرنیا تصاحب PG&E انرژی را ارزان تر و امن تر? شاید نه

تثلیث شهرستان را در 1990s چه رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom تهدید به انجام امروز: آن wrested کنترل شبکه برق

توسط MINERALNEWS در 25 بهمن 1398

تثلیث شهرستان را در 1990s چه رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom تهدید به انجام امروز: آن wrested کنترل شبکه برق از اقیانوس آرام گاز و برق.

منشاء داستان ترینیتی خدمات عمومی منطقه که در حال حاضر در خدمت چندین هزار مشتری در شمال کالیفرنیا است تشویق سابقه برای طرفداران جایگزین PG&E با یک دولت-اجرای سودمند است. تثلیث مشتریان پرداخت نیمی به همان اندازه برای برق به عنوان PG&E مشتریان انجام دهد. این ابزار عمومی را به نرخ تعیین شده توسط محلی انتخاب هیئت مدیره باید به سختی در طول سال تغییر.

در همان زمان تثلیث چهره چندین پرونده های حقوقی و 138 $میلیون در دعاوی ناشی از یک 2017 wildfire — همان نوع از مسئولیت مالی است که فرود آمد PG&E در دادگاه ورشکستگی. تثلیث رقابت کسانی که ادعا می کند گفت: تجهیزات آن نمی تواند آتش.

به عنوان Newsom نظر دولت تصاحب PG&E تثلیث تجربه نشان می دهد هر دو وعده و خطرات مالکیت عمومی است. اگر چه مزایای بالقوه قابل توجهی وجود دارد هیچ تضمینی وجود ندارد یک نهاد دولت می تواند با ارائه امن تر تمیز کننده یا برق ارزان تر از ناسزا شرکت آن را جایگزین.

تبلیغات

"این واقعا بستگی به حکومت یا مدیریت ابزار که آیا آن را عمومی یا خصوصی" گفت: Ed Smeloff یک عضو سابق هیئت مدیره در ساکرامنتو شهرداری سودمند منطقه.

کالیفرنیا بزرگ شده اند به طور فزاینده ای سرخورده با PG&E از سال 2010 زمانی که یکی از آن خطوط لوله گاز منفجر شده در منطقه خلیج شهر سان برونو, کشته شدن هشت نفر. اخیرا سان فرانسیسکو-بر اساس شرکت خطوط انتقال مشتعل چند ویرانگر آتش سوزی از جمله آتش اردوگاه که به کشته شدن 85 نفر و تا حد زیادی نابود سیرا کوهپایه شهر بهشت.

فشار عمومی برای نوعی از اقدام دولت تنها رشد از ماه اکتبر زمانی که PG&E عمدا خاموش قدرت به میلیون ها نفر از مردم در تلاش برای جلوگیری از بیشتر آتش سوزی.

هیچ کس تا به حال انتقال یک ابزار به عنوان بزرگ به عنوان PG&E از خصوصی به مالکیت عمومی است. اما تعداد فزاینده ای از دولت و قانونگذاران محلی در تماس هستند برای تصاحب آلاینده شرکت که در خدمت به عنوان قدرت دهنده برای 16 میلیون نفر در سراسر قلمرو گسترده ای از ردینگ در شمال به شهرستان سانتا باربارا در جنوب.

تبلیغات

طرفداران می گویند دولتی PG&E را ارائه نرخ های پایین تر به دلیل آن را نمی خواهد که برای تولید سود برای سهامداران خواهد بود و بیشتر پاسخگو به مشتریان و مقامات منتخب. آنها با اشاره به خدمات عمومی در خدمت لس آنجلس و سکرامنتو و دیگر بخش هایی از کالیفرنیا به عنوان اثبات این که دولت می تواند با ارائه تمیز و امن و مقرون به صرفه برق است.

Drought

خطوط برق اجرا از طریق تکه های مرده و در حال مرگ درختان در نزدیکی Cressman کالیفرنیا.

(آسوشیتد پرس)

S. دیوید فریمن هفت دهه جانباز از انرژی کسب و کار شک و تردید است.

خود توصیف "قدرت عمومی مرد" فریمن رهبری چندین آمریکا بزرگترین خدمات عمومی از جمله لس آنجلس وزارت آب و برق, Sacramento, شهرداری, ابزار, منطقه, Tennessee Valley اقتدار و نیویورک قدرت و اقتدار است. او گفت: جایگزینی PG&E با یک ابزار عمومی نمی حل این شرکت سخت ترین چالش: ضد حریق روستایی و خطوط انتقال در یک دوره زمانی که افزایش درجه حرارت جهانی و داغتر خشکسالی باید ابتدا در کالیفرنیا در کوه ها و جنگل ها به طور فزاینده ای ویرانگر infernos ها.

"این همه به خوبی و خوب به سرزنش PG&E و خداوند می داند که من می تواند به عضویت این جمعیت به راحتی" فریمن گفت. "اما که نمی خواهد مشکل را حل کند."

چه دولتی PG&E نگاه مانند?

سان فرانسیسکو ارائه شده برای خرید PG&E خطوط برق در این شهرستان برای $2.5 میلیارد دلار در سال گذشته به سه نفر دیگر از سازمان های دولتی که مشابه ساخته شده اند ارائه می دهد و یا با توجه به تشکیل محلی خود را برقی آب و برق. به طور جداگانه یک ائتلاف بیش از 100 شهرداران و مقامات منتخب محلی — رهبری San Jose شهردار سام Liccardo و به نمایندگی بیش از نیمی از PG&E مشتریان — منتشر شد, یک پیشنهاد برای تبدیل این شرکت به یک مشتری متعلق به تعاونی.

دولت ایالت اسکات وینر (D-سان فرانسیسکو) پیوست نزاع در هفته گذشته معرفی قانونی که جایگزین PG&E با یک پیمانکار خصوصی گزارش به مدیریت عمومی در دولت جدید آژانس. هفت عضو هیئت مدیره انتخاب توسط ابزار جدید را به مشتریان خواهد تنظیم نرخ.

عمومی-ساختار خصوصی است که پس از مدل نیویورک و لانگ آیلند و قدرت و اقتدار یک سازمان دولتی است که قرارداد با یک شرکت خصوصی به کار آن در سیستم های الکتریکی. تحت وینر لایحه یک بازسازی از نسخه PG&E — بدون مدیریت فعلی — می تواند بازی پیمانکار نقش کالیفرنیا با پرداخت این شرکت یک هزینه ثابت به جای تضمین سهامداران یک نرخ بازگشت سرمایه گذاری خود را. آژانس دولتی خواهد بود قوانین ایالت کالیفرنیا نیاز به شفافیت و باز نشست.

تبلیغات

کالیفرنیا آب و برق شهری Assn., یک گروه تجارت برای خدمات عمومی توصیه وینر را اگر چه آن را خنثی و در این قانون. بری مولین های انجمن, مدیر اجرایی, ستایش سناتور کلی مفهوم در حالی که اشاره کرد که کوچکتر خدمات عمومی می تواند پاسخ بیشتر nimbly به محلی اولویت است.

با یک بزرگتر نهاد "شما قطعا دریافت پاسخگویی عمومی اما شما نمی ممکن است به همان اندازه جامعه خرید در" مولین گفت.

Los Angeles Mayor Eric Garcetti

شهردار لوس آنجلس اریک Garcetti که انتصاب اعضای هیئت مدیره از لس آنجلس وزارت آب و برق در خارج LADWP ستاد در سال 2019.

(آل Seib / لس آنجلس تایمز)

Newsom بارها تهدید به سرب عمومی تصاحب PG&E اگر او آن را تعیین می کند طرح تغییر ساختار نیست و اساسا تبدیل این شرکت است.

تا کنون فرماندار نیست راضی است. او با انتقاد از تامین مالی عنصر PG&E طرح این استدلال که آن را ابزار با بدهی بیش از حد به صرف میلیاردها دلار در نیاز به بهبود ایمنی. او همچنین خواستار PG&E به جای آن هیئت مدیره و به انجام بیشتر برای اطمینان از مشتریان نیست بر دوش با افزایش نرخ می باشد.

در ماه نوامبر Newsom خواسته یکی از برترین مشاوران برای شروع در حال توسعه یک دولت به رهبری, طرح احتمالی به بیش PG&E. اما فرماندار نشده منتشر شد هر گونه اطلاعات بیشتر و نه او گرفته شده و موقعیت در طرح بودن شناور توسط وینر های مختلف و مقامات شهرستان.

Newsom بسیار زیاد است اهرم بیش از PG&E, حداقل برای چند ماه آینده. تحت مونتاژ لایحه 1054 که تصویب شد در سال گذشته این شرکت باید ظهور را از ورشکستگی 30 ژوئن به منظور ضربه بزنید $21 میلیارد صندوق کمک خواهد کرد که سرمایه گذار متعلق به آب و برق رسیدگی ادعا می کند از آینده آتش سوزی.

برای خروج از ورشکستگی PG&E ابتدا باید متقاعد کالیفرنیا خدمات عمومی کمیسیون که اعضای آن منصوب شده توسط استاندار به تصویب آن سازماندهی مجدد طرح اساسا به Newsom وتو. بدون فرماندار برکت این امر می تواند دشوار برای PG&E برای دیدار با 30 ژوئن مهلت.

تبلیغات

"اگر PG&E می تواند دسترسی به این آتش سوزی صندوق آن را ندارد که بخش خصوصی در آینده گفت:" مایکل Wara یک انرژی و آب و هوا استاد حقوق در دانشگاه استنفورد.

سازماندهی کار است که شک و تردید

هنوز موانع سیاسی به مالکیت عمومی بسیار زیاد است.

بین المللی اخوان الکتریکی کارگران یکی از قدرتمند ترین لابی نیروهای در ساکرامنتو, مخالفت با طرح به PG&E ، این اتحادیه کارگری می گوید دولت تصاحب می تواند در نتیجه از دست دادن شغل و کاهش مزایای 20,000 یا بیشتر کارکنان و قرارداد کارگران آن را نشان دهنده در کالیفرنیا بزرگترین ابزار.

پس از وینر معرفی خود قانون IBEW محلی 1245 شروع به گردش دو صفحه در حال پرواز و هشدار داد که "دولت تصاحب PG&E گران قیمت و خطرناک است."

وینر دفتر می گوید صورتحساب خود را طراحی شده است برای محافظت از PG&E کارکنان با توزیع بیش از ابزار روز به روز عملیات به بخش خصوصی متعلق به شرکت است که می تواند به استخدام نیروی کار موجود و حفظ منافع همان. اما اتحادیه ترس اعضای آن' حقوق بازنشستگی نمی خواهد زنده ماندن انتقال از خصوصی به عمومی نظارت پس از آن بودجه بود توسط اداره قوانین و مقررات مختلف.

"ما وکلا و حسابداران و actuaries نیست که چگونه شما می توانید یک سرمایه گذار متعلق به بازنشستگی و انتقال دارایی های آن به دولت و حفظ دقیقا مزایای که مردم" گفت: Tom Dalzell, کسب و کار, مدیر برای IBEW محلی 1245.

Scott Wiener

دولت ایالت اسکات وینر (D-سان فرانسیسکو) نشان داده شده است در سال 2019 است و پیشنهاد به جای PG&E با یک پیمانکار خصوصی گزارش به مدیریت عمومی در دولت جدید آژانس.

(غنی Pedroncelli / آسوشیتد پرس)

PG&E می توانید سعی کنید برای جلوگیری از تصاحب

حتی بدون مخالفت از زايمان انتقال PG&E به مالکیت عمومی ممکن است سریع یا آسان.

مقامات دولتی نگه داشتن قدرت از دامنه برجسته و خدمات عمومی کمیسیون می تواند لغو یک سرمایه گذار متعلق به ابزار مجوز را به کار گیرند.

اما هیچ کدام از آن را متوقف خواهد کرد PG&E از مبارزه به عنوان آن بود زمانی که ساکرامنتو شهرداری سودمند منطقه اقدام به گرفتن بیش از قطعات آن, قلمرو خدمات در 1930s. PG&E تاخیر ابزار عمومی راه اندازی برای بیش از یک دهه با این استدلال که دولت پیشنهاد قیمت برای سیستم خود را منعکس نمی کند ارزش منصفانه بازار.

"و زمانی که زندگی به مراتب ساده تر" گفت: Mike Gatto سابق مجلس دولت که رهبری مجمع کمیته آب و برق. "وجود دارد هیچ چیز مانند مشاوران و وکلا نیست کاملا فانتزی. و سیاست نیست به عنوان سخت به عنوان آنها در حال حاضر."

امروز همانطور که در دهه 1930 PG&E اصرار دارد آن را برای فروش نیست.

"در حالی که اخیر پیشنهادات برای دولت و یا شهرداری مالکیت PG&E زیرساخت های جدید نیست, مفاهیم ما را قبول ندارند که نتایج این نوع چارچوب به نفع مشتریان مالیات دهندگان جوامع محلی دولت و یا اقتصاد ما" سخنگوی شرکت جیمز نونان گفت: در یک ایمیل.

چقدر طول خواهد کشید ؟

به خصوص اگر PG&E دعوا پشت یک دولت تصاحب تلاش می تواند تاخیر این شرکت از خروج از ورشکستگی — یک برنامه به طور بالقوه ناخواسته چشم انداز برای قربانیان آتش سوزی و دیگر گروه ها.

PG&E پیشنهاد تنظیم مجدد طرح شامل شهرک به پرداخت $25.5 میلیارد دلار به افراد و شرکت های بیمه محلی و دیگران با آتش سوزی مربوط به ادعا. پول است که میله میله به پرداخت زمانی که ابزار پدیدار از ورشکستگی پس از یک تاخیر می تواند به معنای آتش سوزی قربانیان را به صبر ماه دیگر یا سال برای جبران خسارت.

وینر قانون طراحی شده است که اثر را پس از ابزار خروجی ورشکستگی این معنی است که حداقل تحت طرح خود پرداخت به قربانیان آتش سوزی را نمی شود به تعویق افتاد.

برخی از انرژی پاک طرفداران نیز در مورد امکان تمدید تاخیر.

PG&E است که یکی از بزرگترین خریداران از انرژی خورشیدی و انرژی باد و از آن ستایش شده است توسط گروه های زیست محیطی برای آن وکالت بهره وری انرژی. کالیفرنیا نیاز به سرعت بخشیدن به انتقال آن به آن نوع از تمیز منابع اگر این امید به کاهش سیاره-گرمایش انتشار 40 درصد کمتر از سطوح سال 1990 تا سال 2030 به عنوان مورد نیاز توسط قانون دولت است.

"برای تمام گناهان خود به عنوان یک شرکت و آنها را به بسیاری از PG&E در واقع خیلی خوب است که سابقه وقتی که می آید به استقبال تغییر آب و هوا به عنوان یک اولویت جدی گفت:" مایکل Colvin که منجر کالیفرنیا برنامه انرژی در سازمان های غیر انتفاعی محیط زیست دفاع صندوق.

Topaz solar farm

این توپاز مزرعه انرژی خورشیدی یکی از بزرگترین گیاهان خورشیدی پتو را کرریزو ساده. آن تامین برق به PG&E

(ناسا)

چقدر مشتریان خواهد پرداخت ؟

در سطح ایالت, خانه, خدمت خدمات دولتی پرداخت کمتر برای برق از خانه های خدمت گذار متعلق به آب و برق.

اطلاعات وارد شده توسط آمریکا قدرت Assn. نشان می دهد که در سال 2018 کالیفرنیا سرمایه گذار متعلق به آب و برق جمع آوری شده 19.3 سنت در درآمد به طور متوسط برای هر کیلووات ساعت برق آنها فروخته شده به مشتریان مسکونی. درآمد رقم برای خدمات دولتی بسیار پایین تر بود: 16.4 سنت.

کارشناسان هشدار می دهند که توانایی یک دولتی PG&E به ارائه نرخ های پایین تر را در بخش قیمت کالیفرنیا می پردازد و برای به دست آوردن دارایی های شرکت از ratepayers خواهد بود در قلاب برای هزینه های آن. بالاتر از قیمت خرید می تواند برش را به صرفه جویی در هزینه از بین بردن بازده تضمین شده سرمایه گذاری برای سهامداران است.

یکی دیگر از عوامل پیچیده است و نیاز به سرمایه گذاری ده ها میلیارد دلار در PG&E قطب و سیم در سال های آینده به سوالی که پیری زیرساخت برابر با شروع آتش سوزی.

شون Hiatt یک استاد مدیریت در USC است لوریر دانشکده کسب و کار گفت که اگر دولت طول می کشد بیش از PG&E ابزار دیگر قادر به صدور سهام عادی برای کمک به پرداخت برای کسانی که پروژه های زیربنایی. این بدان معناست که این پول را باید از هم گرفتن بدهی بیشتر و یا افزایش نرخ.

"سوال این است که چگونه بالا خواهد این نرخ بروید؟" Name cannot be blank پرسید.

بیشتر وجودی سوال این است که آیا دولتی PG&E خواهد بود هر بیشتر به کار ناشی از آتش سوزی و نگه داشتن چراغ روشن تر از نسخه فعلی.

شرکت منتقدان می گویند دولت به سختی می تواند انجام بدتر از PG&E در سال های اخیر استدلال سهامدار متعلق به شرکت همواره در سود قرار داده پیش از ایمنی.

"آنها اعتباری ندارد. هزینه های خود را از سرمایه است که وحشتناک است. خود را بیمه وحشتناک گفت:" جف سپر یک قدرت کهنه که به کمک فرم ترینیتی خدمات عمومی منطقه است.

اما بازسازی PG&E عظیم الکتریکی سیستم که شامل بیش از 18,000 کیلومتر از خطوط انتقال در سراسر 70,000-مایل مربع قلمرو خدمات — نمی تواند کار آسانی مهم نیست که چه کسی مسئول آن است. برخی از کارشناسان مطمئن نیستند که یک سازمان دولتی را انجام دهید بهتر است در این عظیم الجثه تعهد نسبت به زمان تکرار PG&E

"دولت با در نظر گرفتن آن معنا نیست که آن را برای رفتن به آن را اجرا کنید موثر تر گفت:" جان قهوه جونیور استاد در کلمبیا مدرسه قانون است.

Getty fire

2019 گتی آتش سوزی در لس آنجلس آغاز شد که یک شاخه درخت سقوط کرد و در خطوط قدرت متعلق به لس آنجلس وزارت آب و برق.

(KTLA)

حامیان مصرف PG&E عمومی می گویند این موانع در حال برطرف شدن است.

خدمات عمومی آنها می گویند به موضوع همان انرژی پاک در حکم خود هستند. قوانین را می توان نوشته شده است برای محافظت از کارگران است. مقامات منتخب در حال اجرا یک اصلاح PG&E می توانید انتخاب کنید برای اختصاص بودجه کافی به ایمنی به جای پرداخت سود سهام به سهامداران و برنده و ناهار خوری تنظیم کننده.

و انتقال به مالکیت عمومی نمی باید به عنوان طولانی به عنوان ساکرامنتو نبرد از 1930s و 1940s نه با PG&E رو عظیم سیاسی و فشارهای مالی از آن خود ساخت.

"من نمی خواهد دست کم گرفتن قدرت است که این فرماندار به سرعت همه چیز, همراه," گفت: Catie استوارت سخنگوی وینر.

هنوز یک دولت-اجرای ابزار نمی تواند ایمنی بدن را از انواع مشکلات که دامنگیر PG&E

پل هاوزر مدیر کل از ترینیتی خدمات عمومی منطقه با اشاره به این که در کالیفرنیا "مسئولیت سخت" استاندارد که تحت آن آب و برق برگزار می شود مسئول آتش مشتعل توسط تجهیزات خود را حتی اگر آنها نبودند غفلت — امر به سازمان های دولتی و خصوصی یکسان است. این شمشیر از Damocles حلق آویز بیش از هر کسی که صاحب یک قطعه از شبکه برق.

آنچه که برای مقامات دولتی که ممکن است می خواهید را به بیش از یک خصوصی سودمند است ؟ هاوزر با اشاره به بخشی از تثلیث شهرستان است که هنوز هم در خدمت PG&E

"در امروز مسئولیت سخت استاندارد, من نمی دانم اگر ما می خواهیم آن را," او گفت:. "من نمی دانم اگر ما می خواهم می خواهم آن را اگر آن را به ما داده شد."

بار نویسنده کارکنان Taryn لونا کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن