دانش آموزان ملزم به یک چهارم دبیرستان ریاضی کلاس به بستری Cal State University — در حال حاضر است.

با آن مواجه شدید اپوزیسیون Cal State هیئت امنا تصمیم گرفت تا دوشنبه صبر کنید دو سال قبل از رای گیری در مورد اینکه آیا نیاز به یک چهارم, کلاس ریاضی, علم یا کمی استدلال برای پذیرش به هر یک از 23 دانشگاه در این کشور بزرگترین دانشگاه دولتی سیستم. پیشنهادی مورد نیاز را تحت تاثیر قرار میدهد دانشجویانی که وارد این دانشگاه در پاییز 2027.

بسیاری از گروه های مدافع جامعه و مدارس از جمله لس آنجلس متحد مبارزه کرده اند این طرح گفت: این امر صدمه زدن سیاه پوست و لاتین در دانش آموزان و کسانی که از خانواده های کم درآمد به دلیل نابرابری در دسترسی به ریاضی و کمی استدلال کلاس و عدم معلمان واجد شرایط.

امنا به جای تایید 20-1 با یک شرکت یک طرح توسط صدراعظم تیموتی سفید برای یک “مرحله اجرای” که خواستار مطالعه بیشتر در این موضوع و رای نهایی در زمستان 2022. صدراعظم به روز رسانی خواهد شد هیئت مدیره در مطالعه و پیشرفت در ساختمان و البته ظرفیت از طریق ژانویه 2022.

تبلیغات

یک کمیته راهبری — شامل رئیس هیئت امنا’ آموزشی کمیته سیاست دولت سرپرست آموزش و پرورش یک Cal State دانش آموز و یک مدرسه دولتی سرپرست منطقه در میان دیگران — را ملاقات دو بار در سال برای نظارت بر “تاثیر و اثربخشی مورد نیاز است.”

صدراعظم را معرفی اضافی-ریاضی پیشنهاد در سال 2017 با حمایت علمی سنا به عنوان Cal State مربیان به دنبال بالا بردن استانداردها و آمادگی علمی برای همه دانش آموزان به خصوص در ریاضی. Cal State داده اند نشان داده است که دانش آموزانی که وارد سال اول خود را از دانشگاه گرفته می شود اضافی کمی استدلال البته به احتمال زیاد خود را به صورت کامل آموزش عمومی ریاضی مورد نیاز خود را بازگشت دوم سال و فارغ التحصیل.

داخل و خارج از جلسه هیئت مدیره چهارشنبه و فعالان فعلی و سابق CSU دانش آموزان بسیج در حمایت از تاخیر در تصمیم گیری و به نام در سیستم دانشگاه به ارائه منابع بیشتر برای اکثر دانش آموزان محروم.

“ما همچنان ديپلمات” که اضافی ریاضی مورد نیاز در دبیرستان منجر خواهد شد و به دانش آموزان موفق تر باشد در کالج میشل Siqueiros رئیس جمهور در مبارزات انتخاباتی برای کالج فرصت گفت امنا در نظر عمومی. غیر انتفاعی سازمان حمایت شده است یکی از برجسته مخالفان مورد نیاز است.

تبلیغات

“ما امیدواریم که تحقیقات مستقل می توانید تعیین چه تاثیر این راه حل را از نظر دسترسی و پذیرش به CSU برای Latinx سیاه بومی آمریکایی و آسیایی و آمریکایی کم درآمد کالیفرنیا,” Siqueiros گفت. “چگونه می توانیم اطمینان حاصل شود که هر گونه پیشنهاد ندارد اثر نامتناسب تأثیر دانش آموزان توسط نژاد … قومیت وضعیت درآمد و یا ZIP code?”

Cal State بلند, ساحل, دانشجو گوادلوپ مورالس گفت امنا او بود صحبت کردن به آنها به نمایندگی از حدود 250 دانش آموزان دبیرستانی در لس آنجلس که مخالف مورد نیاز است.

“ما می خواهیم مطمئن شوید این مطالعه نه تنها در حال انجام در جوامع مرفه که در آن نتایج را نشان می دهد نوعی از تعصب و تنها اثبات امتیاز خود را به درست” مورالس 18 گفت: هیئت مدیره. او همچنین خواسته هیئت مدیره به ارائه پشتیبانی بیشتر برای دانشجویان نسل اول.

طرح جدید خواستار CSU سیستم به ادامه همکاری با مدارس برای افزایش ارائه دوره و آمپر خود را برای آموزش ریاضی و علوم معلمان است. اگر نیاز است و در نهایت تصویب آن می تواند ملاقات با یک سال اضافی از ریاضی یا علم انتخابی با کمی محتوا مانند آمار و یا علوم کامپیوتر یا برخی از حرفه ای و ویژگی های دوره های آموزش. معافیت اجازه داده می شود برای دانش آموزانی که نمی تواند در دیدار با نیاز به دلیل مدرسه خود را ارائه نمی دهد مقدماتی ،

حامیان اضافی ریاضی دوره می گویند آن است که یک بخشی از سیستم دانشگاه در برنامه ریزی برای از بین بردن دستاورد شکاف.

“به تصور میکنند که نابرابری در دبیرستان آماده سازی قابل قبول و اجتناب ناپذیر است که رک و پوست کنده در طرز فکر من حمله” لورن بلانچارد اجرایی معاونت علمی و دانشجویی گفت: در سیاستهای آموزشی جلسه کمیته قبل از رای گیری روز شنبه.

حتی پس از تقریبا دو سال از بحث در مورد موضوع امنا تقسیم شدند در شماره روز شنبه. دانشجو متولی خوان گارسیا پرسیده شد که چه داده ها مورد بررسی قرار خواهد بود در مطالعه و گفت: دانشجویی صدای باید گنجانده شده در کمیته راهبری — CSU رهبران هنوز نمی دانند که انجام این مطالعه و یا آنچه در آن می باشد.

متولی هوگو مورالس مدیر اجرایی و موسس رادیو Bilingüe گفت: سال اضافی از ریاضی می تواند تاثیر منفی زبان انگلیسی-یادگیری دانش آموزان که در برخی از مدارس حتی دسترسی کمتری نسبت به دیگر دانش آموزان به این اضافی کلاس ریاضی. مورالس تنها متولی که رای دادند در برابر این پیشنهاد چهار شنبه. متولی جفری Krinsk ممتنع.

تبلیغات

برخی از رای بله در حالی که ابراز احتیاط نگران است که حتی اگر CSU خواستار آمادگی بهتر و ارائه کمک با هدف سوق دادن مدارس به تغییر آنها می تواند اطمینان حاصل شود که اتفاق می افتد.

“ما به عنوان CSU می تواند توصیه ما می توانیم گول زدن ما می اویزان یک هویج یا اداره کردن یک چوب اما در پایان روز, من نمی دانم که ما این قدرت را L. A. Unified School District, بزرگترین مدرسه در منطقه کالیفرنیا ارائه دوره های آموزشی” است که دانش آموزان نیاز خواهد بود گفت: لیلیان کیمبل, معاون رئیس هیئت مدیره.

دیگر اعضای هیئت امنا از جمله ساحل طولانی متحد Supt. کریس Steinhauser مجددا تاکید کردند حمایت خود را از این پیشنهاد.

ساحل طولانی مدارس مرحله به مرحله در یک ریاضی اضافی مورد نیاز بیش از چهار سال و سهم دانش آموزان فارغ التحصیل واجد شرایط برای کال مدارس دولتی افزایش یافته است و در آن زمان Steinhauser گفت. دیگران تکرار احساسات — پیتر تیلور گفت که مدارس را به چالش افزایش به عنوان آنها زمانی که کال دولت و دانشگاه کالیفرنیا در سیستم اجرا شده “A-G” شرایط پذیرش که بسیاری را دیدم که بیش از حد به چالش کشیدن.

در پرشوری بداهتا گفتار دولت Supt. آموزش عمومی تونی Thurmond, an ex-مقام متولی اندرز اعضای هیئت مدیره نشان می دهد که افزایش استانداردهای آن لزوما منجر به نتایج بهتر برای سیاه و سفید, لاتینی و دانش آموزان کم درآمد که رنج می برند به دلیل اثرات سیستمیک نژاد پرستی. هنوز هم وجود دارد یک اختلاف در افرادی که واجد شرایط دریافت کالج در کالیفرنیا — حدود نیمی از فارغ التحصیلی سالمندان در کالیفرنیا ملاقات CSU ورودی مورد نیاز در سال 2019 و سهم پایین تر بود برای سیاه Latinx و آمریکایی های بومی دانش آموزان است.

“هیچ سوالی وجود دارد که تصمیم گیری در مورد پول و نژاد و نژادپرستی منجر به شکاف که دانش آموزان ما تجربه در این دولت و این کشور” Thurmond گفت. افزایش استانداردهای یک هدف ارزشمند است اما نه به اندازه کافی برای اطمینان از موفقیت در طول تاریخ از حقوق خود محروم و دانش آموزان است.

او همواره به حمایت از پیشنهاد اضافه کردن یک چهارم ریاضی, کلاس, او گفت:, اما هشدار داد امنا به تمرکز بر روی اجرای این تغییر با حمایت کافی برای کمک به مدارس K-12 دانش آموزان آماده شدن به طور کامل.

“اجازه دهید ما خودمان را گول نزنند که فقط با انجام این کار و … ما را به بستن شکاف” گفت: Thurmond. “آن چیزی که حق انجام دهد. ما مجموعه ای از نوار بالا و پس از آن ما به دانش آموزان ما منابع است که ما نیاز به [آن را] انجام می شود.”

tinyurlrebrandlybitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im