برامپتون مسائل فیزیکی اول فاصله خوب برای حیاط خلوت حزب پس از 311 تماس

شهر برامپتون صادر کرده و در آن برای اولین بار بلیط خود فیزیکی فاصله آئین نامه پس از یک اقامت به نام 311 به گزا

توسط MINERALNEWS در 13 فروردین 1399

شهر برامپتون صادر کرده و در آن برای اولین بار بلیط خود فیزیکی فاصله آئین نامه پس از یک اقامت به نام 311 به گزارش حزب حیاط خلوت در محله خود.

تماس آمد و در همان روز که این شهرستان خبر داد جریمه تند به کسانی که نه تمرین فیزیکی فاصله در برامپتون و همچنین درخواست درخواست از ساکنان برای گزارش متخلفان.

شهردار پاتریک براون اعلام کرد جدید آئین نامه و جریمه اعم بین 500 $و $100,000 به عنوان بخشی از طرح شهر به مبارزه با جامعه گسترش COVID-19 در طول یک تلفن کنفرانس خبری روز سه شنبه.

"(سه شنبه) شب یک تماس را به 311 مورد یک حیاط خلوت حزب از 20 نفر که حاکی از بی توجهی کامل به صورت فیزیکی فاصله الزامات بهداشت عمومی" گفت: Brown در طول جداگانه رسانه های کنفرانس تلفنی روز شنبه.

"اولین شب از این جریمه آئین نامه با کمک پوست پلیس گذاشته اول خود را خوب و آن را به حداقل .. . آن را برای رفتن مستقیم به دادگاه و خواهد بود تا به یک قاضی تصمیم می گیرید. (خوب) می تواند به $100,000," او اضافه شده است.

ساکنان نیز می توانید تماس بگیرید 311 به گزارش یک تخلف جدید, فیزیکی, فاصله آئین نامه.

"اگر ساکنان مایل به گزارش یک غیر سازگار کسب و کار استفاده از شهر متعلق به امکانات که در حال بسته (غیر از خدمات ضروری) و یا تجمع بیش از پنج نفر از آنها خواسته به تماس 311. یک آئین نامه اجرای افسر و/یا پرسنل امنیتی را بررسی شکایت برای اطمینان از انطباق و ممکن است در دراز اتهامات در زمان مناسب" گفت: این شهرستان در آزادی.

مردم همچنین می توانید تماس با پوست بهداشت عمومی در 905-799-7700 به گزارش غیر سازگار کافه یا رستوران که باید بسته باقی می ماند در خارج از بایگانی اطلاعات و یا خدمات تحویل.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش را با ما رایگان خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر
گریم Frisque است که یک خبرنگار برای Mississauga, اخبار و برامپتون نگهبان. رسیدن به او از طریق ایمیل: gfrisque@metroland.com


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن