بوستون برای حذف مجسمه به تصویر می کشد آبراهام لینکلن با آزاد مرد سیاه و سفید در پای او

بزرگنمایی این تصویر بوستون مقامات تصمیم به حذف مجسمه آزادی اثر تاریخی که ایستاده بود در پارک میدان پ

توسط MINERALNEWS در 12 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

بوستون مقامات تصمیم به حذف مجسمه آزادی اثر تاریخی که ایستاده بود در پارک میدان پس از سال 1879. آن را به تصویر می کشد که قبلا بردگی مرد زانو قبل از آبراهام لینکلن. جسی کاستاریکا/WBUR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جسی کاستاریکا/WBUR

اعضای بوستون هنر کمیسیون به اتفاق آرا رای داده سهشنبه شب به حذف بوستون کپی از توماس توپ را مجسمه آزادی یادبود از پارک مربع است. این کار به تصویر می کشد که قبلا بردگی مرد در پای آبراهام لینکلن ایستاده بود وجود دارد از سال 1879.

به عنوان با مؤتلفه یادبود در سراسر کشور این مجسمه شده است بحث برانگیز برای سال. اصلی در واشنگتن دی سی تامین شده بود که قبلا به بردگی گرفته شده اما طراحی بدون ورودی خود را.

این کمیسیون شنیده می شود نزدیک به دو ساعت از نظر عمومی و در برابر حذف.

بوستون هنرمند حزب محافظه بولاک گفت: این مجسمه یک whitewashed تصویر که denigrates کل یک گروه از مردم است.

"این است که یخ زده تصویر. این مرد در حال زانو زدن او هرگز ایستاده تا" بولاک گفت. "این تصویر مشکل است زیرا آن تغذیه به یک روایت که مردم سیاه و سفید نیاز به رهبری و آزاد. یک روایت است که به نظر می رسد بسیار خاص به ما برای برخی از دلیل. به همین دلیل است که ما پس از تروما جلال?"

یک دانشگاه هاوارد دانشجو و ساکن ماساچوست به نام هانا Bessette به نام مجسمه توهین آمیز است. "صرف نظر از آنچه نیت بود," او گفت: "این مهم است که توجه داشته باشید این نیت که بر اساس نیت. آن را به عنوان یک سفید ایجاد مجسمه."

یک تعداد انگشت شماری از مردم سخن گفت که در جلسه بودند در حمایت از نگه داشتن مجسمه سازی است که در آن و اضافه کردن متن. اما عضو کمیسیون رابرت فریمن گفت که او تغییر ذهن خود را پس از گوش دادن به دو مادر دیگر در اخیر جلسه مجازی. آنها صحبت از آوردن فرزندان خود به دیدن مجسمه سازی. پسران بلافاصله متوجه shirtless, سیاه, مرد با شکسته قید در مچ دست و مچ پا.

"و پسر خود را گفت:" این مجسمه به نظر می رسد مانند پدر است. و دیگری گفت: به نظر می رسد مثل من'" فریمن گفت. "و پس از آن متوجه شدم که تغییر کتیبه است که رفتن به تغییر قدرت بصری از آنچه که هنر می کند. بنابراین من باید تغییر ذهن من. من در حال حاضر برای حذف مجسمه برای یک مکان امن."

دانشگاه برندایس استاد بازنشسته ابراهیم Sundiata معتقد است این مجسمه متعلق به یک موزه شده است. او یک محقق که نوشته شده است به طور گسترده در غرب آفریقا و آفریقایی-آمریکایی در تاریخ است. او در واشنگتن و می گوید که او استفاده می شود به راه رفتن گذشته مجسمه تقریبا هر روز. به عنوان یک بچه Sundiata گفت که او فکر آن را وحشت زده است.

"من برای حفظ این مجسمه که مشکل من پنج سال ذهن من شش سال از ذهن است و هنوز هم در حافظه من در همان زمان" Sundiata گفت. "آن را باید به مردم بحث در مورد که در آن مطرح آمد چرا مجسمه پرداخت شد برای آزاد مردان و اساسا چگونه است که مطرح نگرش, ادامه, چگونه این نوع از سفید پدر سروری به ما اطلاع."

کمیسیون معاون صندلی و هنرمند Ekua هولمز می گوید او تصور به تازگی آزاد افرادی که بودجه این مجسمه را انتخاب تصاویر مختلف خود را اگر آنها می خواهم به حال انتخاب است. چیزی بیشتر aspirational بیشتر خود تعیین, او گفت:. چیزی بی انتها است.

"هنر عمومی است و داستان سرایی در سطح خیابان. به این ترتیب تصاویر باید اعتصاب قلب و درگیر کردن ذهن" هولمز گفت. "...آنچه من شنیده ام این است که امروز آن را لطمه می زند و به این قطعه و در بوستون چشم انداز ما باید با این نسخهها کار که شرم را هر گروه از مردم نه تنها در بوستون اما در سراسر ایالات متحده است."

این شهر تصمیم گرفته نشده که در آن به فروشگاه مجسمه و چه خواهد شد آن را تعویض کنید.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن