بوستون نمایندگان مجلس با رای به ممنوعیت استفاده از تکنولوژی شناسایی چهره توسط شهر

بزرگنمایی این تصویر یک مهندس نرم افزار در پکن کار می کند در صورت به رسمیت شناختن برنامه که برای شناس

توسط MINERALNEWS در 5 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک مهندس نرم افزار در پکن کار می کند در صورت به رسمیت شناختن برنامه که برای شناسایی افراد زمانی که آنها با پوشیدن ماسک صورت. توماس پیتر/ایسنا پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
توماس پیتر/ایسنا

بوستون آماده است به ممنوعیت استفاده از آن در صورت نظارت و تکنولوژی و تبدیل شدن به دومین جامعه در جهان به انجام این کار.

شورای شهر به اتفاق آرا رای دادند در روز چهارشنبه به ممنوعیت استفاده از تکنولوژی و منع هر شهرستان رسمی از اخذ صورت مدار بسته با درخواست برای آن را از طریق اشخاص ثالث. این اندازه گیری خواهد شد در حال حاضر به شهردار مارتی والش با حق وتو-اثبات اکثریت. والش گفت که او را نقد و بررسی ممنوعیت.

عضو شورای ریکاردو ارریو که cosponsored فرمان اشاره تکنولوژی شدید نادرست برای مردم رنگ. یک MIT مطالعه نشان داد که برای پوست تیره تر زنان صورت تجزیه و تحلیل برنامه ها تا به حال یک خطا نرخ تا 35 درصد است.

"این آشکار تعصب نژادی و خطرناک" آرویو گفت: پیش از این جلسه. "اما آن را نیز تا به نوعی یک اثر سرما بر آزادی های مدنی. و به این ترتیب در یک زمان که در آن ما شاهد خیلی اقدام مستقیم در قالب راهپیمایی و تظاهرات برای حقوق هر نوع نظارت و فن آوری است که می تواند مورد استفاده قرار اساسا لرز رایگان سخنرانی یا ... بیشتر یا کمتر نظارت بر فعالیت و یا فعالان خطرناک است."

عضو شورای میشل وو که همچنین حمایت از اندازه گیری گفت که بوستون را نباید نژادی تبعیض آمیز فن آوری است. او با اشاره به گزارش اولین مورد شناخته شده از یک مرد بازداشت شده پس از misidentified توسط تشخیص چهره تکنولوژی در میشیگان.

در طول یک جلسه در اوایل این ماه بوستون کمیسر پلیس ویلیام ناخالص گفت: در حال حاضر تکنولوژی نیست و قابل اعتماد و از آن استفاده نمی شود توسط گروه.

"من را فراموش نمی کند که من به آمریکایی های آفریقایی تبار و من می تواند misidentified به عنوان خوب," او گفت:.

در حالی که اداره پلیس نیست با استفاده از تشخیص چهره تکنولوژی در حال حاضر به روز رسانی نسخه تصویری نرم افزار تجزیه و تحلیل در حال حاضر مورد استفاده توسط این گروه به نام BriefCam کند باید صورت تجزیه و تحلیل قدرت. بوستون پلیس گفت: در اخیر شورای شهر در جلسه کار که بخش نه ثبت نام برای آن بخش از نرم افزار به روز رسانی.

روشن نیست که آیا این بخش به روز رسانی به جدیدترین نسخه از BriefCam یا اگر این شهر در زمان قرارداد با شرکت. بوستون پلیس نیست و در عین حال پاسخ به سوالات در مورد قرارداد.

اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا می گوید بزرگترین شهرستان به ممنوعیت تشخیص چهره تکنولوژی سان فرانسیسکو.

بوستون فرمان نمی خواهد تحت تاثیر قرار شرکت های خصوصی و یا آژانس های فدرال مانند اف بی آی با استفاده از این فن آوری در شهرستان.

Kade Crockford با آیتالله سیستانی گفت: دولت باید قانون در حال حاضر برای جلوگیری از آسیب پایین خط.

"اجازه دهید فقط اطمینان حاصل شود که ما را در سیاست اسب قبل از فن آوری سبد خرید و سرب با ارزش های ما بنابراین ما اصلا به طور تصادفی بیدار روزی در یک dystopian نظارت دولت" Crockford گفت: "از پشت صحنه, پلیس ادارات و شرکت های فن آوری ایجاد کرده اند یک معماری از ظلم و ستم است که بسیار دشوار است به از بین بردن."

بوستون شورای شهر فرمان یادداشت های دولت ها در سراسر جهان باید در پاسخ به COVID-19 pandemic با "بی سابقه استفاده از ابزار نظارت" با وجود نیاز به اعتماد عمومی به طور موثر پاسخ به بحران است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن