دادوستد کودک لباس برای مواد غذایی: زندگی در لبنان بحران اقتصادی

بیروت—برای سه دهه آشپز آنتوان ال حج است در تلویزیون ظاهر شد و پنج روز در هفته به کمک آشپز در سراسر لبنان بهبود

توسط MINERALNEWS در 23 تیر 1399

بیروت—برای سه دهه آشپز آنتوان ال حج است در تلویزیون ظاهر شد و پنج روز در هفته به کمک آشپز در سراسر لبنان بهبود درک خود را از هنر آشپزی.

دو ماه پیش به عنوان یک بحران اقتصادی ناشی از لبنان ارز به سقوط و قیمت به اوج او متوجه شد که بسیاری از بینندگان دیگر نمی تواند هزینه کالاهای اساسی او متکی در دستور العمل های خود را مانند گوشت گاو.

"استفاده می شود وجود یک طبقه متوسط در لبنان اما در حال حاضر غنی غنی هستند و طبقه متوسط فقیر است و فقیر تبدیل شده اند بی بضاعت," El حج 65 گفت: در مصاحبه اخیر خود قبل از رفتن روی هوا.

او پس از برش گوشت گاو خود را از منوها و پر خود بخش با راهنمایی در مورد چگونه به نگه داشتن غذاهای خوشمزه با روغن کمتر کمتر تخم مرغ و سبزیجات ارزان تر.

لبنان را از بحران نتیجه سال از فساد مالی و سوء مدیریت باعث شده است که بیکاری و نرخ فقر به موشک وار رفتن کسب و کار به شاتر و حقوق به از دست دادن ارزش خود را به عنوان تورم soars.

تظاهرات توده ای در برابر نخبگان سیاسی فوران در سراسر کشور در پاییز گذشته و گاهی اوقات خشونت تبدیل شد. تظاهرات مخروطی زمانی که این کشور تعطیل به دلیل coronavirus اما به تازگی برداشت دوباره به عنوان مستند اضافه شده است به ناراحتی های اقتصادی است.

اثرات بحران اقتصادی به طور فزاینده ای در حال نفوذ به زندگی روزمره بسیاری از لبنان. کاهش قدرت تیره خیابان خودداری بانک ها به سپرده گذاران پول نقد و خانواده ها در تلاش برای خرید وارد ملزومات مانند پوشک و مواد شوینده.

دولت به مدت طولانی موفق به ارائه برق. اما خاموشی شده اند تا زمانی که دین از ترافیک در بیروت که در آن حدود یک سوم از لبنان 5.4 میلیون نفر زندگی می کنند جایگزین شده است با سر و صدا از کار می ژنراتور.

خود اگزوز خطا هوا و بسیاری از ساختمان های مسکونی در حال بستن آنها را به استراحت در شب و محروم کردن ساکنان از تهویه مطبوع در طول sweatiest کشش مدیترانه تابستان است.

برای دو روز به تازگی رفیق حریری دانشگاه بیمارستان مرکز اصلی درمان بیروت COVID-19 موارد به طور ناگهانی رفت از یک ساعت بدون برق در هر روز تا 20 ساعت بدون برق و با توجه به مدیر آن دکتر Firass Abiad.

بنابراین این بیمارستان که در حال حاضر فاقد قدرت شش ساعت در روز بسته شده است برخی از اتاق عمل و با تاخیر عمل جراحی.

"آن احساس می کند مانند شما در حال به طور مداوم آتش نشانی با هیچ پایانی در چشم" Abiad گفت.

پس از تاریک بیروت بار خشن شبانه با توجه به وهم آور ویرانی است. میله باید چند مراجعان اصلی خیابان های تاریک و چراغ های راهنمایی در تقاطع مهم در حال خروج از رانندگان به حرکت خود به خود فلش خود را بالا تیرها و امید برای بهترین آنها به عنوان شخم زدن از طریق.

سریع فروپاشی اتحاد زده یک ضربه به غرور و افتخار از بسیاری از لبنان که اغلب ادعا کرده اند به خاورمیانه بهترین آشپزی و دیده خود را به عنوان پیچیده تر از دیگران در منطقه است. در حال حاضر بسیاری از تعجب که چگونه حد استاندارد خود را از زندگی سقوط خواهد کرد.

"بیروت است بقا شهرستان. مردم همیشه پیدا کردن راه هایی برای خوردن و نوشیدن و موسیقی و انجام فعالیت. اما در حال حاضر هوا بسیار ضخیم گفت:" کارمن Geha استادیار مدیریت دولتی در دانشگاه آمریکایی بیروت. "در حال حاضر حتی upper-middle-class مردم نمی توانیم به غذا خوردن در خارج از خانه. آن را مانند شما حقوق و دستمزد خود را و آن را تقسیم نه."

پوند لبنان و پوند یا لیره از دست داده است حدود 85 درصد از ارزش خود را در بازار سیاه از پاییز گذشته خود و طنز, خوراک توییتر که در آن واکنش نشان می دهد به کاهش خود را دارد.

"من ارزان ترین اما من یک قطعه از آشغال" حساب گفت: اوایل این ماه در میان گزارش شد که در آن تجارت در 9,500 به دلار ایالات متحده به مراتب از بانک مرکزی اروپا نرخ 1500.

بسیاری از آشفتگی مالی می آید از هرج و مرج در سیستم بانکی. بانک مرکزی زد چه منتقدان به نام Ponzi در طرح های فریبنده تجاری بانک ها به سپرده های دلار آمریکا با نرخ بهره بالا است که می تواند تحت پوشش و تنها با آوردن بزرگ تر سپرده گذاران حتی با نرخ بهره بالاتر است.

اما این سیستم زمین به توقف در سال گذشته زمانی که سرمایه گذاران جدید را متوقف آمدن ترک بانک های کشور به مراتب کمتر از دلار به آنها بدهکار سپرده گذاران است.

بانک ها را به واکنش های عمدتا به دلیل خودداری از دادن دلار که لبنان به حال مدت طولانی استفاده می شود قابل معاوضه با ارز محلی در زندگی روزانه.

یک بانکدار سابق لبنان دن قزی گرفته است اعتباری برای ضرب یک اصطلاح در حال حاضر به طور گسترده ای مورد استفاده برای این نظری دلار وجود دارد که تنها در بانک های لبنان: lollars.

نتیجه این شده است مالی دوزخ و درد.

دولت به دنبال کنترل بازار سیاه ارز که در آن پول در حال تغییر در شرایط بهتر نسبت به نرخ رسمی می توانید مانند خرید مواد مخدر نیاز به سریع جلسات در کوچه با پول تعویض که استفاده از نام جعلی و ترس بازداشت.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

اثرات بحران در این کشور فقیر شده اند و حاد به عنوان روشن ساخته شده بود توسط چهار اخیر خودکشی در یکی دو روز همه مربوط به بحران اقتصادی. مردی که به ضرب گلوله خود را در یکی از بیروت بهترین و شناخته شده بلوار سمت چپ پشت دست نوشته نشانه های مطلب "من یک کافر" یک خط از یک آهنگ به خوبی شناخته شده که بعدی شعر است "اما گرسنگی است کافر"است.

عضویت در Facebook به نام لبنان مبادلات است دارای عقاید اعضای آن ارائه همه چیز را از تراشه های پوکر به قلیان در ارز برای مواد غذایی است. پست خود را به عنوان خوانده شده مانند غم انگیز شعر.

"جدید وزن استفاده می شود هرگز به تجارت به صورت یک بسته پوشک بچه سایز 6 و یک بطری روغن" خواندن یک پست با یک عکس از دمبل هنوز هم در جعبه. "مردم به آنها نیاز دارید."

یکی دیگر از پست های ویژه آهک-لباس سبز که فاطمه حسین (ع) مادر شش از شمال لبنان تا به حال خریداری شده به عنوان هدیه برای دخترش. او به دنبال آن تجارت برای قند و شکر و شیر و مواد شوینده.

در یک مصاحبه تلفنی حسین (ع) گفت: او را شوهر می کند 200,000 پوند لبنان پوند در هر هفته به عنوان یک کتابچه راهنمای کاربر کارگر یک مقدار استفاده می شود که به ارزش 130 دلار (ایالات متحده).

در حال حاضر آن را به ارزش کمتر از $30 ترک خانواده او در تلاش برای پرداخت هزینه ملزومات است.

او گفت که او تصمیم گرفت به تجارت لباس پس از او تا به حال به شروع به تغذیه کودکان خود نان آغشته به آب است. اما تا کنون او تا به حال هیچ جویند.

هنگامی که همسایگان طبخ و صورت درب و پنجره.

"من نمی خواهم بچه های من به بوی مواد غذایی," او گفت:.

قبل از رفتن بر روی هوا در هفته گذشته, El حج, تلویزیون, آشپز گفت که آنچه که شمارش به عنوان مقرون به صرفه دستور یک هدف متحرک است.

"گوشت گاو رو گران بنابراین ما نقل مکان کرد به مرغ و در حال حاضر مردم به من گفتن که مرغ گران است, بیش از حد," او گفت:.

به عنوان او آماده برای غذاهای روز را نشان می دهد او به میدان فرستاد تماس از بینندگان مبارزه با حفظ مواد غذایی در میان کاهش قدرت. چگونه می توانم شما را جم از آلو یا گیلاس ؟ چگونه می توانم به شما در حفظ و گوشت تازه هنگامی که شما می توانید تعداد در فریزر?

او گذاشته ، میوه ها و سبزیجات می تواند مواد غذایی کنسرو ترشی یا خشک شده. گوشت چرخ کرده می تواند در حفظ چربی به عنوان confit.

"همه چیز یک راه حل او گفت:" پس از نشان دادن و افزود: "آنچه برای من مهم است با برنامه من این است که برای کمک به مردم برای ادامه به غذا خوردن."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن