افسر ارشد پزشکی در دست زدن به کروناویروس الهام بخش آلاسکا به #ThinkLikeZink

بزرگنمایی این تصویر دکتر آنه Zink, آلاسکا, افسر ارشد پزشکی در اینجا نشان داده شده در یک کنفرانس مطبو

توسط MINERALNEWS در 20 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

دکتر آنه Zink, آلاسکا, افسر ارشد پزشکی در اینجا نشان داده شده در یک کنفرانس مطبوعاتی در ماه مارس بدست ستایش از ساکنان برای رویکرد او در طول شیوع کروناویروس. ناتانیل Herz/Alaska رسانه های عمومی پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ناتانیل Herz/Alaska رسانه های عمومی

به عنوان COVID-19 همه گیر شروع به انتخاب کنید تا در آلاسکا دکتر آنه Zink دولت افسر ارشد پزشکی در مواجهه با یک معضل است.

باید او همچنان در جلسات حضوری و شبانه جلسات با کالیفرنیا ، مایک Dunleavy? یا باید او انتخاب کردن برای یک مطلب اجتماعی دور شکل تعامل?

Zink انتخاب دومی گفت: او می خواست به مدل رفتاری که با او شده است جذاب برای ساکنان به دنبال دارد.

او در حال حاضر به نظر می رسد در Dunleavy این جلسات با تصویری. و بیش از دو ماه گذشته او را تبدیل به یک اعتماد کرد صدای او به عنوان تجدید نظر به آلاسکا به دنبال سخت اجتماعی فاصله و دیگر دستورالعمل های بهداشتی تصویب شده توسط دولت — که پزشکان گروه اعتبار با همراهی دولت COVID-19 اعداد در میان پایین ترین در کشور است.

Zink که دارای یک Facebook fan club و #ThinkLikeZink برچسب نه تنها سلامت عمومی رسمی برای به دست آوردن یک فرقه مانند زیر در طی بیماری همه گیر: Anthony Fauci فدرال بیماری های عفونی, متخصص الهام گرفته از یک شنبه شب زنده ادای احترام و کفش با چاپ چهره خود را در حالی که اوهایو بالا دکتر امی Acton را برانگیخته الگوهای رفتاری به اینترنت و یوتیوب تقلید.

اما Zink است که تقریبا مطمئنا تنها کمک به اجرای دولت همه گیر پاسخ از چوب اجاق گاز گرم یورت پشت سر او ،

Zink گفت که او تلاش می کرد با تصمیم به نقل مکان وجود دارد و پس از دو هفته قرنطینه در خانواده کابین اسکی جنوب لنگرگاه است. Dunleavy او یک "فرد در نوع فرد است."

"اما من نمی باید وجود داشته باشد فرد برای جلسات" Zink گفت: در یک مصاحبه تلفنی از یورت. "و من بیشتر می توانید از راه دور است که فقط یکی کمتر تعامل بین مردم و یک راه برای کند کردن روند گسترش این ویروس است."

Zink, 42, یک پزشک اورژانس که در آغاز به عنوان آلاسکا افسر ارشد پزشکی در سال گذشته کمتر از شش ماه قبل از همه گیر آغاز شد. پس از او شده است به طور گسترده ای مورد ستایش برای توانایی خود را برای اتصال با آلاسکا با طرح آرامش و همدلی است.

"ما در حال انجام آنچه او خواسته ما را انجام دهد چرا که او را تشویق آمریکا او را تهدید به ما گفت:" سارا Erkmann Ward, لنگرگاه, مشاور ارتباطات که به تازگی منتشر شده در این پست وبلاگ "پنج دلیل دکتر Zink است که خرد کردن آن به عنوان یک بحران ارتباط برقرار."

بزرگنمایی این تصویر

Zink با این نسخهها کار از یک یورت پشت سر او ، حسن نیت ارائه میدهد از آن Zink پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
حسن نیت ارائه میدهد از آن Zink

"او فرد مناسب در لحظه مناسب است که ما می دانستم که هرگز وجود نداشته است" Erkmann گفت.

Zink که با همسرش زندگی می کند و دو دختر در کشاورزی شهر پالمر 40 مایلی شمال, Anchorage, تماس, توجه "کمی سورئال."

"من خودم نشستن در یک کامپیوتر صحبت کردن به کامپیوتر — تمام انواع از مردم آن را بشنوند آن را در راه است که من همیشه در انتظار است," او گفت:. "این یک مبارزه با هر یک از این تصمیمات و این است که قطعا قلمرو ناشناخته برای همه ما است."

Zink رشد در منطقه دنور که در آن هر دو پدر و مادر او بودند و پزشکان.

او پدربزرگ مادری, Al Bartlett, یک دانشگاه کلرادو بولدر فیزیک استاد و یک در سراسر کشور به رسمیت شناخته شده سخنران در رشد نمایی و انسان ناتوانی در درک آن — یک درس از دست داده است در Zink او به عنوان هدایت COVID-19 بیماری همه گیر.

"من فکر می کنم در مورد او تمام وقت," او گفت:. "به خصوص در این جهان از تلاش برای درک رشد نمایی و تلاش برای نگه داشتن کشور ما از وارد شدن به محل رشد نمایی."

در کالج Zink صرف تابستان در آلاسکا به عنوان مربی ملی, هوای آزاد, رهبری مدرسه و سپس یک مدرک پزشکی از دانشگاه استنفورد و اقامت در ایالت یوتا قبل از حرکت به آلاسکا.

Zink گفت: کار او به عنوان یک پزشک اورژانس به او نزدیک مشاهده این سیاست شکست از آلاسکا شبکه امنیت اجتماعی و مانند آن محدود گزینه های درمان برای اعتیاد به مواد مخدر و مشکلات روانی. در یک نقطه او پانچ در صورت اختلال بیمار ترک او را با چشم های سیاه و سفید.

"من متوجه شدم که اگر من می خواستم به در مورد مراقبت از بیماران من من تا به حال به مراقبت در مورد سیاست در بیمارستان" Zink گفت: در دسامبر قسمت از آلاسکا مین در پادکست.

او و گروهی از همسالان کار به نیروی تازه دادن به آلاسکا فصل از پزشکان اورژانس, حمایت, گروه, کالج آمریکایی پزشکان اورژانس. کار خود را با ACEP او را به لابی در واشنگتن جایی که او ساخته شده یک تصور در ایالت لیزا Murkowski R-آلاسکا است.

"او جوان بود, بیان, سخت شارژ کاری که شما فقط فکر می کنم, " مرد, تلویزیون را نشان می دهد باید در اطراف مردم فقط او را دوست دارم'" گفت: Murkowski که دوستانه با Zink و خواستار خودش یک "فن بزرگ."

زمانی که دولت کمیسیون بهداشت و درمان ارائه شده Zink افسر ارشد پزشکی کار او با خانواده اش در بوتان — یکی از تعدادی از کشور زندگی می کردند در طول یک سال فرصت مطالعاتی. آن را طولانی نیست پس از Dunleavy, فرماندار انتخاب شده بود و در چند ماه اول در دفتر او پیشنهاد عمیق به کاهش مراقبت های بهداشتی است که جلب انتقاد شدید از بسیاری از ارائه دهندگان.

Zink ثبت نشده است با یک حزب سیاسی و توصیف وابستگی به عنوان "حزب سلامت است." او گفت که او واقعا نمی دانم فرماندار یا کمیسیون بهداشت و درمان و یا آنچه در آن می خواهم به کار با آنها.

"اما من فقط احساس من نمی دانم مگر اینکه من سعی کردم" او گفت:.

Dunleavy در یک مصاحبه تلفنی گفت که او آمد به اعتماد Zink به عنوان صادقانه "کارگزار" که او را با ارائه اطلاعات و انتخاب بدون دفاع از یک موقعیت خاص.

"شما به من با استفاده از داده ها. شما نمی توانید به من با استفاده از احساسات و یا تهدید" Dunleavy گفت. "شما او یک سوال بپرسید و او همه حقایق است."

این Dunleavy دولت اقدامات تهاجمی شامل coronavirus را تضعیف پزشکان اورژانس اولیه برای شک و تردید در مورد Zink در نظر گرفتن شغل و بنابراین دولت کم تعداد موارد گفت: دکتر ناتان Peimann جمهور از آلاسکا فصل ACEP وکالت ،

"بود که به دلیل اقدامات دولت" Peimann گفت. "من به آن و فرماندار اعتباری."

پس از بیش از یک ماه از اتشی کار سازماندهی آلاسکا پاسخ اولیه به این بیماری همه گیر Zink و مقامات دولت در حال حاضر چهره های مختلف و طولانی مدت چالش: احیای دولت را ویران اقتصاد در حالی که این ویروس در خلیج به عنوان ساکنان به طور فزاینده ای رشد بی تاب با محدودیت های موجود در زندگی خود را.

Zink است کار از او یورت با سه گوشی و سه لپ تاپ ها گاهی اوقات با شروع از 4 صبح او گفت که او هنوز هم باعث می شود زمان برای اجرا یا پیاده روی با دو دخترش اما صرف بیشتر از روز خود را در تماس های کنفرانس و ویدئو کنفرانس و جلسات — گاهی اوقات دو یا سه بار.

Murkowski گفت که او به نام Zink در اوایل اخیر صبح روز شنبه فقط به یاد او برای مراقبت از خودش است.

"ما رد و بدل تعارفات رفتن به عقب و جلو. اما پس از آن او می خواست به صرف بعد از نیم ساعت با من به روز رسانی من در همه چیز که در جریان بود و همه چیز خوب و که در آن چالش هایی بود" Murkowski گفت. "او فقط به آن نوع از فرد است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن