نویسندگان عقب هیدروکسی کلروکین مطالعه با استناد به نگرانی داده

بزرگنمایی این تصویر هیدروکسی کلروکین برای درمان بیماری های خود ایمنی مانند لوپوس و در حال مطالعه برا

توسط MINERALNEWS در 16 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

هیدروکسی کلروکین برای درمان بیماری های خود ایمنی مانند لوپوس و در حال مطالعه برای استفاده در درمان و پیشگیری از COVID-19. جورج فری/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جورج فری/خبرگزاری گتی ایماژ

یک مطالعه بزرگ, دارو هیدروکسی کلروکین شده پس گرفته توسط سه نفر از نویسندگان آن است.

مقاله منتشر شده در مجله لانست ماه گذشته به این نتیجه رسیدند که هیدروکسی کلروکین گرفته شده یا به تنهایی و یا با یک آنتی بیوتیک برای درمان بیماران مبتلا به COVID-19 بود و هیچ سود و در واقع افزایش یک بیمار در خطر مرگ است.

انتشار این مطالعه باعث شد سازمان بهداشت جهانی (WHO) برای توقف خود را مطالعه هیدروکسی کلروکین. این است که در حال حاضر از سر گرفته شده است.

این لانست مقاله تجزیه و تحلیل داده ها ادعا می شود از COVID-19 بيمار در بیش از 600 بیمارستان ها در سراسر جهان است. دادهها توسط یک شرکت خصوصی به نام Surgisphere که بنیانگذار Sapan دسای است که یک نویسنده در مطالعه است.

نگرانی مطرح شد در مورد دقت و صحت داده ها و کاغذ شروع به جذب نقد در روز انتشار آن است. در نامه سرگشاده ای به لانست بیش از یک صد نفر از دانشمندان و پزشکان خواست مجله به ارائه جزئیات بیشتر در مورد داده ها و به نام برای مطالعه می توان به طور مستقل تایید شده.

بنابراین نیشتر راه اندازی یک بررسی مستقل و خواسته Surgisphere خود را برای انتقال پایگاه داده کامل برای ارزیابی است. Surgisphere توافق به بررسی اما شخص ثالث داوران گفت: نیشتر است که آنها قادر به دسترسی به تمام داده چرا که این شرکت گفت: این امر نقض مشتری و موافقت نامه محرمانه مورد نیاز است.

این شکست به طور مستقل ممیزی اطلاعات است که باعث شد سه نفر از نویسندگان این پژوهش برای جمع شدن کاغذ گفت: آنها "دیگر نمی تواند برای تایید صحت اطلاعات اولیه منابع."

این لنست با انتشار بیانیه ای گفت: در آن طول می کشد مسائل علمی یکپارچگی "بسیار جدی" و هنوز هم وجود دارد بسیاری از برجسته سوال در مورد Surgisphere و داده های مورد استفاده در مطالعه است.

این شرکت با صدور بیانیه ای در وب سایت خود را متعهد به شفافیت و می گوید این کار به آدرس همه سوالات در مورد داده های آن ارائه شده است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب