حداقل 5 کشته شدگان طوفان اوکلاهما و تگزاس و لوئیزیانا

MADILL Okla. - حداقل پنج نفر کشته شدند روز شنبه پس از آشکار گردباد پاره از طریق بخش هایی از اوکلاهما و تگزاس و

توسط MINERALNEWS در 4 اردیبهشت 1399

MADILL Okla. - حداقل پنج نفر کشته شدند روز شنبه پس از آشکار گردباد پاره از طریق بخش هایی از اوکلاهما و تگزاس و لوئیزیانا است.

یک نفر کشته شد در مارشال شهرستان در جنوب اوکلاهما که در آن طوفان Madill در نزدیکی رودخانه سرخ در حدود 4:30 p. m. روز شنبه باعث آسیب گسترده به این شهر شامل آن محلات مسکونی گفت: دانی Raley این شهر مدیر اورژانس.

بدن فرد پیدا شد حدود یک چهارم مایل از J&I, ساخت یک تریلر کارخانه حدود 6 مایل (10 کیلومتری) جنوب غربی Madill Marshall County Emergency مدیریت مدیر رابرت Chaney گفت. Chaney گفت که او تا به حال هیچ اطلاعات دیگری در فرد اما گفت که مشکوک چرخان آمار این گیاه فقط به عنوان نیروی کار خود را ترک و باعث آسیب شدید.

حداقل سه نفر کشته شدند که آشکار گردباد در جنوب شرقی تگزاس لمس کردن حدود 6 بعد از ظهر روز شنبه در نزدیکی اونالاسکا حدود 75 مایل (120 کیلومتری) شمال هوستون, این, Polk County سیستم مدیریت اورژانس در بیانیه ای گفت. طوفان rumbled شرق از طریق هفت اوکس و باعث آسیب شدید به خانه ها و سازه های دیگر گفت: کری میلر سخنگوی Polk County قاضی سیدنی مورفی.

هیچ اطلاعات فوری در مورد چگونه قربانیان کشته شدند.

یک زن کشته شد بر روی یک پل در Woodworth لوئیزیانا 15 مایل (24 کیلومتر) در جنوب اسکندریه با توجه به آب و هوایی شدید به Rapides محله کلانتر, گفت KALB-تلویزیون.

کلانتر را ارائه نمی دهد جزئیات در مورد چگونه او درگذشت.

اسکندریه پردیس دانشگاه ایالتی لوئیزیانا نیز شاهد برخی آسیب از طوفان است. دانشگاه پرسیدم همه دانشجويان ساکن امن است. وجود دارد که آسیب به دویت دام ساختمان و یک camper بدبختانه." پردیس نیز در سمت چپ و بدون قدرت.

شیپور لجر گزارش داد که طوفان در حال حرکت بودند از طریق می سی سی پی, اوایل روز شنبه, آوردن خطر گردباد, جاری شدن سیل و وزش موج.

طوفان عبور به غرب می سی سی پی, قبل از نیمه شب چهارشنبه و رادار نشان داد گردباد لجر گفت. وجود دارد هیچ گزارش فوری از آسیب و یا آسیب در می سی سی پی در اوایل پنج شنبه.

یک سرویس ملی آب و هوا تیم خواهد بود اعزام به بررسی آسیب ها و برای تایید اینکه آیا طوفان شد تورنادو.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.rucutt.ly
آخرین مطالب