آسیا امروز: کره جنوبی گزارش 6 مورد جدید, تمرکز بر اقتصاد

بانکوک - کره جنوبی روز شنبه در گزارش شش تازه موارد از coronavirus ادامه monthlong خط از زیر 100 به عنوان عفونت

توسط MINERALNEWS در 13 اردیبهشت 1399

بانکوک - کره جنوبی روز شنبه در گزارش شش تازه موارد از coronavirus ادامه monthlong خط از زیر 100 به عنوان عفونت در ادامه به افول در سخت ترین ضربه در شهر Daegu.

آمار و ارقام منتشر شده توسط کره جنوبی را به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری به ارمغان آورد چهره های ملی به 10,780 مورد تأیید و 250 ویروس های مربوط به مرگ و میر.

حداقل 1,081 موارد مرتبط شده اند به ورود بین المللی اما این را نیز کاهش یافته است در هفته های اخیر به عنوان دولت تقویت کنترل مرز مانند اجرای 14 روز قرنطينه در تمام مسافران خارج از کشور.

Daegu گزارش هیچ مورد جدید.

با عفونت کاهش مقامات دولتی شده اند و آرامش اجتماعی فاصله دستورالعمل و تغییر تمرکز بر کاهش شوک در اقتصاد است. در طول سه ماه اول اقتصاد آن دیدم بدترین رکود از اواخر سال 2008 به عنوان همه گیر آمار هر دو مصرف داخلی و صادرات.

مقامات بهداشتی هنوز هم به افزایش نگرانی در مورد گسترده تر "آرام گسترش" و در حال برنامه ریزی آنتی بادی آزمایش به یاد بگیرند که چگونه گسترده این ویروس است.

در تحولات دیگر در سراسر منطقه آسیا و اقیانوس آرام:

— چین گزارش واحد عفونت: چین که در آن همه گیر شروع در ماه دسامبر گزارش داد یکی از جدید عفونت و هیچ مرگ و میر در 24 ساعت از طریق نیمه شب جمعه. این کشور گزارش کرده است در مجموع 82,875 مورد تأیید و 4,633 مرگ و میر. ملی کمیسیون بهداشت گزارش شده 43 نفر منتشر شده از بيمارستان جمعه پس از اعلام بهبود, بالا بردن مجموع به 77,685. وجود دارد در مجموع 557 نفر هنوز بستری در سرزمین اصلی.

___

دنبال AP پوشش خبری از کروناویروس همه گیر در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام


tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب