گرسنگی سازمان هل Yoho پس از کنگره حادثه

واشنگتن - یک حزبی سازمان مسیحی که به دنبال پایان دادن به گرسنگی گفت: شنبه آن را در خواست و دریافت استعفای نمای

توسط MINERALNEWS در 5 مرداد 1399

واشنگتن - یک حزبی سازمان مسیحی که به دنبال پایان دادن به گرسنگی گفت: شنبه آن را در خواست و دریافت استعفای نماینده کنگره تد Yoho از آن هیئت مدیره پس از آن نام خود را به "حمله کلامی" در Rep. اسکندریه Ocasio-کورتز.

Ocasio-کورتز, D-n. y. متهم Yoho R-Fla., با استفاده از یک مبتذل و جنسیتی توهین در حالی که upbraiding او در طول یک رویارویی دوشنبه گذشته در مراحل کاپیتول. Yoho نگهداری می شود او با استفاده از کلمات ذکر شده هر چند یک خبرنگار که شاهد این حادثه را تایید کرد زبان به عنوان او آن را توصیف کرد.

در بیانیه ای نان برای جهان گفت: هیئت مدیره خود را ملاقات جمعه با Yoho و در پی استعفای خود را "به عنوان یک عمل است که مجددا تعهد ما به آینده در کنار زنان و مردم از رنگ در سراسر کشور و در سطح جهان به عنوان آنها همچنان به ما منجر به یک دلیل فراگیر و عادلانه در جهان است."

در وب سایت خود نان برای جهان آن می گوید: "جمعی مسیحی صدا" لابی کنگره و دولت در پایان دادن به گرسنگی در سراسر کشور و در سراسر جهان.

"به عنوان یک روحانی مسیحی سازمان متعهد به کاهش گرسنگی و فقر از طریق صدا و سیاستهای عمومی, نان برای جهان ارج نهادن به ارزش ها احترام به کرامت و شفقت که عیسی میخواهد ما را به هنگامی که درگیر تصمیم گیران از سراسر طیف سیاسی" بیانیه ای گفت:. "ما باور داریم که Rep. تد Yoho اخیر اقدامات و کلمات به عنوان گزارش در رسانه ها نیست و انعکاسی از استانداردهای اخلاقی انتظار می رود از اعضای هیئت مدیره ما."

یک سخنگوی Yoho بلافاصله پاسخ به یک ایمیل به دنبال نظر.

در یک سخنرانی فوق العاده روز شنبه در خانه Ocasio-کورتز ارائه نمایشی حساب از این حادثه و گسترش اظهارات او به زابل آنچه او به نام جنسیتی فرهنگ "پذیرش خشونت و زبان خشونت علیه زنان است." بیش از یک دوجین همکاران پیوست او در این حادثه که همه بیش از حد معمول نر رفتار.

Yoho توصیف کرده است روبرو می شوند به عنوان یک مختصر بحث سیاست و گفت که "هیچ کس مواجه شد آسيايي و یا حمله کردند." او ابراز تاسف برای خود "شیوه ای ناگهانی."

Ocasio-کورتز, 30, یک دانشجوی سال اول مترقی که به دست آورده به ستایش و انتقاد برای او outspokenness. Yoho, 65, یکی از محافظه کار ترین اعضای مجلس بازنشسته است و در پایان دوره چهارم.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن