آسیا امروز: قوانین بازگشت در هنگ کنگ و هند و سهولت در چین

دلار هنگ کنگ - تمدید محدودیت های زمان اثر در هنگ کنگ روز چهارشنبه با رستوران ها محدود به takeout پس از 6 بعد ا

توسط MINERALNEWS در 25 تیر 1399

دلار هنگ کنگ - تمدید محدودیت های زمان اثر در هنگ کنگ روز چهارشنبه با رستوران ها محدود به takeout پس از 6 بعد از ظهر به عنوان مرکز مالی آسیا جنگ حیات coronavirus.

ماسک پوشیده شده است اجباری در حمل و نقل عمومی برای اولین بار با جریمه تا 5000 دلار هنگ کنگ دلار (650 دلار). مجامع عمومی یک بار دیگر محدود به چهار نفر پس از حد بود کاسته ماه گذشته به اجازه می دهد تا به 50 است.

نیمه خودمختار خاک چینی دیده می شود بازگشت محلی منتقل موارد در 10 روز گذشته پس از طلسم طولانی بدون آنها. حدود 300 مورد جدید گزارش شده از جولای 6, از جمله بیش از 220 غیر از آنهایی که وارد شده.

شهر معکوس برنامه اجازه می دهد تا عمده حوادث تعویق انداختن بسیار محبوب سالانه کتاب بیست و هشتمین نمایشگاه برای باز کردن چهار شنبه. هنگ کنگ دیزنی لند که تا به حال بازگشایی ماه گذشته توقیف دوباره مطابق با تمدید محدودیت.

ورزشگاه و سالن های زیبایی شده اند دستور داد بسته و eateries مجاز به ارائه ناهار خوردن در خدمات از 6 بعد از ظهر تا 5 صبح مدارس در حال حاضر بوده است reclosed از دوشنبه.

شهر 7.5 میلیون نفر ثبت کرده است 1,569 مورد تأیید و هشت مرگ و میر ناشی از شیوع آغاز شد.

در دیگر تحولات در منطقه آسیا و اقیانوس آرام:

— چین است که بیشتر به کاهش محدودیت در گردشگری داخلی پس از گزارش جدید محلی موارد COVID-19 در نه روز. یک بخشنامه از وزارت فرهنگ و گردشگری مورخ سه شنبه گفت: گردشگری می تواند اجازه می دهد 50 درصد از آنها روزانه بازدید کننده ظرفیت از 30 درصد است که interprovince تورهای گروهی می سر. ملی کمیسیون بهداشت گفت: شش مورد جدید ثبت شد شنبه همه در افرادی که تا به حال وارد شده از خارج از کشور. آن را گزارش نمی شود هر گونه موارد داخلی پس از شیوع در پکن که آلوده بیش از 330 نفر قبل از آن پژمرده در اوایل این ماه. چین گزارش کرده است 83,611 مورد تأیید و 4,634 مرگ و میر ناشی از شیوع آغاز شد. آن را شامل نمی شود افرادی که تست مثبت اما نشان می دهد هیچ نشانه در مورد آن حساب کند.

— هند coronavirus caseload روش 1 میلیون با افزایش 29,429 موارد گزارش شده در 24 ساعت گذشته باعث شد مقامات دوباره تحمیل مستندات در معرض خطر در مناطق نزدیک به یک دوجین متحده است. این موارد جدید در زمان ملی در مجموع به 936,181. وزارت بهداشت همچنین گزارش دیگری 582 مرگ و میر در نظر گرفتن مجموع تلفات به 24,309. یک هفته دو مستند تحمیل شد روز شنبه در شرق ایالت بیهار و جمعیت آن در حدود 128 میلیون نفر است. نزدیک به 2.5 میلیون فقیر کارگران مهاجر باید به دولت بازگشت پس از از دست دادن شغل در سایر نقاط کشور است. هند کلید جنوب مرکز فن آوری بنگلور نیز قرار داده و تحت یک هفته ای مستند در روز چهارشنبه. حدود ده متحده از جمله Maharashtra, Tamil Nadu در غرب بنگال و آسام قرار داده اند و مناطق پر خطر را تحت مستندات تنها اجازه می دهد مواد غذایی ضروری لوازم و خدمات بهداشتی و درمانی.

— رهبر استرالیا بدترین ضربه امور خارجه گفت: پلیس سرکوب یک coronavirus مستند در کشور را که دومین شهر. ویکتوریا برتر Daniel Andrews هشدار داد که محدودیت خواهد بود افزایش یافته است مگر اینکه گسترش موجود بود در ملبورن. نظامی استرالیا است تقویت پلیس اعداد در پست های بازرسی. پلیس اسکن پلاک برای تعیین رانندگان آدرس و اینکه آیا آنها در معرض stay-at-home سفارشات. رئیس بهداشت افسر برت Sutton گفت: 238 موارد جدید شناسایی شده در آخرین 24 ساعت می تواند شروع یک ثبات در گسترش ویروس در ملبورن بیش از یک هفته به یک مستند جدید در این شهرستان و بخشی از آن را احاطه کرده است.

— نیوزیلند نخست وزیر Jacinda protocol wine studio مشخص شده او برنامه های دولت برای مهار آینده جامعه شیوع بیماری در جنوب اقیانوس آرام در کشور است که ثبت محلی گسترش مورد در 75 روز. آن دو مورد جدید ثبت شده چهارشنبه و تمام 27 از فعال آن موارد مردم قرنطینه پس از سفر خارجی است. Protocol wine studio گفت: یک سیستم محلی و یا منطقه ای مستندات استفاده می شود و ملی مستند خواهد بود آخرین رفت و آمد مکرر. محلی مستندات ممکن است شامل ساختمان های حومه شهر و یا شهرستان. "اولویت ما خواهد بود برای کنترل هر گونه موارد با حداقل سرزده اقدامات و بیش کوچکترین منطقه ما می توانیم" protocol wine studio گفت.

— کره جنوبی گزارش شده 39 مورد جدید از coronavirus بسیاری از آنها را به ورود بین المللی به عنوان ویروس همچنان به گسترش در آسیا و ایالات متحده و جاهای دیگر. ارقام منتشر شده توسط کره جنوبی مراکز کنترل بیماری و پیشگیری جمعه آورده و ملی در مجموع به 13,551 موارد از جمله 289 مرگ و میر. این KCDC گفت: حداقل 28 از موارد جدید در ارتباط بودند به ورود از خارج از کشور, اما آن را نمی بلافاصله فاش جایی که آنها از. کره جنوبی نیاز به دو هفته قرنطينه در تمام مسافران ورود از خارج از کشور. اتباع خارجی ورود از بنگلادش و پاکستان و قزاقستان و قرقیزستان آغاز این هفته باید با ارائه گواهی سلامت اثبات آنها تا به حال آزمایش منفی برای COVID-19 دلیل گسترش شیوع بیماری در جنوب و مرکزی آسیا است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب