آسیا امروز: هند می بیند یکی دیگر از افزایش نقاط داغ, بازگشت

دهلی نو - چندین ایالت هند تحمیل آخر هفته حکومت و قفل کردن مناطق در معرض خطر به عنوان آن coronavirus موارد افزا

توسط MINERALNEWS در 23 تیر 1399

دهلی نو - چندین ایالت هند تحمیل آخر هفته حکومت و قفل کردن مناطق در معرض خطر به عنوان آن coronavirus موارد افزایش است.

تعدادی از عفونت های نزدیک 900,000 روز دوشنبه با یک رکورد 28,701 موارد گزارش شده در 24 ساعت گذشته.

مجموع 878,254 است تنها در ایالات متحده و برزیل است. وزارت بهداشت در روز دوشنبه همچنین گزارش دیگری از 500 مرگ و میر در 24 ساعت گذشته, گرفتن هند را در مجموع مرگ و میر ناشی از COVID-19 تا 23,174.

وزارت گفت: میزان بازیابی شد و در ادامه به بهبود در 63% است.

دهلی نو و بمبئی و چنای و بنگلور و پونا در میان شهرهای هند شاهد افزایش عفونت. چند متحده معرفی شده آخر هفته حکومت و اعلام دقیق مستندات در مناطق پر خطر به سرعت عفونت.

هند تحمیل ملی مستند مارس 24 که به طول انجامید بیش از دو ماه است, اما آن را عمدتا بازگشایی شد.

در دیگر تحولات در منطقه آسیا و اقیانوس آرام:

— استرالیا بدترین ضربه ویکتوریا دولت ثبت شده کمتر coronavirus موارد اما یک مقام بهداشتی هشدار داده است که گسترش بیماری ممکن است در عین حال بدتر. به 177 مورد جدید بودند به طور قابل توجهی پایین از 273 موارد در روز یکشنبه و یک رکورد 288 روز جمعه. ویکتوریا ارشد بهداشت افسر برت Sutton گفت که خیلی زود به می گویند که آیا کاهش تعداد معنای گسترش بود که موجود است. "این فوق العاده آن پایین تر از اوج ما. اما ممکن است اوج ما هنوز" ساتون گفت. ملبورن و بخشی از آن را احاطه کرده در ویکتوریا بازگشت به مستند هفته گذشته است. همسایه, New South Wales, دولت ثبت نادر بعد است که در آن COVID-19 نفر از جامعه انتقال تعداد موارد عفونت های خارج از کشور. هشت نفر از آن 14 مورد جدید مرتبط سیدنی میخانه در حالی که چهار نفر بودند بازگشت مسافران تشخیص داده شده در قرنطینه.

— کره جنوبی گزارش داد 62 موارد جدید بسیاری از آنها را به ورود بین المللی. حداقل 43 از موارد جدید وارد شد توسط مسافران اگر چه کره جنوبی مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری نمی بلافاصله می گویند که آنها از. کره جنوبی روز دوشنبه آغاز شد نیاز به اتباع خارجی ورود از بنگلادش و پاکستان و قزاقستان و قرقیزستان به ارائه گواهی بهداشت اثبات آنها تا به حال آزمایش منفی برای COVID-19 دلیل گسترش شیوع بیماری در جنوب و مرکزی آسیا است. کره جنوبی شده است که نیاز به دو هفته قرنطينه در تمام مسافران خطوط هوایی از ورود از خارج از کشور از ماه آوریل است.

— چین گزارش هشت جدید, موارد همه آنها آورده شده از خارج از کشور به عنوان داخلی جامعه عفونت سقوط نزدیک به صفر است. بیشتر مرگ و میر گزارش شده است و 320 بیماران باقی می ماند در درمان با یکی دیگر از 117 نفر تحت انزوا در حالی که نظارت برای اینکه مشکوک به داشتن ویروس و یا داشتن آزمایش مثبت آن را بدون نشان دادن علائم. چین گزارش کرده است 4,634 مرگ و میر ناشی از COVID-19 از 83,602 موارد پس از این ویروس برای اولین بار شناسایی شده در شهر ووهان در اواخر سال گذشته.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب