نظر: پناهندگان به ویژه آسیب پذیر هستند به COVID-19. نادیده گرفتن نیازهای خود

بزرگنمایی این تصویر یک صحنه از Moria اردوگاه پناهندگان در جزیره لزبوس یونان در ماه ژانویه است. آنجل

توسط MINERALNEWS در 22 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

یک صحنه از Moria اردوگاه پناهندگان در جزیره لزبوس یونان در ماه ژانویه است. آنجلوس Tzortzinis/dpa/تصویر داد via Getty Images پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
آنجلوس Tzortzinis/dpa/تصویر داد via Getty Images

محمد حسين علی استاد مهندسی پزشکی و بهداشت بین المللی در دانشگاه بوستون و نویسنده بیوگرافی مقاومت: نبرد حماسی بین مردم و عوامل بیماری زامی شود منتشر شده توسط هارپر موج در ماه آوریل است.

پیام در مورد کوروناویروس به عموم است که با صدای بلند و روشن است: اگر شما احساس بیمار با پزشک خود تماس بگیرید. وجود دارد هیچ کار اشتباهی با پیام. اما نه هر کس لوکس, تماس با دکتر.

در برخی از جاهایی که کار کرده اند در چند سال گذشته — به خصوص در درک موانع بهداشت و درمان در اردوگاه های پناهندگان در پاکستان, اوگاندا و لبنان — توانایی برای تماس با یک پزشک وجود ندارد. زمانی که من به تازگی در تماس با یک دوست که کمک می کند تا ارائه مراقبت های اولیه به پناهندگان در سوریه-لبنان به سوال در مورد بیماری همه گیر مرتبط با اضطراب در اردوگاه او از من خواست یک سوال در پاسخ به: چگونه می توانم به شما دستهای خود را چندین بار در روز زمانی که هیچ دسترسی به آب تمیز در کل اردوگاه ؟

چالش COVID-19 تست کشورها دولت ها و شهروندان خود را در جدید و بی سابقه ای در راه است. مدارس بسته شده اند از ایتالیا به ژاپن و ایران به ایرلند و اخیرا در ایالات متحده دانشگاه ها از جمله دانشگاه بوستون جایی که من تدریس در حال حرکت و در تمام کلاس ها به صورت آنلاین با فرمت. فدرال و دولت های ایالتی هستند توصیه ممنوعیت اجتماعات بزرگ. همایش هستند که به تعویق افتاد و رویدادهای ورزشی در حال لغو بی سابقه ای در نرخ کاهش احتمال گسترش بیماری.

اما چه اتفاقی می افتد اگر خانه خود را در یک محدود پناهندگان حل و فصل ؟

تاثیر درگیری های مسلحانه در سیستم های بهداشتی و زیرساخت های به خوبی شناخته شده است. بیمارستان ها در حال نابود پرسنل پزشکی هستند یا کشته شدند و یا مجبور به فرار زنجیره تامین تجهیزات پزشکی و دارو مختل. این است که علاوه بر افزایش صدمات و تروما و همچنین قرار گرفتن در معرض بیشتر به عوامل عفونی و غیربهداشتی محیط.

افرادی که مجبور هستند با توجه به درگیری های مسلحانه و یا دلایل دیگر به فرار از خانه خود را می تواند تا پایان زندگی در محیط های تنگ با دسترسی به مراقبت های پزشکی. عفونتها و ویروسهای رشد در چنین محیط و بیماران به طور معمول نمی تواند به دست آوردن مناسب و کیفیت آنتی بیوتیک است.

در حالی که وجود دارد هیچ مورد شناخته شده و در عین حال از COVID-19 در اردوگاه های پناهندگان — که به احتمال زیاد با توجه به عدم تست — این بیماری در حال رفتن به ضربه این جوامع ،

با وجود جهانی با توجه به چالش های مطرح شده توسط coronavirus و افزایش تماس به پشتیبانی کم درآمد و با درآمد متوسط کشورهای پناهنده هستند تا حد زیادی نادیده گرفته و از چپ به دستگاه های خود را. رویکرد جهانی مورد نیاز است برای جلوگیری از بیشتر غم انگیز از دست دادن زندگی است.

جهانی بهداشت در ایران در دستور کار بیش از حد اغلب با تمرکز بر امنیت از ثروتمند و قدرتمند — و نه کسانی که هیچ سیاسی آژانس. زیرا پناهندگان شهروندان کشورهایی که میزبان آنها کم شده است بحث در مورد چگونه نزدیک به 30 میلیون نفر باید آماده برای این شیوع و یا بعد. آن را حتی روشن نیست چه اگر هر یک از منابع در دسترس برای پناهندگان به دنبال اطلاعات مناسب و اجازه دهید به تنهایی مراقبت مناسب.

فراتر از بارز اخلاقی و انسانی ابعاد در ارائه اطلاعات و مراقبت از کسانی که به زور از خانه های خود آواره وجود دارد یکی دیگر از دلایل واضح برای حمایت از پناهندگان در مدیریت COVID-19 بیماری همه گیر.

پناهندگان شهرک تمایل به بالا تراکم جمعیت و اغلب نزدیک گره جوامع است. به عنوان یک نتیجه از هر گونه شیوع بیماری به سرعت گسترش می تواند. با افزایش تعداد پناهندگان که به دنبال کار در مناطق شهری و به طور معمول سفر به عقب و جلو بین اردوگاه و شهرستانها این مشکل می تواند به سرعت تشدید می شود.

زمینه مسائل بهداشتی ناشی از تغذیه نامناسب و یا عدم واکسیناسیون می تواند پناهندگان و حتی بیشتر آسیب پذیر است. عفونت های ثانویه از جمله کسانی که از مواد مخدر-مقاوم در برابر عوامل بیماری زا نیز شایع در این محیط است. شیوع نیز افزایش احتمال عفونت در میان کارکنان در درمانگاه ها و مدارس و سازمان های بشردوستانه که در کار پناهندگان شهرک. کارگران و کارکنان می تواند در نوبه خود به آلوده کردن دیگران در جوامع خود.

واضح و پایدار راه حل این است که به بهبود سلامت سیستم در این اردوگاه پس از پناهندگان می توانید دریافت عادلانه مراقبت. با توجه به ضرورت از وضعیت این بعید است که به یک شبه اتفاق می افتد.

چه اتفاقی می افتد — و کاهش خطر سه جانبه رویکرد است.

اول باید وجود داشته باشد به رسمیت شناختن است که پناهندگان به شدت در معرض این بیماری. بین المللی سلامت عمومی آژانس در همکاری با محلی مقامات بهداشت و درمان باید اطمینان حاصل شود که اطلاعات دقیق و عملی ارائه شده است به این جوامع در یک روشن و آسان به درک و شفاف صورت گیرد. این امر نیاز به تلاش های کشورها و سازمان های بین المللی در گرد هم آوردن متخصصان بیماری های عفونی و بهداشت پناهندگان به آمده تا با یک طرح روشن برای مقابله با یک ممکن است (و به احتمال زیاد) شیوع.

دوم ملی و بین المللی کمک های مالی است که بسیج برای مبارزه با کروناویروس باید شامل منابع برای پناهندگان و زور آواره جوامع است. این می تواند در اشکال مختلف آمده از جمله ایجاد, جدید, موقت, امکانات بهداشتی در نزدیکی اردوگاه های پناهندگان, راه اندازی غربالگری و مراکز بسیج سلامت اضافی کارگران است. پناهندگان بعید است که درآمد قابل تصرف و بسیاری نداشته باشد قادر به مسافرت و یا پرداخت از جیب هزینه برای تست.

پناهندگان نیز می تواند سطح بالایی از تبعیض و بیگانه ستیزی در برخی از کشورهای میزبان — یکی دیگر از دلایل که چرا تست و مراقبت باید با توجه نزدیک به اردوگاه. آن را نیاز باید گسترده سفر به مناطقی که پناهندگان تمایلی به رفتن به دلیل ترس از جسمی و روحی آسیب برساند.

در نهایت و شاید از همه مهمتر, سازمان ملل متحد, سازمان بهداشت جهانی ، سازمان های منطقه ای و محلی مقامات بهداشتی باید ایجاد اعتماد با جوامع پناهنده در این زمان. تحقیقات نشان می دهد که اعتماد نقش مرکزی در چگونه پناهندگان (و دیگر گروه های آسیب پذیر) به دنبال مراقبت های بهداشتی. برای ایجاد اعتماد پناهندگان نیاز به دسترسی به اطلاعات و آگاه به ارائه دهندگان مراقبت که صحبت می کنند زبان خود را و یک حس قوی از همدلی است.

از بالا به پایین و سنگین-دست روش که شامل به شدت مسلح پلیس و یا سازمان های امنیتی با سابقه استفاده نامتناسب نیروی بعید است به کار می کنند. به جای مشارکت که شامل پناهندگان جامعه رهبران و نمایندگان جامعه در حال رفتن به بسیار موثر در مدیریت بحران است.

ما در قلمرو ناشناخته و آن باقی مانده است دیده می شود که چگونه این ویروس به گسترش است. اما روشن است که مراقبت از آسیب پذیر و به حاشیه رانده شده گروه خواهد شد نه تنها کمک به مدیریت COVID-19 بحران بهتر است با کاهش درجه ای از گسترش جهانی و حفاظت از کسانی که در معرض خطر آن ممکن است همچنین هموار کردن راه برای بهبود سلامت و رفاه پناهندگان فراتر از این بحران است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن