به عنوان ویروس خوشه پاکستان می گوید هیچ چاره ای اما برای باز کردن

اسلام آباد - coronavirus در حال گسترش است در پاکستان در یکی از سریع ترین نرخ در دنیا و غرق بیمارستان در حال چر

توسط MINERALNEWS در 2 تیر 1399

اسلام آباد - coronavirus در حال گسترش است در پاکستان در یکی از سریع ترین نرخ در دنیا و غرق بیمارستان در حال چرخش به دور بيمار. اما از این حیث با باز کردن این کشور در تلاش برای نجات نزدیک به سقوط اقتصاد که در آن میلیون ها نفر در حال حاضر تضعیف به فقر از همه گیر محدودیت.

بیشتر پیچیده معضل به عنوان دولت پین اصلی آن امید برای جلوگیری از ویروس' داد و بیداد اجتماعی فاصله و ماسک ها و بسیاری چشم پوشی از تماس به استفاده از آنها.

میلیون ها نفر جمعیت بازارها و مساجد. Hard-خط روحانیون بگویید پیروان به اعتماد که ایمان را از آنها محافظت کند. بسیاری از تماس با ویروس جعل. حتی برخی از مقامات دولتی رد هشدارهای گفت: تصادفات کشتن بیشتر مردم است.

"من عصبی زمانی که من بیرون بروید چرا که من می بینم مردم ما هنوز مصرف آن را به طور جدی گفت:" دیا رحمان یک گوینده در رادیو پاکستان در پایتخت اسلام آباد. دو نفر از همکاران او را کشته ویروس و بیش از 20 نفر دیگر را آزمایش مثبت است.

او نگران است که "تا زمانی که آنها را ببینید خانواده خود را در حال مرگ هستند آنها نمی خواهند درک کنند که ما می توانیم صرفه جویی خودمان اگر ما پایبند به دستورالعمل برای ماسک می پوشند."

پاکستان یک مثال نخست از شکننده کشورهای در حال توسعه است که می گویند آنها فقط باید به زندگی با افزایش عفونت و مرگ و میر به دلیل اقتصاد خود را نمی تواند مقاومت در برابر باز سخت مستند.

اما سریع شتاب در عفونت ها در پاکستان در این ماه می تواند یک شاخص از آنچه که چهره کشورهای دیگر در آسیا و آفریقا و آمریکای لاتین است.

میزان موارد جدید در پاکستان پریدم از حدود 2000-3000 تا یک روز در اواخر ماه مه به عنوان بالا به عنوان 6,800 یک روز در اواسط ماه ژوئن. مرگ و میر نزدیک به 150 روز. تا کنون بیش از 180,000 مردم آلوده شده اند در این کشور از 220 میلیون و دولت در روز یکشنبه گفت که این تعداد می تواند در مجموع 1.2 میلیون نفر در ماه اوت است. مقامات گزارش کرده اند 3,590 مرگ و میر.

پاکستان butted سر با سازمان بهداشت جهانی بیش از سنبله. پیش از آن در ماه ژوئن هشدار داد که دولت در نامه ای که پاکستان در 10 کشور در سرعت ویروس' گسترش مواجه شده و اثرات مخربی از افتتاح قبل از موعد مقرر. آن را از دولت خواست به طور متناوب از دو هفته از مستند و دو هفته از باز کردن. آسوشیتد پرس به دست آورد و یک کپی از نامه ای بود که تا حدی گزارش شده در مطبوعات.

دولت این پیشنهاد را رد کرد. یک نماینده مجلس در این هفته حتی متهم کرد که از "امپریالیسم" در دیکته به پاکستان است.

نخست وزیر عمران خان گفت: عدم اعمال کامل مستند نجات کشور از سقوط اقتصادی. در سخنرانی تلویزیونی او به شفاعت با پاکستانی به پوشیدن ماسک, چشم پوشی بی شماری تئوری های توطئه و این ویروس به طور جدی.

به عنوان موارد spiraled دولت در هفته گذشته تعطیل برخی از مناطق در اسلام آباد و دیگر شهرستانها که در آن تازه شیوع بیماری شناسایی شده اند. اما در غیر این صورت آن را تا حد زیادی در ادامه با بلند کردن coronavirus محدودیت.

محدودیت در ابتدا اعمال شده در اواسط ماه مارس اما ظرف چند هفته آنها برداشته بیت به بیت. در حال حاضر بسیاری از کسب و کار در حال بازگشایی شد, از جمله بازارها و مراکز به عنوان حمل و نقل عمومی. مدارس و رستوران ها و سالن عروسی باقی می ماند بسته ورزشگاه به حال تعطیل شود اما مساجد هرگز بسته چون از روحانیون امتناع. هفته گذشته در مرز ایران — سرزنش به عنوان منبع از اولین عفونت در اینجا — بازگشایی شد برای تجارت تنها.

در همان زمان تخت بیمارستان در حال پر کردن.

Zeeshan حسن یک تاجر محلی گفت: عموی خود تبدیل شده بود به دور از سه بيمارستان در جنوب شهر مولتان منطقه به شدت تحت تاثیر COVID-19 موارد است. مدیران گفت: آنها تا به حال نه تخت و نه دارو برای درمان او حسن گفت. عمویش شد و در نهایت بستری در یک بیمارستان دولتی, جایی که او درگذشت در عرض 15 دقیقه.

چند اعضای خانواده در لباس پوشیدن تجهیزات حفاظتی اجازه داده شد به دفن او.

"در حال حاضر ما همه ترس ما این COVID-19" گفت: حسن.

بهداشت حرفه ای در حال آلوده شدن در نرخ هشدار دهنده — بیش از 3000 تست مثبت تا کنون با بیشتر گزارش شده در هر روز دکتر گفت: Alpaca سجاد, دبیر کل انجمن پزشکی پاکستان.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

حتی قبل از همه گیر پاکستان فاقد اندازه کافی آموزش دیده بهداشت پرسنل به اداره تجهیزات مانند هواکش. با کمتر از 3000 حاد تخت های مراقبت برای یک جمعیت از 220 میلیون نفر, سجاد هشدار داده بود که این سیستم teetering در سقوط.

"مردم در حال حاضر شروع به ترس و دولت در حال حاضر مصرف آن را به طور جدی اما من فکر می کنم ما خیلی دیر به دلیل COVID-19 در حال حاضر گسترش انبوه در همه جا در کشور گفت: AP.

او گفت: اطلاعات غلط شایع است و بسیاری از پاکستانی ها بر این باورند پزشکان ساخته شده coronavirus برای توضیح مرگ و میر ناشی از بی منطق و عدم سیستم مراقبت های بهداشتی. آن را نیز کمک نمی کند که برخی از مقامات دولتی رفته در تلویزیون به تطهیر تاثیر ویروس جدید گفت سجاد.

"مردم فقیر و مردم نادان آنها کاملا باور نمی کنم این ویروس وجود دارد. آنها فکر می کنند آن است که برخی از توطئه همه میان دولت و, پزشکان," او گفت:.

پاکستان برخورد جدی با مسائل اقتصادی. رشد اقتصادی شده است کاهش پس از 2018 اما همه گیر ارسال آن برای اولین بار تا کنون به انقباض: در این ماه در کشور ثبت رشد منفی منهای 0.38.

"پاکستان به طور رسمی در یک رکود اقتصادی" گفت: هارون شریف سابق مشاور اقتصادی که هنوز هم مشاوره نخست وزیر در مورد مسائل اقتصادی است.

تعداد زیادی از مردم در فقر زندگی می کنند افزایش یافته است به 40% از 30% از همه گیری آغاز شد. زیان کار عظیم می تواند جرقه ناآرامی شریف هشدار داد.

شریف گفت: نخست وزیر پاکستان تمرکز بر کمک به فقیرترین در حالی که وزرای کابینه — که بسیاری از آنها در حال صنعتگران ثروتمند و زمینداران — تمرکز بر نخبگان است. نادیده گرفته دولت در کمک به طرح های با درآمد متوسط بگیر و کسب و کارهای کوچک است که استخدام 15 نفر و یا کمتر گفته شریف.

آنها را کمی پس انداز و بسیاری از کسب و کار خود را به صورت نقدی و به طوری که آنها باید کمی به هیچ پشتیبانی از سیستم بانکی. بنابراین در حال حاضر آنها را ضربه سخت شده.

"من می دانم که نمونه هایی از معلمان که میوه فروش گفت:" شریف.

___

آسوشیتد پرس نویسنده Asim Tanvir در مولتان پاکستان کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب