به عنوان تهمت ساعت در میان coronavirus شیراز megachurch کشیش می گوید نمازگزاران به ماندن در خانه

در میان داستان که چند megachurch شبان در هفته های اخیر را به مبارزه طلبیده تماس به لغو تجمعات در طول بیماری هم

توسط MINERALNEWS در 18 فروردین 1399

در میان داستان که چند megachurch شبان در هفته های اخیر را به مبارزه طلبیده تماس به لغو تجمعات در طول بیماری همه گیر کوروناویروس رئیس جمهور تهمت توییتی این آخر هفته که او را "تنظیم" یکشنبه برای گوش دادن به گرگ لوری جنوب کالیفرنیا megachurch کشیش آنلاین.

و پس از او خالی ریورساید پردیس در برداشت یاران مسیحییک کلیسا از 15000 نفر است که به طور معمول شلوغ بود صبح روز یکشنبه لوری فیلم برداری پستال برای "یک مهمان بسیار ویژه به خدمات ما امروز."

"با تشکر از شما برای صحبت کردن در مورد اهمیت کلیسا در کنفرانس مطبوعاتی" لوری گفت: برای مغلوب ساختن پیشی جستن. "من می دانم که شما تا به حال قبلا ذکر شد که در آن شما امید که شاید ما خواهد بود در ملاقات با فرد در عید پاک و متاسفانه که نه کار می کرد. اما نکته شگفت انگیز این است که ما قادر به رسیدن به بسیاری از مردم در حال حاضر آنلاین است."

در سراسر کشور شبان را شورش علیه stay-at-home سفارشات ایجاد حفره عمومی نگرانی های بهداشتی در برابر ادعای آزادی مذهبی.

تبلیغات

هفته گذشته یک واعظ در تمپا, فلوریدا,., دستگیر شد و برای ادامه به جمع آوری صدها نفر از مردم با پلیس گفت: او نشان داد "بی پروا بی توجهی به زندگی انسان" توسط بالقوه در معرض جماعت خود را به کوروناویروس.

هنوز هم بسیاری از کلیساها شده اند بداهه و خدمات آنلاین.

امروز یکشنبه نخل, اولین روز مقدس مسیحی هفته بزرگداشت عیسی مسیح ورود به بیت المقدس قبل از مصلوب شدن او.

تبلیغات

در livestreamed خدمات کلیسا دوبله برداشت در خانه لوری — که شناخته شده است برای برداشت جنگهای صلیبی عظیم سالانه انجیلی رویداد در فرشته ورزشگاه — گفت: بسیاری از مردم "کمی تحریک پذیر, در حال حاضر" در محله های نزدیک با خانواده های خود برای چند روز در پایان در میان عدم قطعیت است.

"من با شما صادق باشد," او گفت:. "یکی از چیزهایی که به نوعی موجب تحریک من این است که راه برخی از مردم واقعا پاسخ مناسب به تهدید واقعی از coronavirus.... گاهی اوقات مردم فقط نادیده گرفتن آن را به عنوان هر چند این خواسته شده است از ما و من فکر می کنم ما می خواهیم به ملاحظه دیگران است.

"چون نگاه شما می تواند یک فرد جوان و شما می توانید COVID-19 شاید حتی از آن آگاه است و سپس آن را به مادر بزرگ حتی بدون تحقق آن. بیایید احترام به یکدیگر. بیایید در مورد مراقبت از یکدیگر."

به نام او برای مردم به تماشای کلیسای خدمات در خانه با استناد به آیه متی 18:20: "زیرا جایی که دو یا سه نفر از آنها جمع شده بودند كه به نام من وجود دارد و من در میان آنها."

لوری گفت: او دعا برای رئیس جمهور و معاون رئیس جمهور و coronavirus خواهد به پایان رسیده است. او از مردم خواست تا آرام با یکدیگر به حساس و آمرزنده است. به فداکارانه به جای خودخواه.

"من می دانم که بسیاری از شما نگران هستند" لوری گفت. "من می دانم که بسیاری از شما در حال وحشت زده. من می دانم که بسیاری از شما باید بسیاری از نگرانی های توزین بر شما. من می دانم که شما در وسط شب با بسیاری از مشکلات, و من به شما می گویم که عیسی می داند و از او مراقبت و او می خواهد شما را به بازیگران است که مراقبت از و به آن بار به او."

رودخانه کلیسا مانند بسیاری شده است livestreaming خدمات برای سال در حال حاضر و لوری گفت: پاسخ شده است ، به خصوص در میان همه گیر او گفت: مردم شده اند و در تنظیم از سراسر جهان است.

تبلیغات

"برخی از مردم می گویند چرا شما درهای کلیسا؟'" او روز یکشنبه گفت. "درهای کلیسا هستند بسته است. شما ببینید ما با داشتن کلیسا هم در حال حاضر و امیدوارم خیلی زود به ما باز کردن درب از ساختمان های ما دوباره."

مردم باید به یاد داشته باشید او گفت که آنها "معبد خدا" که در آن روح خدا زندگی می کند — و نه ساختمان کلیسا.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب