به عنوان برخی از کشورهای بازگشایی تئاتر صاحبان در حال مشاهده — و عمدتا در انتظار

بزرگنمایی این تصویر در گرجستان رژیم صهیونیستی است. برایان کمپ مجاز است باز از تئاتر اما کریس Escobar

توسط MINERALNEWS در 17 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

در گرجستان رژیم صهیونیستی است. برایان کمپ مجاز است باز از تئاتر اما کریس Escobar صاحب پلازا تئاتر در آتلانتا نمی تواند باز کردن درب کاملا رتبهدهی نشده است. "من نه وادار کردن کارکنان من برای انتخاب بین معیشت خود و زندگی خود را," او می گوید. CJ سوانک/پلازا تئاتر پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
CJ سوانک/پلازا تئاتر

برای اولین بار در بیش از یک ماه تعداد انگشت شماری از ایالات متحده سینما است فیلمهایی برای عموم. این یک پا-شیب یک شیرجه رفتن. Santikos سرگرمی در سن آنتونیو باز سه تا از آن نه تگزاس cineplexes با ماسک و اجتماعی فاصله پروتکل در محل این گذشته شنبه. دو روز بعد EVO سرگرمی همین با دو تا از آن تگزاس تئاتر.

تمام شد بازی قدیمی تر منتشر شده در قیمت با تخفیف و دربندی پذیرش در یک چهارم از هر سالن با ظرفیت. است که راه را برای ایجاد مقدار زیادی از پول و یا حتی به شکستن حتی. اما از آن است که یک آزمایشی مرحله بازگشت به کسب و کار از نمایشگاه.

تئاتر صاحبان جاهای دیگر در حال تماشای. و بیشتر انتظار.

حدود نیمی از صفحه نمایش فیلم در آمریکا تحت عمل چتر سه ملی تئاتر زنجیر: AMC Theatres, Regal Cinemas و Cinemark. نه یکی از آنها برنامه ای برای بازگشایی قبل از ماه ژوئن است. (AMC و Cinemark هر بگویم جولای احتمال زیاد).

حتی اگر آنها آماده برای باز کردن در حال حاضر استودیوهای هالیوود نمی تواند نسخه اصلی فیلم تا زمانی که آن را می توانید در شهرهای بزرگ و بسیاری از شهرهای ایالات متحده در حال حاضر در مستند. صنعت امیدوار است والاتر از کریستوفر نولان در اکشن, هیجان انگیز شعار خواهد پرش شروع دیرهنگام فیلمهای تابستان فصل در ژوئیه 17. تا کنون برادران وارنر در حال برگزاری است شرکت در آن تاریخ در حالی که استودیوهای دیگر را با تاخیر دهانه ها از جمله پتانسیل های پرفروش به عنوان Mulan مارول بیوه سیاه و 007, هیجان انگیز هیچ وقت به مرگ است.

هیچ یک از سه عامل اصلی ملی تئاتر زنجیر — AMC Theatres, Regal Cinemas و Cinemark — برنامه ای برای بازگشایی قبل از ماه ژوئن است. بالا علائم ارسال شده در مقابل AMC در Montebello, کالیفرنیا., در 17 مارس سال 2020 است. فردریک J. Brown/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
فردریک J. Brown/خبرگزاری گتی ایماژ

در ضمن اگر سینما به گزاف گویی به عنوان فرمانداران باز کردن فردی متحده آن را به محلی زنجیر و مستقل تئاتر برای شروع توپ نورد.

در گرجستان رژیم صهیونیستی است. برایان کمپ مجاز افتتاح تئاتر تقریبا دو هفته پیش گفتن اخبار رسانه های "من می دانم که مردم chomping در بیت به بازگشت به کار. مردم در حال تجربه شکست مالی در حال حاضر. من فکر می کنم مردم در حال گرفتن بسیار نا امید در نیاز به ماندن در خانه."

بنابراین من از کریس Escobar که صاحب پلازا تئاتر در آتلانتا چه زمانی خود را نشان می دهد شروع می شود امشب. "ما در حال رفتن به یک نمایش امشب" او خنده و اشاره کرد که فرماندار است نه هر کسی مجبور به بازگشایی شده است. "اما در همان زمان" او ادامه می دهد: "من از وادار کردن کارکنان من برای انتخاب بین معیشت خود و زندگی خود را."

کریس ذغال سنگ, مدیر اجرایی تمدید تئاتر است که تفکر در امتداد خط های مشابه. سازمان مدیریت چهار هنر-خانه سینما در حال حاضر قفل شده است-پایین ایالت پنسیلوانیا و نیوجرسی. زمانی که این کشورها اجازه می دهد او را به بازگشایی او بعید است به جهش بازگشت.

"ما نمی خواهیم به خوکچه هندی," او می گوید. "ما تصور آنچه که می تواند مانند نگاه با فاصله ای که بین مردم سپر در امتیاز ایستاده است. اما راستش جاوا باشد یک راه طولانی است."

"بازگشایی در واقع ممکن است نیاز به یک مقدار قابل توجهی از سرمایه گذاری در بخشی از تئاتر می گوید:" آلیسون Kozberg مدیر عامل خانه هنر همگرایی غیر انتفاعی است که با این نسخهها کار با حدود 200 مستقل تئاتر در سراسر کشور. "این امر نیاز به خرید تجهیزات جدید و جدید محصولات بهداشتی برای حفظ تئاتر تمیز و ایمن مطابق با دستورالعمل برای کاهش گسترش COVID. برای برخی از سینماها هزینه رفتن به دوام اما برای دیگران آن را می شود کاملا خسته کننده باشد."

به خصوص می گوید: ذغال سنگ در فقط یک چهارم از ظرفیت. "که در آن نقطه با هزینه کارکنان و خنک کننده در تابستان, آن را در واقع ممکن است بیشتر مقرون به صرفه برای اقامت بسته تا زمانی که ما می تواند بازگشایی درستی," او می گوید.

برای حفظ درآمد رفتن تا زمانی که او و بسیاری از تئاتر اپراتور در تلاش هستند و چیزی به نام "مجازی سینما" است که در آن مشتریان خود می توانید صفحه نمایش یک فیلم جدید در صفحه اصلی و تئاتر می شود یک سهم از درآمد حاصل. در حالی که این در ابتدا به نظر می رسید امیدوار کننده ذغال سنگ ارائه می دهد یک پیش بینی احتیاطی: "تعداد فروش بلیط است و بیشتر در ده از در صدها و هزاران نفر ما می بینیم در تئاتر."

پس چه چیز دیگری ؟ وقتی اسکوبار فکر آتلانتا در پلازا تئاتر خواهد بود بسته برای چند هفته او نمیفهمد آنها می خواهم انجام معادل تمیز کردن گاراژ — رنگ کف و سازماندهی امتیازات به استفاده از یک نادر از نشان می دهد بازی در هفت روز هفته.

اما به عنوان هفته کشیده به ماه و هزینه های نصب شده بر او بزرگتر ایده های: "100% تماس با ما-رایگان" pop-up درایو در پشت تئاتر می گویند با بلیط اسکن شده از طریق خودکار ویندوز و صدا پخش بیش از آنچه او به من گفت با تقریبا قابل شنیدن wink بود: "یکی از جالبترین راه برای گوش دادن به هر چیزی: رادیو."

بزرگنمایی این تصویر

آتلانتا در پلازا تئاتر ارائه امتیازات به رفتن (بالا) فیلم-مراقبت شب بسته برای خط اول همه گیر کارگران VIP خصوصی نمایش برای اولین پاسخ دهندگان و در حال کار بر روی تماس با ما پاپ آپ از درایو تجربه در پارکینگ. پلازا تئاتر پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
پلازا تئاتر

او همچنین می خواست به چیزی برای کارگران ضروری در طول بیماری همه گیر. خواهر و مادر هر دو کار در فروشگاه های مواد غذایی. "من درک دست اول جدید سطح از خطر است که هیچ یک از این مردمی بود و همیشه برای امضا" او می گوید.

بنابراین او ایجاد فیلم-شب بسته های مراقبت برای آنها خوب به صورت رایگان بلیط و تنقلات در هنگام تئاتر شروع دوباره. و قبل از آن در بیشتر صورت محدود او برنامه ریزی خصوصی نمایش برای اولین پاسخ دهندگان.

"یک خانواده در یک زمان" او توضیح می دهد. "آنها خود را به تماشای فیلم های مورد علاقه آنها باید کل 485-صندلی سینما به خود ما به آنها درمان کامل از امتیازات و پاپ کورن در راه است که ما گاهی اوقات باید مشهور است که اجاره تئاتر و انجام غربالگری خصوصی. ما میخوایم درمان آنها را مانند VIP است که آنها هستند."

Escobar است که به سختی به تنهایی می گوید Kozberg در گرفتن خلاق در مورد رسیدن به مخاطبان است. او به نقل از سه تئاتر به عنوان مثال: "جعبه موسیقی در شیکاگو یک نوع از نوک خط که در آن مردم می توانند با تماس و توصیف آنچه در جریان خدمات آنها و خود را به برنامه نویسان توصیه کند چه به تماشای. آن بوده است wildly محبوب و خیلی خنده دار," او می گوید. "این Brattle در Cambridge, Mass., تا به حال چیزهای بی اهمیت فیلم شب به حمایت از آنها که شد یک فرصت برای مردم از سراسر کشور برای پیوستن به هر یک از دیگر. سینما هنر مرکز در هانتینگتون, n. y. است که کار خود را با مخاطبان خود به مراقبت از آنها. آنها را بر روی تلفن فقط به مطمئن شوید که آنها در حال انجام همه حق است."

که متفاوت او یادداشت از انواع چیزهای بزرگ تئاتر زنجیر به احتمال زیاد برای انجام این کار با مشتریان خود.

"این نیست سازمان های که در آن مخاطبان فرضی و یا بخشی از یک کسب و کار تنظیم می گوید:" Kozberg. "هنر مستقل-خانه تئاتر هستند سازمان های کوچک. بسیاری از آنها را توصیف خود را به عنوان یک خانواده است. آنها در حال رفتن به می دانم که اگر خود کاربران مسن تر هستند اگر آنها آسیب پذیر, چه نیازهای خود هستند و آنها در حال رفتن به واقعا متفکرانه در مورد تصمیم گیری در اطراف بازگشایی. همان درست است از روابط خود با کارکنان خود. به طوری که آنها در حال اقدام فراوانی از احتیاط."

آنها همچنین پیدا کردن راه هایی برای حفظ یک رابطه با مخاطبان آنها امید به خوش آمدید به زودی. این دیتریش تئاتر در Tunkhannock Pa. حمایت "خود را در فیلم" مسابقه برای کودکان و نوجوانان 16 و جوان با یک جایزه نقدی و کسانی نشان داده شده است قبل از این از ویژگی های جاذبه که تئاتر عامل دوباره.

تجدید تئاتر " کریس ذغال سنگ است که تفکر حتی جوانتر. زمانی که او ثبت Ambler تئاتر "کارکنان میدارد" برای جریان او داوطلب خدمت سربازی کودک نو پا خود را Zachary برای کمک به.

چه Zachary هیجان زده در مورد تماشای?

"Fantasia!" پرتوهای 4 ساله.

"بزرگترین قرعه کشی برای او در تئاتر است پاپ کورن می گوید:" ذغال سنگ. "اما او واقعا دوست دارم تجربه. در خانه او اجرا در اطراف خانه و از دست می دهد توجه در چه چیزی بر روی صفحه نمایش تلویزیون. اما در تئاتر او در تاریکی نشسته است و enwrapped با چه چیزی بر روی صفحه نمایش."

که سحر و جادو از سینما. و زکریا, شما ممکن است استدلال می کنند که آینده تئاتر.

او همچنین دلیل ذغال سنگ بسیار مطمئن تئاتر را در آینده.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب