به عنوان گرجستان آسانسور محدودیت های آن در بیمارستان های آماده برای یک COVID-19 افزایش

بزرگنمایی این تصویر بسیاری از استان ها در گرجستان ممکن است به اندازه کافی تخت بیمارستان برای درمان ی

توسط MINERALNEWS در 23 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

بسیاری از استان ها در گرجستان ممکن است به اندازه کافی تخت بیمارستان برای درمان یک موج جدید از COVID-19 بيمار. عکس از یک آرایشگاه در آتلانتا, گرجستان, جمعه, مارس 27 سال 2020 است. داستین اتاق/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
داستین اتاق/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ

گرجستان — یکی از اولین متحده به بازگشایی آن اقتصاد — ممکن است به اندازه کافی تخت بیمارستان برای درمان یک موج جدید از بیماران بدحال مبتلا به کروناویروس با توجه به داخلی دولت فدرال اسناد و مدارک به دست آمده توسط مرکز عمومی یکپارچگی است.

یک اسلاید تهیه شده توسط وزارت بهداشت و خدمات انسانی برای یک رزمی جلسه هفته گذشته گفت: گرجستان مراقبت ويژه تخت 79% کامل, on May 6, بر اساس داده ها از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری.

"داده ها نشان می دهد که گرجستان ممکن است محدود, بهداشت و درمان, ظرفیت حاشیه برای پاسخ به یک آینده افزایش بیماران بدحال" می خواند اسلاید است که با علامت "نه برای توزیع است."

هشدار برای گرجستان می آید حتی به کاخ سفید و سازمان های فدرال تغییر تمرکز خود را به کمک به کشورهای خود را راه اندازی مجدد اقتصاد. دولت فدرال همچنین متحده می خواهد برای به عهده گرفتن مسئولیت های بیشتر برای همه گیر پاسخ. به سازمان مدیریت اضطراری فدرال برای یک برنامه ریزی یک "حق-آهار" از عملیات خود را پس از روز یادبود و HHS در حال برنامه ریزی برای "انتقال به یک منطقه ای مدیریت اضطراری برای بهداشت عمومی" رویکرد گفت: مسئولان در ضبط یک دیدار از هفته گذشته به دست آمده و با صداقت.

گرجستان و رژیم صهیونیستی است. برایان کمپ یک جمهوری خواه اجازه ورزشگاه بولینگ کوچه ها سالن مو و برخی از کسب و کارهای دیگر به بازگشایی مارس 24. او لغو تمام محدودیت های دیگر در پایان ماه آوریل در حالی که مشاوره سالمندان و افراد بیمار در خانه بمانند.

"آنچه ما انجام داده ایم کار کرده است" کمپ گفت: Atlanta Journal-Constitution. "آن را به ما داده زمان برای ساخت بیمارستان ما زیرساخت ظرفیت دریافت هواکش و سطح شیب دار تا تست. این چیزی است که واقعا سوار ما تصمیم."

کمپ نیز اشاره کرد نگرانی در مورد گرجستان, اقتصاد, یکی از سخت ترین ضربه از دست دادن شغل در هنگام دفاع از خود را بازگشایی طرح است.

کمپ سخنگوی کودی سالن گفت: cjr او نمی خواهد اظهار نظر در مورد چگونه دولت را رسیدگی به هر گونه آینده coronavirus افزایش است. سالن نقاط به دولت داده بر روی تخت بیمارستان ظرفیت است که کمی rosier از فدرال چشم انداز. دولت نیز راه اندازی 200 تخت موقت بیمارستان در آتلانتا مرکز کنوانسیون و با کمک FEMA اعزام چهار واحد همراه از حدود 22 تخت هر یک به گوشه های مختلف دولت است.

اگر گرجستان تصمیم به بازگشایی اولیه نتیجه معکوس برخی از ساکنان ممکن است در شانه عمده ای از عواقب آن — نه تنها افراد مسن که در معرض خطر عوارض ناشی از ویروس بلکه آمریکایی های آفریقایی تبار.

یک CDC مطالعه منتشر شده در هفته گذشته نشان داد که تناسب تعداد گرجی بستری با COVID-19 بیماری ناشی از کوروناویروس هستند آفریقایی آمریکایی. و در حالی که آمریکایی های آفریقایی تبار را تا حدود 30 درصد از گرجستان جمعیت آنها حساب برای نیمی از گزارش COVID-19 مرگ و میر.

Georgia Tech استاد پینار Keskinocak گفت: او توسط HHS ارزیابی که دولت ممکن است در اجرا از تخت ICU.

"که بسیار در خط با پیش بینی های ما و همچنین گفت:" Keskinocak که منجر به یک تیم مدل سازی چند سناریوهایی برای آینده coronavirus در گرجستان است. "در بسیاری از این حالات ما در بر داشت وجود دارد که می تواند کمبود."

Keskinocak را مدل سازی تیم در Georgia Tech مشخص است که بیمارستان ها در دولت خواهد اجرا از تخت برای COVID-19 بيمار قبل از اواسط ماه اوت در همه اما دو تا از 14 بیمارستان محلی مناطق — حتی اگر 60 درصد از گرجستان انجام یک کار خوب در ماندن در خانه زمانی که آنها یا اعضای خانواده احساس بیمار. از Georgia Tech گروه به اشتراک گذاشته شده است پیش بینی های خود را با دولت و وزارت بهداشت.

"من می توانم به شما بگویم که آنها در حال گوش دادن با دقت بسیار. اما چه اتفاقی می افتد فراتر از آن است که من نمی توانم بگویم" Keskinocak گفت. "ورودی آنها از افسران یکی ورودی. چگونه آنها تجارت بسیاری از کسانی که همه چیز و تصمیم من نمی دانم."

استفان Daugherty, مدیر عامل شرکت سالن بزرگ مراکز پزشکی مکن گرجستان گفت: او در این زمان نگران افزایش coronavirus موارد اما که گرجستان باید از نظر اجتماعی فاصله "مهم" تا زمانی که یک واکسن یا "تعداد کافی مصمم به ایمنی از طریق گله ایمنی است."

بیمارستان در سراسر کشور استفاده کرده اند چند ماه گذشته اجتماعی فاصله برای اضافه کردن تخت به دست آوردن هواکش و در غیر این صورت آماده شدن برای یک پتانسیل افزایش COVID-19 بيمار. اما CDC داده ها نشان می دهد که در گرجستان و منطقه کلمبیا و آمریکا دیگر — Alabama, کلرادو, مریلند, رود آیلند و واشنگتن — بیش از 70 درصد از تخت ICU در استفاده از مه 12.

کاخ سفید ذکر شده "توانایی افزایش ICU ظرفیت" به عنوان یکی از نیازهای اصلی برای کشورهای در بازگشایی طرح منتشر شده در ماه آوریل است. کارشناسان همچنین گفت: بیمارستان ها باید آماده مسئولیت رسیدگی به یک یورش ناگهانی از بیماران.

"ظرفیت برای مقابله با افزایش موارد و برای تشخیص آن به سرعت در حال الزامات حداقل به عنوان متحده کالیبره بازگشایی" گفت: ویلیام Hanage یک اپیدمیولوژی دانشگاه هاروارد در یک ایمیل.

کاخ سفید نیست پاسخ به یک درخواست برای نظر. یک HHS سخنگو که حاضر نام برد و گفت: coronavirus پاسخ "فدرال پشتیبانی می کند اما رهبری توسط مقامات محلی" و ادامه خواهد داشت. FEMA نیست به طور مستقیم پاسخ به سوال در مورد سیم پیچ را در عملیات خود اما یک سخنگوی که حاضر نام برد و گفت: این امر همچنان پیشرو coronavirus پاسخ تا کارگردانی در غیر این صورت توسط رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن.

CDC جواب نداد یک سوال در مورد این که آیا آن را هشدار داده بود در گرجستان در مورد پتانسیل کمبود تخت بیمارستان.

سی دی ارائه شده است مقامات محلی "کمک های فنی و ابزار و منابع خاص به شرایط و نیازهای خود را در جوامع" CDC سخنگوی کریستن Nordlund گفت: در یک ایمیل. "کشورهای در حال قدرت برای تصمیم گیری در مورد باز کردن و هر گونه سوال در مورد تصمیم گیری های خود و ظرفیت باید در آنها است."

گرجستان وزارت بهداشت جواب نداد یک سوال در مورد اینکه آیا دولت ICU تخت ظرفیت کافی بود.

داده های منتشر شده توسط دولت بود و کمی بیشتر خوش بینانه در مورد بیمارستان' تخت ظرفیت وجود دارد. همان روز فدرال مطبوعاتی گفت که 79 درصد از گرجستان تخت ICU کامل شد با توجه به داده های CDC دولت گزارش آن در 73%. از شنبه CDC گزارش داد 71 درصد از گرجستان تخت ICU کامل شد; گرجستان گفت: 66 درصد از دوشنبه. با توجه به گرجستان داده بخشی از گرجستان مراقبت ويژه تخت که دارای ماند حدود 70% از آوریل 14, قدیمی ترین تاریخ برای آن دولت است گزارش شماره.

CDC داده است بر اساس یک نظرسنجی در سراسر کشور از بیمارستان می کند و شامل هر نهاد; به گرجستان داده است گزارش خود در بيمارستانها گفت: گرجستان وزارت بهداشت سخنگوی نانسی Nydam که ارائه جزئیات بیشتر.

گرجستان به عنوان یک کل است که شاهد کاهش اندکی در آن به طور متوسط روزانه coronavirus موارد از اواخر ماه آوریل — از 741 در هفته پایان مارس 26 به 702 هفته پایان مارس 10. اما در آتلانتا و شهرستانهای اطراف — که در آن وجود دارد اکثر موارد تایید شده — تخت ICU در حال حاضر بیشتر کامل است.

تعداد تخت در 12 شهرستان, بیمارستان منطقه جنوب آتلانتا نزدیک به 89% کامل, on May 11, دولت, داده ها را نشان می دهد. بیشتر از دیگر مناطق هم مرز با آتلانتا بودند بیش از 70 درصد کامل است.

در این منطقه خانه به آتلانتا و CDC ستاد نزدیک به دو در هر سه بخش مراقبت های تخت اشغال شد.

اما در جاهای دیگر در گرجستان بیشتر اتاق تکان دادن. بیمارستان در جنوب شرقی گرجستان هنوز هم تا به حال بیش از نیمی از تخت ICU موجود ممکن است 11. دولت تا به حال شاهد بیش از 34,000 کل تایید COVID-19 مورد و بیش از 1400 کشته و سهشنبه, مه 12.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب