آرکانزاس به تعویق انداختن برگزاری کنسرت دستور بسته به علت ویروس

LITTLE ROCK, ارک. - یک آرکانزاس تئاتر گفت: آن را به تعویق انداختن یک کشور-کنسرت موسیقی راک است که باید به مبار

توسط MINERALNEWS در 26 اردیبهشت 1399

LITTLE ROCK, ارک. - یک آرکانزاس تئاتر گفت: آن را به تعویق انداختن یک کشور-کنسرت موسیقی راک است که باید به مبارزه طلبیده دولت ممنوعیت اجتماعات بزرگ در طول coronavirus همه گیر روز پس از مقامات بهداشت دستور داد که نشان می دهد خاموش است.

اعلام توسط TempleLive در فورت اسمیت آمد کمتر از دو ساعت بعد از تنظیم کننده دولت به حالت تعلیق در محل pemit به فروش الکل و گفت آن را به حالت تعلیق باقی خواهد ماند مگر اینکه این کنسرت لغو شد.

TempleLive گفت: این امر حرکت تراویس McCready نمایش از پنج شنبه شب تا دوشنبه زمانی که دولت این است که اجازه می دهد تئاتر عرصه و دیگر داخل سالن به بازگشایی با برخی از محدودیت. تئاتر گفت: آن ارسال درخواست برای برگزاری این نشان می دهد انتظار می رود به منظور جلب بیش از 200 نفر — که بالاتر از 50 فرد محدود کردن دولت در ابتدا برای چنین سالن.

"در پایان روز, ما جنگیدند قانون و قوانین برنده" مایک براون TempleLive معاون اول رئیس جمهور از عملیات گفت: در یک کنفرانس خبری در تئاتر سابق, Masonic Temple.

پس از اعلام الکل نوشیدنی کنترل سخنگوی بخش گفت: اجازه بازگشت را قبل از دوشنبه.

دولت در روز سه شنبه دستور داد که تئاتر به لغو یا به تعویق انداختن نشان می دهد و رژیم صهیونیستی است. آسا هاچینسون گفت: برگزاری خواهد چهره "عواقب" است که می تواند اجرا توسط پلیس محلی اگر نشان می دهد رو به جلو رفت.

این معلوم نیست که آیا دولت تصویب خواهد شد تاریخ جدید برای نشان دادن. آرکانزاس است که اجازه می دهد داخل مکانهای تفریحی برای بازگشایی دوشنبه اما با 50 فرد محدود در مخاطب است. این محدودیت می تواند مطرح شود تا یک سوم از یک ظرفیت محل, اما تنها اگر آن طرح تصویب شده در پیش توسط دولت است.

هاچینسون گفت: با فرض اینکه طرح تصویب شده است: "ما خوشحال به استقبال concertgoers به آن محل است."

"ما خوشحال هستیم که ما را که با وضوح و کنسرت پروموتر به رسمیت شناخته شده نیاز به پیروی از دستورات از وزارت بهداشت" هاچینسون گفت.

محل داد و گفت: برنامه ریزی برای کاهش ظرفیت آن از 1100 مردم به 229 نشان می دهد که این امر بررسی درجه حرارت از کاربران در درب.

"من در اینجا به بازی موسیقی در امن ترین راه است که من می تواند هر زمان که مجاز" McCready گفت.

تصمیم سران کردن, در حال حاضر, مرحله نهایی مسابقات بیش از coronavirus محدودیت در حالتی که مقاومت گسترده stay-at-home سفارشات صادر شده در بسیاری از کشور. از محدودیت های کمی که در آرکانزاس تا به حال در محل هاچینسون شده است نورد آنها را در روزهای اخیر.

TempleLive استدلال کرده بود این بود که ناعادلانه رفتار و اشاره کرد که دولت نمی تعطیل مکان عبادت در طول این بیماری همه گیر.

"من نمی بینم که چگونه شما می توانید می گویند که شما می توانید انجام کاری دو بلوک تا خیابان اما شما نمی توانید آن را انجام دهید در این تئاتر گفت:" لنس بیتی رئیس جمهور بیتی سرمایه Group Inc., که صاحب معبد زندگی می کنند.

___

این داستان برای اولین بار منتشر شده در مارس 14. آن را به روز شده در 15 مه برای بازگرداندن مایک براون نام و شرح شغل.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

___

به دنبال اندرو DeMillo در توییتر در www.twitter.com/ademillo



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب