بیمارستان Icu در حال تطبیق با COVID-19 در 'سرعت نور'

بزرگنمایی این تصویر فیزیکی و کاردرمانی کیف حمل وسایل حفاظتی شخصی در راه خود را به اتاق از یک COVID-1

توسط MINERALNEWS در 17 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

فیزیکی و کاردرمانی کیف حمل وسایل حفاظتی شخصی در راه خود را به اتاق از یک COVID-19 بیمار در استمفورد بیمارستان بخش مراقبت ويژه در استمفورد Conn., در آوریل 24. این "مستعد تیم" تبدیل می شود بیش از COVID-19 به کمک آنها نفس بکشد. جان مور/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جان مور/گتی ایماژ

مراقبت های ویژه تیم های داخل بیمارستان به سرعت در حال تغییر راه آنها برای مراقبت از بیماران مبتلا به COVID-19.

تغییرات طیف وسیعی از جدید دنده محافظ جدید پروتکل درمان با هدف پیشگیری از مرگبار لخته شدن خون.

"همه چیز در حال حرکت بسیار سریع در این بیماری همه گیر آن را سخت به نگه دارید تا" می گوید: دکتر آنجلا هیولت یک بیماری عفونی پزشک در دانشگاه مرکز پزشکی نبراسکا در اوماها روباز انتخابی و مدیر پزشکی نبراسکا Biocontainment واحد. به اقامت فعلی او می گوید: Icu در حال به روز رسانی شیوه های خود را "بر اساس ساعات روز:."

"ما در حال یادگیری با سرعت نور در مورد این بیماری می گوید:" دکتر کریگ Coopersmith موقت مدیر مراقبت ويژه مرکز در دانشگاه اموری. "چیزهایی که قبلا گرفته اند ممکن است ما سال به یاد بگیرند که ما در حال یادگیری در یک یا دو هفته. چیزهایی که ممکن است ما یک ماه برای یادگیری قبل از ما در حال یادگیری در یک یا دو روز."

بارز ترین تغییرات شامل اقدامات برای حفاظت از ICU پزشکان و پرستاران و کارکنان از ویروس.

"واقعی وجود دارد و احتمال عفونت می گوید:" دکتر تیفانی Osborn بحرانی متخصص مراقبت در واشنگتن دانشگاه دانشکده پزشکی و بیمارستان بارنز یهودی در سنت لوئیس. "شما باید به فکر می کنم در مورد همه چیز شما را لمس به عنوان اگر آن را به آتش کشیدند."

بنابراین ويژه در حال تطبیق اقدامات مورد استفاده در ویژه biocontainment واحد مانند یک در دانشگاه نبراسکا. این واحد طراحی شده بودند برای مراقبت از بیماران مبتلا بیوتروریسم یا آلوده به خصوص خطرناک بیماری های مسری مانند سارس و ابولا.

نبراسکا biocontainment واحد "دریافت چندین بیماران در مراحل اولیه بیماری همه گیر که پزشکی تخلیه شده از الماس شاهزاده کشتی کروز" هیولت می گوید. اما آن را نمی باید به اندازه کافی تخت برای تعداد زیادی از محلی بیمارانی که شروع به ورود در دانشگاه مرکز پزشکی نبراسکا.

بنابراین پرستاران تنفسی درمانگران و پزشکان از biocontainment تیم را "دامن زد و در حال حاضر مشغول به کار در آن COVID واحد به مطمئن شوید که همه ما اصول و پروتکل ها را به دنبال دارد و همچنین" هیولت می گوید.

آن پروتکل شامل اقدامات مانند مانیتورینگ ICU کارکنان هنگامی که آنها خود را حذف دنده محافظ برای اطمینان حاصل کنید که ویروس نیست منتقل و با قرار دادن بیماران آلوده در فشار منفی در اتاق که در قرعه کشی درجه به سمت داخل که ممکن است برای جلوگیری از این ویروس را از فرار.

یکی از پرخطرترین ICU روش قرار دادن لوله تنفس در یک COVID-19 بیمار هوایی که ایجاد یک مسیر مستقیم برای ویروس برای فرار از یک بیمار ریه ها. "اگر شما گزاری تراشه بیمار که خطر بسیار بالاتر از گفتن رفتن و انجام روال مراقبت از بیمار" هیولت می گوید.

بنابراین ICU تیم هستند توصیه می شود به اضافه کردن چند لایه از حفاظت فراتر از فولاد است.

فوق العاده تجهیزات حفاظت شخصی ممکن است شامل یک N95 ماسک عینک صورت کامل سپر, سر کاپوت نفوذ ناپذیر انزوا لباس و دستکش.

در بسیاری از Icu تیم نیز با قرار دادن یک حذف جعبه های پلاستیکی و یا ورق بر سر بیمار و فوقانی بدن قبل از قرار دادن لوله. و نهایی به عنوان یک اندازه گیری ایمنی پزشک ممکن است راهنمای لوله با استفاده از یک دوربین به جای اینکه به طور مستقیم از یک بیمار تنفس.

"آن معمولا طول می کشد 30 دقیقه یا بیشتر به منظور رسیدن به تمام آن تجهیزات با هم برای به دست آوردن همه از حق مردم وجود دارد می گوید:" دکتر Kira نیومن ارشد پزشک مقیم در UW مرکز پزشکی در سیاتل. "و که خواهد بود به خصوص سریع لولهگذاری."

اما بیشترین تغییرات در ICU هستند که در واکنش به سیل مداوم اطلاعات جدید در مورد چگونه COVID-19 بدن تاثیر می گذارد.

وجود یک درک رو به رشد به عنوان مثال عفونت می تواند خطرناک لخته شدن خون به صورت در بسیاری از شدت بیمار بیماران. این لخته می تواند کشتن اگر آنها مسدود شریان تامین ریه و یا مغز. اما آنها همچنین می تواند به جلوگیری از خون از رسیدن به کلیه ها و یا حتی یک بیمار بازوها و پاها.

لخته شدن یک خطر شناخته شده برای همه ICU بیماران Cooperman می گوید اما فرکانس و شدت به نظر می رسد بسیار بیشتر با COVID-19. "بنابراین ما در حال شروع آنها را در سطح بالاتری از دارو برای جلوگیری از لخته شدن خون و اگر کسی در واقع توسعه لخته شدن خون ما یک طرح و یک برنامه C و یک برنامه ریزی D," او می گوید.

ICU تیم نیز recalibrating رویکرد خود را به تضمین این که بیماران در حال گرفتن به اندازه کافی اکسیژن است. در اوایل بیماری همه گیر این ایده بود برای قرار دادن بيمار در دستگاه تهويه مکانيکی به سرعت به مطمئن شوید که سطح اکسیژن سقوط نمی کند بیش از حد.

اما با تجربه پزشکان دریافته اند که ونتیلاتورهای مکانیکی به نظر نمی رسد به کار به عنوان به خوبی برای COVID بیماران به عنوان آنها را برای بیماران مبتلا به مشکلات ریوی. آنها همچنین متوجه شدند که بسیاری از COVID-19 بیماران باقی می ماند شفاف و نسبتا راحت حتی زمانی که سطح اکسیژن در خون خود هستند بسیار کم است.

بسیاری از متخصصان در حال حاضر معرفی جایگزین هایی برای تهویه مکانیکی حتی برای برخی از بیماران بدحال. "ما واقعا در حال حاضر در تلاش برای نه intubate," Osborn می گوید.

به جای ICU تیم با تکیه بر دستگاه هایی که تحویل اکسیژن از طریق معابر بینی و یا از طریق یک ماسک است که متناسب با محکم بر صورت است. و وجود علاقه در یک تکنیک قدیمی برای کمک به بیماران مبتلا به تنفس. آن را به نام proning.

"به جای آنها بودن بر پشت خود ما تبدیل آنها خود را در مقابل" Osborn می گوید. دلیل او می گوید که برای باز کردن یک بخشی از ریه است که سقوط زمانی که یک بیمار در پشت خود را.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن