آریزونا مرد می شود 13 سال در وگاس تیراندازی مهمات مورد

لاس وگاس - آریزونا مرد محکوم شد سه شنبه 13 ماه را در زندان فدرال برای فروش صفحه اصلی لود گلوله به مسلح که به ه

توسط MINERALNEWS در 11 تیر 1399

لاس وگاس - آریزونا مرد محکوم شد سه شنبه 13 ماه را در زندان فدرال برای فروش صفحه اصلی لود گلوله به مسلح که به هر طریقی مرگبارترین تیراندازی دسته جمعی مدرن در تاریخ ایالات متحده کشته شدن 58 نفر در لاس وگاس در ماه اکتبر 2017.

داگلاس Haig, 57 نیز محکوم به سه سال تحت نظارت آزادی برای خود گناه در ماه نوامبر گذشته به تولید مهمات بدون مجوز گفت: Trisha جوان, سخنگوی آمریکا وکیل نیکلاس Trutanich.

دفاع وکیل مارک ویکتور گفت: ایالات متحده در منطقه قاضی جیمز ماهان اعطا درخواست خود را به اجازه مقامات زندان در نظر بگیرید در خانه حبس برای Haig به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. Haig برنامه ریزی شده است به تسلیم شدن به مقامات زندان در ماه اکتبر.

Haig بود و نه متهم به نقش مستقیم در تیراندازی که درگیر یک 64 ساله بازنشسته حسابدار و پر مخاطره بازیکن پوکر ویدئو شلیک نظامی-سلاح های سبک اصلاح شده به ساقه به سرعت بیشتر از 32-طبقه هتل, پنجره ای به یک کنسرت, جمعیت زیر.

مسلح, Stephen حصار کشته خود را قبل از پلیس رسیده و او را در یک مجموعه در ماندالای خلیج توچال. پلیس و اف بی آی مشخص حصار با دقت برنامه ریزی شده حمله و به تنهایی عمل کرده. آنها استدلال او ممکن است به دنبال معروفیت اما گفت که آنها هرگز مشخص و روشن انگیزه برای حمله است.

Haig اذعان کرد ساخت ردیاب و زره سوراخ گلوله در یک کارگاه خانه در مسا و فروش آنها در تفنگ را نشان می دهد و در اینترنت است. او با استفاده از نام کسب و کار تخصصی و مهمات نظامی است. ردیاب روشن کردن مسیر شلیک گلوله.

"داگ هیچ آگاهی از آنچه در حصار بود و برنامه ریزی برای انجام" ویکتور روز دوشنبه گفت:.

Haig را اثر انگشت داشت و در unfired گلوله در چراگاه هتل سوئیت و مهمات نیز با مته سوراخ کردن علائم ابزار سازگار با Haig را مجدد تجهیزات, مقامات گفت. Haig آدرس در یک جعبه است که پلیس در نزدیکی حصار بدن.

مقامات می گویند اگر مهمات ساخته شده توسط Haig استفاده شد در تیراندازی.

ویکتور گفت: به اعتقاد او Haig — به عنوان تنها فرد تحت تعقیب پس از کشتار — درمان شد بیشتر به شدت توسط دادستان از مهمات علاقمندان که ممکن است دریافت و بس-و-دست برداشتن هشدار برای فعالیت های مشابه.

Haig اذعان کرد که او تا به حال هیچ مجوز برای پیاده کردن remanufacture است و بازنگری گلوله.

به عنوان یک محکوم جانی Haig در حال حاضر نمی تواند دارای سلاح یا مهمات.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

تقاضای خود را اجتناب از یک محاکمه که در آن او می تواند با آن مواجه شده اند به پنج سال زندان و یک 250.000 دلار خوب است.

ویکتور استدلال برای ماه که Haig نمی تواند منصفانه قضاوت هیئت منصفه در تروما-زخم لاس وگاس. اما او از دست رفته مناقصه به این پرونده را رد کرد; این حرکت را به ققنوس یا رنو; قرعه کشی منصفه از سراسر نوادا; یا قاضی شنیدن مورد از نیمکت خود را به جای یک هیئت منصفه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن