Anheuser-Busch برنده آخرین دور از آبجو جنگ علیه Molson

MADISON, Wis. - یک دادگاه تجدید نظر فدرال در روز جمعه رخ داد پایین و پایین تر حکم دادگاه به نفع دم غول Molson

توسط MINERALNEWS در 13 اردیبهشت 1399

MADISON, Wis. - یک دادگاه تجدید نظر فدرال در روز جمعه رخ داد پایین و پایین تر حکم دادگاه به نفع دم غول Molson Coors تعیین که Anheuser-Busch می توانید تبلیغات و استفاده از بسته بندی است که دلالت بر رقیب خود آبجو حاوی شربت ذرت.

منظور از سه قاضی پانل در 7 متحده دادگاه تجدید نظر لبنان یک قاضی فدرال حکم از ماه سپتامبر در ویسکانسین. قاضی دستور داده بود Anheuser-Busch, که باعث می شود جوانه, نور, به, توقف ساخت شربت ذرت ادعا می کند در مورد Miller Lite و دیگر Molson Coors محصولات.

"اگر Molson Coors ندارد sneering تن از Anheuser-Busch آگهی می توانید آن را مسخره جوانه نور در بازگشت" دادگاه تجدید نظر حکم داد. "دادخواهی باید یک جایگزین برای رقابت در بازار است."

Molson Coors شکایت رقیب خود در ماه مارس 2019 گفت: Anheuser-Busch در حال صرف تا آنجا که $30 میلیون دلار در "نادرست و گمراه کننده" کمپین از جمله Super Bowl ads است که نشان داد نور جوانه شوالیه ارائه یک بشکه از شربت ذرت به یک Miller Lite قلعه. مقوا و بسته بندی در نور جوانه شش-بسته 12-بسته 24 ساعته بسته گفت: "هیچ شربت ذرت" در حروف درشت و دعوت مشتریان به بازدید از یک وب سایت که در آن لیست مواد تشکیل دهنده آن. جوانه نور دم با آب, جو, برنج و گره.

Molson Coors با استفاده از شربت ذرت در فرآیند تخمیر برای Miller Lite و Coors Lite اما محصول نهایی را شامل نمی شود شربت ذرت. این استدلال Anheuser-Busch انتخاباتی است نادرست و غیر قانونی و بد برای صنعت.

دادگاه تجدید نظر گفت: آن شد تا مصرف کنندگان به تصمیم می گیرید چه بهترین است.

"با انتخاب یک کلمه مانند 'مواد' با چند بالقوه معانی Molson Coors آورده این مشکل در خود" دادگاه تجدید نظر گفت. "این است که به اندازه کافی برای ما نگه دارد که آن را" نادرست یا گمراه کننده " برای یک فروشنده می گویند و یا حاکی از یک کسب و کار رقیب چیزی که رقیب درباره خودش می گوید."

آیا که "چیزی" خوب یا بد "است که برای مصرف کنندگان به جای قوه قضائیه برای تصمیم گیری" دادگاه گفت.

Anheuser-Busch در بیانیه ای گفت که آن را به تصمیم گیری.

"ما گفت: از همان ابتدا که این طرح دعوی در دادگاه آورده Molson Coors بی پایه و اساس است" این شرکت اعلام کرد. "در حال حاضر تمرکز ما بر روی حمایت از کارکنان جوامع ما و شرکای کسب و کار ما در طول این بحران بی سابقه ای."

Molson Coors سخنگوی Martin Maloney گفت: brewer نا امید شده بود با حکم.

"ما در حال بررسی گزینه های ما برای ادامه برگزاری Anheuser-Busch پاسخگو," او گفت:.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

Anheuser-Busch بلافاصله پاسخ به یک ایمیل به دنبال نظر.

جالب اینجاست که Anheuser-Busch است که متعلق به بلژیک بر اساس Anheuser-Busch InBev SA/NV brews برخی از آن آبجو — از جمله نور طبیعی, Busch نور و نورد سنگ با شربت ذرت. Molson Coors brews بسیاری از آن آبجو بدون شربت ذرت از جمله ماه آبی بلژیکی سفید و Pilsner Urquell.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن