اتهام مجبور اعتراف قربانی نگرانی CRTC نادیده گرفتن شکایت به عنوان دولت فدرال اصرار دارد موضوع هنوز باز'

ونکوور — کانادا دولت و مقامات فدرال در حال ارسال سیگنال های مختلط در پاسخ به شکایت بیش از اعترافات اجباری گفته

توسط MINERALNEWS در 28 خرداد 1399

ونکوور — کانادا دولت و مقامات فدرال در حال ارسال سیگنال های مختلط در پاسخ به شکایت بیش از اعترافات اجباری گفته استخراج شده توسط مقامات چینی که پخش شده است در کانادا, یک گروه حقوق بشر می گوید.

اما منجر شاکی در این مورد می گوید: آنچه روشن است این است که در شش ماه پس از شکایت واصل شد کانادا مقامات نمی رسید به او را به سوال در مورد تجربه خود و اعتراف کرده به زور استخراج و سپس مورد استفاده قرار گیرد به عنوان تبلیغات در کانادا راه های هوایی است.

سیمون چنگ یک دلار هنگ کنگ شهروند که مشغول به کار بود برای بریتانیا کنسولگری در هنگ کنگ زمانی که او بازداشت شده توسط مقامات در یک دموکراسی اعتراض در ماه اوت گذشته.

چنگ برگزار شد به مدت دو هفته است که در طی آن زمان او می گوید: او شکنجه بازجویی قرار گرفت و مجبور به ثبت و نادرست اعتراف به درخواست فحشا.

فیلم منتشر نکرده بودند تا پس از چنگ صحبت کردن در مورد بازداشت او به بی بی سی.

چنگ را ویدئوها در میان متعدد اعترافات که پخش شد به کانادا از طریق چین جهانی شبکه تلویزیونی (CGTN) و تلویزیون مرکزی چین 4 (دوربین مدار بسته-4), موجود در کابل. هر دو شبکه متعلق به دولت چین.

سازمان حفاظت از مدافعان شکایت در ماه دسامبر با کانادا رادیو-تلویزیونی و مخابراتی کمیسیون. شکایت جزئیات حدود 30 اعترافات شامل حدود 60 نفر از جمله چنگ که اعترافات پخش شد به کانادا.

در حال حاضر چنگ سوال که چرا CRTC نشده رسیده به او.

"من فکر می کنم اگر آنها با من تماس این بدان معناست که آنها آن را به طور جدی" چنگ گفت.

"است که من نگرانی است."

چنگ گفت که او امیدوار است به این شکایت می تواند کمک به جلوگیری از بیشتر موارد مردم مجبور به اعتراف در ضبط او گفت: به منظور تبدیل شدن به تبلیغات.

هفته گذشته CRTC گفت: ستاره در یک ایمیل به کمیسیون نیست مجوز خارجی کانال و نه آن را یک برنامه کاربردی برای حذف یا کانال از خدمات دیجیتالی در کانادا با حرکت به جلو و کانال از کانادا خدمات انتظار می رود. آن نیز گفت: این شکایت هنوز "باز است."

پیتر Dahlin مدیر حفاظت از مدافعان گفت که تا آنجا که او نگران این پاسخ به معنای CRTC نمی شد در حال حرکت در شکایت.

"این واقعا یک انکار کامل" او گفت: از CRTC بیانیه. "اما راه آن را حاوی باعث می شود آن را برای تلفن های موبایل بسیار شبیه آنها قصد حرکت در این است."

حفاظت از مدافعان می گوید هیچ شاهدان در آن شکایت به CRTC شده اند تماس گرفته توسط تنظیم کننده.

روز دوشنبه کانادا میراث رد یک درخواست از ستاره به صحبت می کنند به وزیر استیون guilbeault را از دست در مورد شماره تماس پاسخ از CRTC "مناسب است."

در یک ایمیل پیگیری این اداره گفت: آن اجازه می دهد CRTC به رفتن را از طریق روند آن.

"باز وجود دارد شکایت در این زمینه با CRTC (که) پس از شکایت خود روند" نوشت: سخنگوی مارتین شجاعت یک ایمیل به در.

در آن بیانیه کانادا میراث فرهنگی نیز گفت: این انتظار CRTC به تنظیم در شیوه ای سازگار با پخش عمل می کنند و ارزش های کانادا.

Dahlin گفت: کانادا میراث ادعای شکایت فرایند است که به دنبال به نظر می رسد برای اجرای کانتر به CRTC بیانیه آن را ندارد مجوز خارجی کانال و با اشاره به شکایت به سادگی به عنوان "باز است."

"این بسیار جالب برای شنیدن میراث کانادا به گونه های مختلف تفسیر" Dahlin گفت.

Dahlin گفت که تشویق به دیدن این بیانیه شامل برخی از فشار برای CRTC به عمل در شکایت.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

وی با اشاره به یک سال 2006 تصویب دوربین مدار بسته-4 انجام شده در کانادا خدمات کابل به طور خاص هشدار آن می توان از خدمات کابل اگر آن را در پخش "سوء استفاده" مواد.

او گفت: شکایت مشابه ثبت شده در انگلستان در حال رفتن سریع تر. وجود, پخش, تنظیم کننده Ofcom در حال حاضر نقل مکان کرد و در شکایت علیه CGTN در سال گذشته از جمله یکی که در آن شبکه به پخش گزارش مغرضانه در مورد هنگ کنگ تظاهرات.

این CRTC در روز سه شنبه گفت: ستاره شکایات به رسیدگی مورد به مورد و بر اساس زمانبندی ممکن است متفاوت باشد.

Jeremy Nuttall


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب