پیش از عید هند از روحانیون اصرار جشن در خانه اهدا به خیریه

بزرگنمایی این تصویر مردم منتظر برای ورود به یک نانوایی به فروشگاه برای رفتار در یکشنبه پیش از عید فط

توسط MINERALNEWS در 3 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

مردم منتظر برای ورود به یک نانوایی به فروشگاه برای رفتار در یکشنبه پیش از عید فطر در سرینگر هند است. رادیو فردا/رادیو فردا از طریق گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
رادیو فردا/رادیو فردا از طریق گتی ایماژ

با هند تحت سراسری مستند و مراسم دینی ممنوع اسلامی روحانیون اصرار مسلمانان را به رعایت این آخر هفته را عید فطر, تعطیلات, به مناسبت پایان ماه رمضان در خانه با اجتماعی فاصله.

"ما نمی توانیم اجازه می دهد هر جماعت در حیاط و پارک آن را به عنوان در معرض مردم به افزایش خطر ابتلا به ویروس" سید شعبان بخاری معاون شاهی امام یا رهبر انقلاب از دهلی نو معروف جاما گفت: در یک ویدیو ارسال شده در توییتر.

او و دیگر رهبران مسلمان هستند اصرار وفادار به چشم پوشیدن معمول عید, جشن, اجتماعی, بازدید و خرید و کمک به سازمان های خیریه به جای. آنها نشان می دهد انتقال آرزوهای خود را به دوستان و بستگان از طریق تلفن. مساجد تعطیل هستند.

"از آنجا که کل جهان در حال حاضر در مبارزه با کروناویروس شادی عید است که در آغوش یکدیگر و نه دست دادن این زمان گفت:" عمر احمد Ilyasi ارشد امام All India امام سازمان است. "اگر ما می خواهیم به آنها را دوست دارم ما باید برای حفظ فاصله. ... عید است که مربوط به زندگی و شادی و ما باید به همان است."

مسلمانان هند مواجه شده اند افزایش آزار و اذیت و تهدید برخی از کشور هندوها که سرزنش مسلمان مبلغان برای شیوع کروناویروس در پایتخت دهلی نو در اوایل ماه مارس.

مقامات در جامو و کشمیر هند تنها با اکثریت مسلمان خاک کاسته مستند محدودیت های جمعه در لعل Chowk بازار منطقه از منطقه اصلی شهر سرینگر. هزاران نفر از سربازان هنوز خط سرینگر خیابان برخی از نه ماه پس از هند, هندو, ملی, دولت لغو کشمیر استقلال در ماه اوت گذشته, قرار دادن سیاستمداران محلی تحت بازداشت خانگی و قطع اینترنت.

سرینگر old quarter, مختل شد در اوایل این هفته توسط یک تفنگ نبرد — این شهر برای اولین بار در دو سال — که در آن یک شورشی جدایی طلب فرمانده و مشاور کشته شدند توسط سربازان تحریک تظاهرات ضد دولتی در سراسر شهرستان.

در میان خشونت یک گروه از دانشجویان دانشگاه در کشمیر همکاری با هنرمندان محلی به فروش دیجیتال کارت پستال برای عید. با طرح های به اشتراک گذاشته شده در رسانه های اجتماعی برگزار کنندگان می گویند آنها به حدود 6000 دلار برای کمک به سرینگر مسجد کمیته است که ارائه کمک به خانواده هایی که خانه هایشان آسیب دیده در روز سه شنبه مبارزه با.

هند را مسلمانان آغاز خواهد شد جشن عید روز پس از روحانیون تایید رویت ماه جدید یا شنبه یا یکشنبه شب.

"وجود دارد یک فضای افسرده در سرینگر این عید به طوری که همه ما می خواستیم برای کمک به در برخی از راه" می گوید دیجیتال, کارت پستال, سازمان, Waqar Usaylah یک 22 ساله مهندسی مکانیک دانشجویی که هم تحقیق کرده و ثروت و نابرابری به عنوان یک پروژه جانبی. "ما فکر کردیم که شاید ما بالا بردن فقط یک [چند صد دلار] اما Alhamdulillah به لطف خدا ما مطرح شده که تمام پول و ما هنوز در حال رفتن. ما در رفتن نگه دارید تا زمانی که نگاه ما به ماه."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن