یک تماس برای پرداخت غرامت: چگونه آمریکا ممکن است محدود نژادی شکاف ثروت

بزرگنمایی این تصویر یک مرد زانو زده و بالا می برد مشت خود را در هوا در طول ماه های مارس و اعتراض به

توسط MINERALNEWS در 4 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک مرد زانو زده و بالا می برد مشت خود را در هوا در طول ماه های مارس و اعتراض به علامت Juneteenth در تعطیلات مارتین لوتر کینگ جونیور یادبود 19 ژوئن 2020 در واشنگتن, DC. تراشه Somodevilla/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
تراشه Somodevilla/گتی ایماژ

کشتن جورج فلوید مشتعل است تظاهرات و الهام گرفته از مکالمات و تغییرات — در سراسر جهان است. اما نیویورک تایمز, مجله, نویسنده, قدیمی, هانا جونز می گوید بیشتر باید انجام شود به آدرس امریکا نژادی شکاف ثروت.

"تعداد بسیار کمی از آمریکایی ها ایجاد کرده اند که تمام ثروت خود را در روز خود را; آن را به تصویب پایین از طریق نسل و پس از آن ساخته شده بر اساس" هانا جونز می گوید. "آمریکایی های سیاه و سفید واقعا هرگز تا به حال یک شانس برای انجام این کار است."

هانا جونز آثار شکاف ثروت به برده داری و این واقعیت است که به بردگی گرفته شده بودند مجاز به اموال خود را. او اشاره می کند که قانونی تبعیض نژادی و تروریسم که به دنبال برده داری تشدید مشکل و "مانع نسل بعد از نسل از آمریکایی ها از دستیابی به این نوع از ثروت و یا جای پایی در اقتصاد است که اجازه می دهد تا شما را به یک زندگی است که بسیار معمول تر از سفید آمریکایی است."

هانا جونز برنده جایزه پولیتزر برای ایجاد 1619 پروژه در نیویورک تایمز که آهنگ میراث برده داری. آخرین مقاله برای Times Magazine, آنچه است که بدهکار است, باعث می شود پرونده های اقتصادی در ایران برای آمریکایی های سیاه و سفید.

"غرامت به نظر من در مورد تعمیر," او می گوید. "در این زمینه به طور خاص از آمریکایی ها در ایران است که با 250 سال از اموال برده داری و پس از 100 سال از قانونی تبعیض نژادی یا آپارتاید نژادی و تروریسم و چگونه است که تحت تاثیر رفاه اقتصادی از آمریکایی های سیاه و سفید."


نکات برجسته مصاحبه

در شکاف ثروت بین آمریکایی ها و آمریکایی های سیاه و سفید

آمریکایی های سیاه و سفید واقعا هرگز تا به حال شانس به [ایجاد ثروت]. البته 250 سال برده داری که در آن آنها قادر به جمع آوری هر گونه سرمایه و سپس بیرون آمدن از برده داری آمریکایی های سیاه و سفید چهره با تور یا دام تبعیض و تبعیض نژادی که بیشتر آنها مانع از ایجاد هر نوع ثروت است. سیاه مردم را از دسترسی به دانشگاه بودند و دسترسی به مدارس محروم بودند دسترسی به مشاغل بالاتر پرداخت. و زمانی که مردم قادر به گرفتن برخی از زمین و یا به ساخت یک کسب و کار اغلب آنها چهره کسانی که کسب و کار در حال سرقت و یا سوزانده و یا تخریب.

بنابراین ما دیدم واقعا از 1619 تا سال 1968 زمانی که آخرین قوانین حقوق مدنی تصویب شد گفت: شما دیگر نمی تواند تبعیض علیه سیاه آمریکایی, مردم سیاه و سفید بودن دسترسی به اولیه ثروت-ساختمان ابزار مالکیت خانه فدرال تامین مالی وام G. I. لایحه قادر به خرید مسکن که آمریکایی ها استفاده کنید برای ایجاد ثروت خود را. و بنابراین آنچه که ما امروز می بینیم وسرد شکاف که ساخته شده بود تا بیش از نسل و پس از آن تنها بدتر ساخته شده توسط این واقعیت است که امروز آمریکایی های سیاه و سفید هنوز هم چهره تبعیض در سراسر طیف از زندگی آمریکایی.

در فراخوان ملی گفتگو در مورد غرامت

من فکر می کنم که غرامت تنها نمی تواند هر چیزی. من فکر می کنم که شما باید به هدف سرمایه گذاری در جوامع و مدارس شده اند که به نسل تحت ذوات. شما قطعا نیاز به یک تعهد قوی در اجرای موجود حقوق مدنی قوانین به دلیل غرامت نمی انجام هر گونه خوب اگر شما هنوز هم در مواجهه با شایع اشتغال و مسکن و آموزشی تبعیض است. اما این مرکز از هر گونه غرامت برنامه به پرداخت نقدی است. تنها چیزی که می بندد یک شکاف ثروت پول است.

من فکر می کنم بسیاری از بار وقتی که ما این بحث در مورد خوب, اجازه دهید به کمک هزینه تحصیلی و اجازه پرداخت به صورت سیاه و سفید از مردم برای رفتن به کالج و یکی از این حقایق نشان می دهد که مردم سیاه و سفید با یک مدرک دانشگاهی هنوز درآمد کمتر از سفید مردم هنوز هم کمتر ثروت از سفید آمریکایی که یک دبیرستان در رشته. پس دوباره که ناراحتی با پرداخت نقدی چیزی است که من فکر می کنم ما نیاز به درک است همچنین racialized. و این اعتقاد که مردم مستحق و یا نمی خواهد به صرف پول خود را در راه است که مردم فکر می کنم که آنها باید. اما شما نمی توانید یک نژادی شکاف ثروت بدون انتقال ثروت به افرادی که دارای شکاف است. پس از پرداخت پول نقد به من باید به مرکزی برای هر برنامه.

گفتگو در مورد غرامت در زمان رهایی

ما اغلب تدریس در این کشور که مردم آزاد و پس از آن هر کس در امان باشد. ما اغلب نمی سوال به چه معنا به آزاد پس از 250 سال از اسارت — به طور آزاد با هیچ کار و هیچ خانه بدون لباس بدون تخت بدون گلدان ، بردگی مردم قادر به هر چیزی خود را و یا به تعلق گرفتن هر چیزی در همه. و بنابراین آنچه اتفاق می افتد در رهایی است و این انتظار است که دولت باید کمک کند که قبلا بردگی مردم برای به دست آوردن جای پایی. و چه سیاه و سفید از مردم خواست بیش از هر چیزی بود زمین. ...

بنابراین ژنرال شرمن طول می کشد که به قلب و از او مسائل جهت میدان 15 و جهت میدان 15 اعلام کرد که خانواده ها را دریافت 40 هکتار از سابق مؤتلفه زمین است که آنها را قادر به کار است که زمین. ... اما متاسفانه آن دوره بسیار بسیار مختصر. رئیس جمهور لینکلن ترور شد و او به جای او معاون رئیس جمهور اندرو جانسون که یک جنوبی بود که در سفید supremacist و معتقد بودند که مانند بسیاری از آمریکایی ها در آن زمان که مردم مستحق هیچ چیز پس از برده داری است که آنها باید سپاسگزار برای آزادی خود. و او مصادره زمین و بازگشت زمین به سابق confederates. و به پایان رسید که تنها تلاش واقعی در تاریخ این کشور به ارائه غرامت برای کسانی که به بردگی گرفته شده اند. و است که واقعا سمت چپ که قبلا بردگی مردم در مطلق ویرانگر فقر است. داستان وجود دارد از گرسنگی دسته جمعی از مردم پس از آنکه فرید نیاز به ترک کشت و زرع و پیدا کردن سرپناه در سوخته ساختمان, تلاش برای علوفه برای مواد غذایی در سوخته زمینه. این یک ویرانگر دوره برای مردم سیاه و سفید. این کشور تصمیم گرفته شد که آن را به انجام چیزی است که آن را بدهکار این مردم هیچ چیز نیست.

چرا او با استفاده از اصطلاح "بردگی فرد" و "برده" در نوشتن

بسیار مهم بود در 1619 پروژه و هر زمان که من نوشتن در این مورد به استفاده از زبان است که بیشتر dehumanizes افرادی که هر سیستم و ساختار طراحی شده بود به dehumanize. من فکر می کنم زمانی که ما شنیدن کلمه "برده" ما فکر می کنم از برده داری به عنوان جوهر از آن شخص. اما اگر شما کسی را به بردگی کشانده فرد و سپس آن را صحبت می کند به یک شرط. این مردم بودند نه برده. کسی که تصمیم به زور آنها را به وضعیت برده داری و این زبان برای من بسیار مهم است به عنوان استفاده از کلمه "enslaver" بیش از برده مالک به خاطر این مردم نیست که یک حق اخلاقی خود را به یک انسان دیگر حتی اگر جامعه مجاز آن و من فکر می کنم آن را باید فعال است که این سیستم فعال مردم انتخاب برای درمان دیگر انسان به عنوان اموال.

بزرگنمایی این تصویر

قدیمی, هانا جونز دریافت کرده مک آرتور "نابغه جایزه" را به عنوان به خوبی به عنوان یک جایزه پی بادی و جورج پولک جایزه. او تاسیس ایدا بود به خوبی در جامعه برای گزارش های تحقیقی است که اختصاص داده شده به افزایش صفوف تحقیقی خبرنگاران از رنگ. نیویورک تایمز پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
نیویورک تایمز

در جایی که مفهوم 1619 پروژه آمد از

[به عنوان یک بچه] من می دانستم که هرگز بردگی مردم است که مردم آفریقا که مردم تا به حال شده است در این سرزمین که زمانی که ما در واقع در اینجا وارد قبل از زائران. و من فکر می کنم من درک حتی در آن لحظه که وجود دارد یک دلیل ما تا به حال همه شنیده در مورد کشتی فلاور شد و دلیل هیچ یک از ما تا به حال آموزش داده شده در مورد کشتی های شیر سفید, حتی اگر آن را وارد یک سال قبل از آن شد و فقط به عنوان مهم است. به طوری که عمدی حک و قدرت که erasure با من گیر کرده. ...

به طوری که 400 سال سالگرد خود نزدیک بود [I] تا به حال این احساس آزار دهنده در معده من بسیار نگران کننده احساس است که این فوق العاده سالگرد ... که من فکر کردم تا بنیادی به داستان آمریکایی که قرار بود به تصویب و آن را به احتمال زیاد رفتن به بسیار کمی هیاهو. اکثر آمریکایی ها احتمالا تا کنون حتی شنیدن از تاریخ. و خیلی دوست دارم در مورد سابقه سیاه آمریکایی ها و برده داری در آن بود به خاک سپرده شود و به حاشیه رانده شده. و در اینجا من در نیویورک تایمز و من یک بلند گو حرف زدن و پلت فرم. من می تواند چیزی در مورد آن. اما من نمی خواهم آن را به یک تاریخ است. ... من می خواستم به استفاده از این سالگرد را به عنوان یک زمان فقط به بررسی آنچه که در گذشته اتفاق افتاده اما واقعا به ما کمک کند تمرکز بر چگونه اگر شما نگاه در سراسر مدرن زندگی در آمریکا خیلی از نهادهای ما و سیاست و فرهنگ ما می توان به برده داری و آن را که داستان از حاشیه و آن را به یک مرکزی.

در صحبت کردن به او 10 سال از دختر مورد مرگ جورج فلوید و تظاهرات علیه خشونت پلیس

راه ساده که شما صحبت کردن در مورد چیزهایی که با کودک درست کار نمی کنه. او می خواهد بداند چرا. و این سخت ترین چیزی که به عنوان یک پدر و مادر زمانی که کودک شما از شما می پرسد "چرا که افسر پلیس را که به او؟" و شما لازم نیست که یک جواب چون شما نمی دانید چرا. و چگونه شما به فرزند خود توضیح رفت و برگشت از 400 سال از تاریخ است که این مرد به فکر می کنم که که خوب خواهد بود و او نمی خواهد در مشکل و به احساس کمی انسانیت نسبت به این مرد چرا که او یک مرد سیاه و سفید?

کسانی که واقعا سخت مکالمات. و من اغلب تعجب می کنم اگر من شکست در آنها اگر من هم گفتن او بیش از حد یا نه توضیح آن را به خوبی به اندازه کافی به دلیل البته این دشوار است به عنوان یک پدر و مادر و ... که مایل به محافظت از کودک بی گناهی را به عنوان زمانی که ممکن است. اما بودن در این کشور و [من درک می کنم که] با حفاظت از او را بیش از حد من در واقع آسیب رساندن به او. من نیاز به او آماده شدن برای جهان است. من نیاز به او را زره و زبان و درک بدانید که چگونه جهان در حال رفتن به او را ببینید و درمان او و افرادی مانند او. و این احتمالا یکی از چیزهایی که در مورد پدر و مادر که من سوال خودم بیشتر [درباره].

در چالش با داشتن مکالمات در مورد نژاد با مردم

من شخصا مشکلی ندارم صحبت کردن با کسی در مورد مسابقه ... اما چالش — به خصوص زمانی که شما در حال صحبت کردن به افرادی که نه سیاه است — پایگاه دانش ها خیلی متفاوت است. می توان آن را سخت به همان گفتگو است. سیاه مردم را به مطالعه مسابقه. ما نمی توانیم زنده ماندن بدون درک چگونه مسابقه آثار در این کشور بدون درک سفید آمریکایی است. آن است که یک لوکس برای ما به دانستن و سفید آمریکایی ها تا حد زیادی می تواند وجود داشته باشد در جامعه بدون داشتن درک کنند که تاریخ بدون نیاز به درک علوم اجتماعی واقعا نمی نیاز به تعامل [با] آن را با هر سطح از عمق. و هنگامی که شما در حال تلاش اند که مکالمه وجود دارد پس زمینه است که برای اولین بار آمده است. و است که می تواند واقعا به چالش کشیدن به دلیل آن به نظر می رسد مثل شما همیشه نمی تواند واقعا به گوشت آن است.

پس از آن دیگر چیزی است که آن را بسیار سخت برای سفید آمریکایی ها آن را شخصا و دفاعی هنگامی که شما در حال صحبت کردن در مورد سازه هایی که وجود دارد و وجود خواهد داشت که آیا یک فرد نژادپرست است یا نه. و از آن صحبت می کند به واقعا سطحی راه ما در برخورد با نژادپرستی در این کشور است یا اینکه می گفت من آدم بدی هستم?" این مورد که. شما لازم نیست که به یک فرد بد به خرید یک خانه در یک محله که ایجاد نژادپرستانه سیاست های مسکن. اما شما در حال بهره گیری از آن نژادپرستانه سیاست های مسکن. بنابراین من فکر می کنم که برای من چالش برانگیز ترین بخش. ما نمی باید به یک زبان مشترک و درک درستی از تاریخ ما و ... چرا چیزهایی مانند آنها هستند. و بسیاری از مردمی فقط نا امید و احساس می کنم مثل ما باید به طور مداوم باید به آموزش چیزهایی که آسان به دانستن است.

امی Salit و جوئل Wolfram تولید و ویرایش فایل صوتی این مصاحبه. بریجت Bentz و مولی Seavy-Nesper و مگان سالیوان اقتباس آن برای وب است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن