'به یاد داشته باشید که ما در حال مبارزه برای': این مضطرب وجود سیاتل در اعتراض به اردوگاه

بزرگنمایی این تصویر مردم جمع آوری نزدیک به خالی پلیس سیاتل بخش شرقی حوزه در کاپیتول هیل اشغال منطقه

توسط MINERALNEWS در 29 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

مردم جمع آوری نزدیک به خالی پلیس سیاتل بخش شرقی حوزه در کاپیتول هیل اشغال منطقه سیاتل است. باز هوا اعتراض کمپ بیش از یک هفته است. موقت درمانگاه در حال حاضر ایستاده در خیابان که در آن جوان معترضان زخمی شدند فلش-انفجار نارنجک. جیم Urquhart برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جیم Urquhart برای NPR

آتشین صحنه از بیش از یک هفته پیش به نظر می رسد مانند یکی دیگر از عمر وسیع اعتراض اردوگاه ساخته شده در اطراف اداره پلیس سیاتل را خالی ایستگاه در کاپیتول هیل محله.

گاز اشک آور با توجه به دود از یک سگ داغ ایستاده است. موقت درمانگاه در حال حاضر ایستاده در خیابان که در آن جوان معترضان زخمی شدند فلش-انفجار نارنجک. موسیقی — calypso در یکی از گوشه های دشمن در دیگری — طاهره با صدای سخنرانی در مورد defunding پلیس. عکس های سلفی در حال جامعی در مقابل نشانه استقبال بازدید کنندگان به "رایگان کاپیتول هیل."

بزرگنمایی این تصویر

یک فرد چراغ شمع در یادبود برای قربانیان خشونت های پلیس در این منطقه تحت. یادآوری صحبت می کند به ناخرسندی بسیاری از سیاه معترضان بیان در مورد اعتراض به منطقه و استفاده از آن از زندگی توجه به شعار. جیم Urquhart برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جیم Urquhart برای NPR

مبادا این پیام از دست رفته در خیابان جدید-نمایشگاه پرنیان, نیز وجود دارد یک شمع روشن یادبود جورج فلوید و دیگر سیاه, افراد کشته شده توسط پلیس. "به یاد داشته باشید که ما در حال مبارزه برای" خواند یک پوستر بزرگ. یادآوری صحبت می کند به ناخرسندی بسیاری از سیاه معترضان بیان در مورد اعتراض به منطقه و استفاده از آن از زندگی توجه به شعار. زیر صلح و عشق پرنیان است که یک جریان پنهانی از اضطراب است که این را نمی خواهد به خوبی به پایان و که مردم سیاه و سفید ممکن است سرزنش می کنند.

"من نمی خواهم آن را به انحراف از موضوع اصلی برای ما: ما می خواهیم عدالت" گفت: Sitai قهوه ای سیاه و سفید از معترضان. او گفت که او هنوز مطمئن نیستید چه چیزی را از اشغال منطقه هر چند او گفت آن بوده است طراوت برای دیدن سیاه و سفید غیر معترضان اقدام برای پلیس اصلاحات. او تعجب اگر تازه ضرب سفید متحدان استقامت برای باز مبارزه علیه نژادپرستی نظاممند.

بزرگنمایی این تصویر

معترضان به تاسیس یک غذا co-op, باغ جامعه, پزشکی, ایستگاه های سخنران را صحنه های فیلم شب در کتاب مبادلات و دور ساعت امنیت گشت. آنها را اردوگاه خود را به عنوان یک نمونه اولیه برای یک متکی امن تحت محاصره که نیاز ندارد ، جیم Urquhart برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جیم Urquhart برای NPR

"این یک بازی طولانی و من امیدوارم که همه به هم چسبیده و می رود که فاصله" براون گفت. "و یا دیگری تمام این شده اند که برای هیچ چیز."

باز هوا اعتراض کمپ یک هفته. در آن زمان معترضان به تاسیس یک غذا co-op, باغ جامعه, پزشکی, ایستگاه های سخنران را صحنه های فیلم شب در کتاب مبادلات و دور ساعت امنیت گشت. آنها را اردوگاه خود را به عنوان یک نمونه اولیه برای یک متکی امن تحت محاصره که نیاز ندارد ،

سیاه, فعالان می گویند وجود دارد باید پیگیری از طریق مطمئن شوید جوامع خود باقی می ماند در اولویت اکثریت سفید جنبش اعتراضی که اردوگاه گرفته شده در این احساس از یک محله بلوک که به صورت دوره ای قطع شعارهای "Black Lives Matter!"

بزرگنمایی این تصویر

"این به اندازه کافی برای فقط نشان می دهد تا. شما واقعا مطمئن شوید که منابع در حال رفتن به برای جامعه سیاه" کیم مصطفی می گوید. جیم Urquhart برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جیم Urquhart برای NPR

"ما شده است و در پشت آن ، و اگر ما نمی تواند تحت فشار قرار دادند تا پس از آن وجود دارد هیچ دلیلی برای این همه. هیچ دلیلی گفت:" کیم مصطفی یک زن که صاحب یک سر-قرار دادن کسب و کار در سیاتل. "این به اندازه کافی برای فقط نشان می دهد تا. شما واقعا مطمئن شوید که منابع در حال رفتن به برای جامعه است."

شهر نشده اعزام ماموران به پس گرفتن شرق حوزه; تنها چند سفر کرده اند این ساختمان پس از آن خالی بود. در عوض مقامات پس صبر کنید-'em-از رویکرد شاید شرط بندی است که اختلافات و سست هماهنگی از یک رهبر جنبش خواهد اطمینان احتمالی آن بودند. پس از همه معترضان حتی توافق بر آنچه به تماس های خود را از فضای اشغال شده وجود دارد یک واکنش اولیه "خودمختار" اظهارات.

بزرگنمایی این تصویر

مردم راه رفتن در اطراف جدید بتن موانع صدر با تخته سه لا که نصب شد توسط کارگران شهرستان. به شهر جدید موانع دسترسی باز برای ترافیک محلی اما معترضان بر این باورند که حرکت انقباض اعتراض خود را در فضا. جیم Urquhart برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جیم Urquhart برای NPR

در روز سه شنبه و اوایل یکشنبه, شهرستان, کارگران, حذف معترضان موقت موانع و جایگزین آنها را با بلوک های بتنی صدر با تخته سه لا. به شهر جدید موانع دسترسی باز برای ترافیک محلی و همچنین بهداشت کامیون و اورژانس کارگران است. خشمگین و فعالان آن را به نام یک حرکت غیر مسئولانه است که انقباض اعتراض خود را به فضا و به خطر می اندازد زندگی با ایجاد آنچه که یکی از معترضان به نام "یک درایو توسط تیراندازی خط."

سیاه فعالان در منطقه گفت: آنها افتخار مسیر جدید در طول روز اما نه یک شبه که این سایت بیشتر در معرض خطر است. آنها متعهد به برداشتن موانع خود را.

بزرگنمایی این تصویر

فعال Jaiden گریسون در مورد مخالفت با جدید بتن موانع است که با نصب این شهرستان است. جیم Urquhart برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جیم Urquhart برای NPR

"یک ها در راه است!" سازمان Jaiden گریسون اعلام کرد, به, به سلامتی با صدای بلند از معترضان.

فعالان گفت: آن را خیلی زود به ترک فضا. تنها چند خواسته برآورده شده است – ممنوعیت پلیس chokeholds به عنوان مثال – و مذاکرات هنوز در جریان بزرگتر می پرسد یعنی کاهش اداره پلیس سیاتل بودجه و هدایت بودجه به بهداشت و درمان و خدمات اجتماعی.

هیچ کس داخل در اعتراض به منطقه فکر می کند یک پلیس بازگشت خواهد پایان مسالمت آمیز است. اگر پلیس با معترضان می گویند آنها برنامه ریزی برای جلوگیری از این حوزه با بدن خود با فعالان متعهد به ایستادن مقابل به عنوان نمادین shield برای سیاه و سفید و قهوه ای روشن. تیم های کوچک مسلح antifascists نیز در حال حاضر خود اعلام کرد جامعه دفاع نیروهای که می گویند آنها در حال آماده برای مبارزه با, در صورت نیاز, اما که د تشدید ترجیح داده است.

سیاتل مقامات صدا مبارز تن اما آنها در پاسخ کمرویی.

بزرگنمایی این تصویر

معترضان گوش دادن به سخنران در این منطقه تحت. فعالان گفت: آن را خیلی زود به ترک فضا. تنها چند خواسته برآورده شده است – ممنوعیت پلیس chokeholds به عنوان مثال – و مذاکرات هنوز در جریان بزرگتر می پرسد یعنی کاهش اداره پلیس سیاتل بودجه و هدایت بودجه به بهداشت و درمان و خدمات اجتماعی. جیم Urquhart برای NPR. پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جیم Urquhart برای NPR.

"وجود دارد هیچ پلیس-منطقه آزاد در شهر سیاتل" رئیس پلیس کارمن بهترین گفت: در مصاحبه با فاکس نیوز. "من فکر می کنم که تصویر نقاشی شده در بسیاری از مناطق نشان می دهد که این شهر در محاصره است. این است که چنین نیست."

طی هفته گذشته چند جمهوری خواه و آزادیخواه بازدید کننده جریان به منطقه همراه با راست ارتش و مخالفان دولت ، از این مرکز بازدید کنندگان آمده است که در ایمان خوب برای گفت و گو معترضان می گویند را پیدا خواهد کرد و هیچ کمبود از مردم مایل به شرکت. اما اگر آنها به عنوان آشوبگران از بازدید کنندگان به سرعت احاطه شده توسط مردم و جمع کردن.

"بسیاری از مردم که در حال تلاش برای تحریک تکرار" این آزادی بیان.' درست است که همه ما باید که آزادی" گفت: Brynne الکساندر یک جوان سفید می گوید. "در همان زمان وجود دارد ذاتی ترس از خشونت است که اتفاق می افتد از گروه های مانند افتخار پسران در آینده. هیچ کس نمی خواهد که."

بزرگنمایی این تصویر

اعضای گروه نئونازی افتخار پسران نگهداری سلاح گرم به عنوان آنها اخلال در یک گردهمایی در اشغال منطقه در سیاتل در روز دوشنبه. جیم Urquhart برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جیم Urquhart برای NPR

چند محافظه چهره های رسانه ها باید livestreamed آزادانه از این منطقه. خود را خوردها نشان دادن صلح آمیز صحنه هایی است که در تضاد با جناح راست media تصاویر از یک یاغی دن از کمونیست ها و یا در سخنان رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن "داخلی تروریست ها است." هفته گذشته فاکس نیوز مجبور شد به آن اعتراف کرده بود doctored عکس در یک راه است که به تصویر کشیده اعتراض منطقه به عنوان خطرناک و ور.

محافظه کار, اخبار کانال های ساکن در ادعا می کند که پلیس سیاتل باید رفت و برگشت — که معترضان در حال اخاذی از کسب و کارهای محلی در منطقه تحت. از دست رفته در حال صداهایی مانند سالوادور سهگون است. او مدیریت یک رستوران مکزیکی در لبه منطقه و گفت: قیام هر دو اخلاقی ضروری و مالی یک نعمت غیر مترقبه.

بزرگنمایی این تصویر

"سیاه و سفید زندگی می کند موضوع واقعا ما را نجات داد, کسب و کار" گفت: سالوادور سهگون که مدیریت یک رستوران مکزیکی در نزدیکی لبه منطقه. او رای دادند برای مغلوب ساختن پیشی جستن در سال 2016 و گفت که او ممکن است انجام دهید تا دوباره در ماه نوامبر. جیم Urquhart برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جیم Urquhart برای NPR

"سیاه و سفید زندگی می کند موضوع واقعا ما را نجات داد, کسب و کار" گفت: سهگون که رای دادند برای مغلوب ساختن پیشی جستن در سال 2016 و گفت که او ممکن است انجام دهید تا دوباره در ماه نوامبر. "ما واقعا در حال مبارزه با تاج رکود است."

شان سفید مامور اجرای قانون است که کاهش یافته است را به نام و نام خانوادگی خود چون او نمی باید اجازه صحبت گفت که او احساس "فریب خورده" با جنجال آفرینی پوشش از جناح راست این رسانه ها مانند Breitbart. او گفت: این بدان معنا نیست که او اقدام به خرید به سفید "گناه", روایت, اما این او قدردانی اهمیت دیدن اعتراضات خود را از طریق چشم خود بدون حزبی فیلتر.

"ما می توانید از راه دور, لرزش دست ها و ترک احترام به یکدیگر اما شاید نه موافقت. و شاید موافقت کمی بیشتر" شان گفت. "من از بودن در اینجا این است که تنها با حرکت نشانگر."

بزرگنمایی این تصویر

بومی فعالان حمایت اکسپرس سیاه و سفید زندگی می کند موضوع در کاپیتول هیل خودمختار منطقه در روز یکشنبه. جیم Urquhart برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جیم Urquhart برای NPR

Ixtli سفید هاوک یک زن بومی که صرف وقت در اردوگاه سازماندهی در سراسر جوامع که درد او را می بیند به عنوان مرتبط "به سرقت رفته مردم روی زمین به سرقت رفته." ایستگاه پلیس است "فقط یک ساختمان است." قلب واقعی از اشغال منطقه, او گفت:, شدید dialogue رفتن در میان مردم که اغلب فاقد فرصت — و یا شاید کنجکاوی برای رسیدن به کسی دیگر.

"من ببینید که چگونه بسیاری از کسانی که همین حالا باید همان تجربه که ما انجام می دهیم و آنها در حال تحصیل" او گفت:. "آن را کاشت بذر."

اما چگونه این آزمایش پایان ؟

"من باور نمی کنم در به پایان می رسد" سفید شاهین گفت. "من با این تغییرات است."

بزرگنمایی این تصویر

فعالان کار برای نصب یک چوبی بزرگ مشت در اشغال منطقه در روز چهارشنبه. جیم Urquhart برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جیم Urquhart برای NPR


tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن