4 مرگ کودکان زمانی که نیمه انتقاد را به خودرو در بزرگراه ایندیانا

شهر کمبریج, Ind. - چهار خواهر و برادر جوان کشته شدند که یک نیمه ناودان به خود ماشین است که تا به حال آهسته برا

توسط MINERALNEWS در 20 تیر 1399

شهر کمبریج, Ind. - چهار خواهر و برادر جوان کشته شدند که یک نیمه ناودان به خود ماشین است که تا به حال آهسته برای یک منطقه ساخت و ساز در بزرگراه بین ایالتی 70 در شرق ایندیانا پلیس ایالتی گفت.

ماشین رانده شد به یکی دیگر از مخازن و پشت سر هم به شعله های آتش پنج شنبه شب. یک رهگذر قادر به جلو خودرو راننده از خودرو و او را به ایندیاناپولیس بیمارستان با صدمات شدید دولت, سخنگوی پلیس Sgt. جان بولینگ گفت.

این نیمه موفق به کم کردن سرعت برای ترافیک بود که با نزدیک شدن به منطقه ساخت و ساز در نزدیکی شهر کمبریج در حدود 15 کیلومتری غرب ایندیانا-Ohio state خط, او گفت:. محققان بر این باورند که نیمه راننده شده بود با استفاده از مواد مخدر و برنامه ریزی به دنبال اتهامات جنایی علیه او. او دچار آسیب های که در نظر گرفته نمی تهدید کننده زندگی.

کسانی که در تصادف کشته شد شناخته شده به عنوان Anesa Noel Acosta, 15; قوینتین Michael McGowan, 13; Brekkin رایلی بروس, 8; و Trentin کمال بروس 6. خودرو راننده هارون بروس, 34, از, Kansas City, Missouri, پدر دو جوان کودکان, بازی بولینگ, گفت:. او گفت: همه چهار فرزند خواهر و برادر بودند اما او بلافاصله می دانید جایی که آنها زندگی می کردند.

سقوط بسته بزرگراه را رو به مشرق خطوط برای حدود 12 ساعت.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب