30 روز محدود در نسخه در انتاریو انتظار به پایان ژوئیه 1; انتاریو کامل بیش از 20 ، 000 coronavirus آزمون در یک روز برای اولین بار

آخرین رمان coronavirus اخبار از کانادا و سراسر جهان یکشنبه (این فایل به روز خواهد شد در طول روز). وب لینک به د

توسط MINERALNEWS در 11 خرداد 1399

آخرین رمان coronavirus اخبار از کانادا و سراسر جهان یکشنبه (این فایل به روز خواهد شد در طول روز). وب لینک به دیگر داستان اگر در دسترس است.

7:00 p. m.:ساکنان انتاریو که تکیه بر داروهای تجویزی امیدوارم ببینید طاقت فرسا COVID-19 احتیاط برداشته تا پایان ماه ژوئن است.

30 روز محدود در نسخه در آورده بود توسط دولت انتاریو در روزهای اولیه از این بیماری همه گیر در تلاش برای جلوگیری از کمبود دارو. سخنران برای انتاریو سالمندان جامعه و استان را صنایع داروسازی می گویند آنها انتظار دارند این محدودیت برداشته خواهد شد در ماه بازگشت به طور معمول 90 روز حداکثر ژوئیه 1.

"این دشوار شده است, سیاست" گفت: جاستین بیتس رئیس اجرایی از انتاریو انجمن داروسازان. "ما ایستاده سیاست ما فکر می کنم آن را درست به انجام این کار, اما من فکر می کنم همه امیدواریم که ما می تواند به 90 روز و برای یک چرخه طبیعی از کمیت است."

11:00 p.m: تورنتو رپتورز با صدور بیانیه ای در اواخر روز شنبه به عنوان تشدید اعتراضات در سراسر آمریکای شمالی در پی مرگ جورج فلوید یک مرد سیاه پوست کشته شده در مینیاپولیس پس از یک افسر پلیس فشرده زانو خود را به گردن خود برای چند دقیقه.

قبلا: هزاران نفر از مردم به خیابانها در روز شنبه خواستار عدالت برای Regis Korchinski-Paquet سه روز پس از 29 سال کاهش یافت و به مرگ او از بالا, پارک, highrise, در یک حادثه است که در حال حاضر تحت بررسی توسط انتاریو پلیس غیر نظامی دیده بان.

دفعات بازدید: داستان کامل از لورا آرمسترانگ در اینجا.

شنبه, 7 p. m. , Ontario منطقه ای واحد بهداشت گزارش 320 جدید COVID-19 عفونت با توجه به ستاره ها تعداد.

همانطور که از 5 p. m. روز شنبه, سلامت واحد گزارش شده بود در مجموع 29,212 تایید شده و احتمالی موارد از جمله 2,316 مرگ و میر. روزانه تعداد کاهش یافته است از یک سنبله که دیدم در مجموع بالاتر از 400 مورد در هر روز از هفته گذشته.

شنبه شمارش شامل 123 موارد جدید در تورنتو و 114 بیشتر در پوست منطقه; با هم, دو, واحد بهداشت اختصاص نزدیک به سه چهارم از استان عفونت های جدید.

با توجه به استانی پایگاه COVID-19 موارد نزدیک به 80 درصد از 3,933 ساکنان انتاریو با فعال مورد COVID-19 اقامت در GTA با نزدیک به 85 درصد از کسانی که در تورنتو یا پوست منطقه است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب