3 پلیس زخمی در بروکلین حمله با چاقو

بزرگنمایی این تصویر سه شهر نیویورک افسران پلیس که مجروح شدند و در بروکلین در حال انتظار به بهبود می

توسط MINERALNEWS در 16 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

سه شهر نیویورک افسران پلیس که مجروح شدند و در بروکلین در حال انتظار به بهبود می یابند. یک مظنون در بازداشت است. VW عکس/جهانی تصاویر گروه از طریق گتی پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
VW عکس/جهانی تصاویر گروه از طریق گتی

مقامات در نیویورک در حال بررسی یک حمله جمعه شب در بروکلین که در سمت چپ سه افسر پلیس زخمی شدند. برخی از اخبار و گزارش پیشنهاد کرده اند این خشونت ممکن است ترور مربوط, با استناد به منابع ناشناس. دفتر شهردار و اداره پلیس شهر نیویورک را نه در ارتباط با خشونت به تروریسم است.

اواخر شب حمله رخ داده در بروکلین Flatbush محله وقتی پلیس گفت: یک مرد با نزدیک شدن یک افسر اختصاص داده شده به یک ضد غارت گشت و چاقو را در گردن.

سلاح سرد منجر به سراسیمگی از تیراندازی به عنوان افسران در پاسخ به این صحنه. "ما اعتقاد داریم که زمانی که آنها وجود دارد آنها را دیدم مجرم با یک تفنگ را در دست خود را که به اعتقاد ما متعلق به یکی از افسران" NYPD کمیسر درموت شیا به خبرنگاران گفت:. او در توصیف آن به عنوان یک "هرج و مرج است."

در علاوه بر این به افسر بود که با چاقو به دو پلیس دچار زخم گلوله در نظر گرفته نشده تهدید کننده زندگی در غوغا. آن را بلافاصله روشن است که آنها را به گلوله بست.

هر سه افسران انتظار می رود به بهبود می یابند. وی که به ضرب گلوله کشته شد بارها و بارها در بازداشت است.

صحبت در جلسه توجیهی روزانه دوشنبه, نیویورک شهرستان, شهردار, بیل د Blasio گفت: افسر که دچار بدترین آسیب مهاجر متولد در هائیتی. "آنها تحت بی دلیل, حمله," او اضافه شده است.

او کاهش یافته است به حدس و گمان روی مهاجم انگیزه اما خشونت می آید در طول یک دوره اوج تنش به عنوان تظاهرات علیه خشونت پلیس باید roiled شهر نیویورک با موارد غارت و خرابکاری.

شیا روز پنجشنبه گفت که مقامات در حال کاوش حملات متعدد در پلیس پس از این راهپیمایی آغاز شد. "همه آنها در دست بررسی انگیزه های پشت سر آنها" با توجه به شیا.

"ما در مرحله مقدماتی از کشف شواهد ایجاد لینک کلیک کنید و بررسی لینک کلیک کنید اگر هر گونه وجود دارد."

صحبت چهارشنبه شب در یک کنفرانس مطبوعاتی در خارج از بیمارستان که در آن افسران زخمی شدند و تحت درمان رئیس پلیس شهر نیویورک اتحادیه پت لینچ خواستار پایان دادن به ضد پلیس شد.

"آیا ما شک به دلیل شعارهای ما در حال شنیدن ضد پلیس شعارهای که طوفان به خیابان های ما هستند و ما تعجب است که ما این رو ، من نمی," او گفت:.

لینچ که پلیس شهر نیویورک خیرخواه انجمن مخالف عمده ترین عدالت کیفری اصلاحات در سال های اخیر سرزنش خشونت در بخشی از تغییرات به قید وثیقه قوانین در سال گذشته توسط مجلس نیویورک.

"ما نمی توانیم چشم پوشی نادان قوانینی که تصویب شده است که در آن ما قرار دادن جنایتکاران و سپس اجازه دهید آنها را" لینچ گفت.

هیچ نشانه ای وجود دارد که ضارب در این مورد شده است با قید وثیقه آزاد شد.

د Blasio گفت: "او هنوز هم پشتیبانی از اصلاحات عمده به شیوه های پلیس در نیویورک نیز در دفاع از این شهر را افسران اشاره اکثریت آنها افرادی هستند که در رنگ.

"اگر ما در حال رفتن به ایجاد تغییرات ما را مجبور به انجام آن را با هم و ما باید برای صلح" او گفت:.

د Blasio نیز رد کرد انتقاد از برخی از 230 فعلی و اعضای سابق از کارکنان خود را که گفت: در نامه روز شنبه او بود نقل مکان کرد به شدت به اندازه کافی برای بهبود روابط بین NYPD و شهر جامعه است.

در ضمن اف بی آی با صدور بیانیه ای روز شنبه گفت: این کمک با تحقیقات به ضرب و جرح بر افسران پلیس.

"ما پاسخ دهند که اگر یکی از ما را مورد حمله قرار شده بود" ویلیام Sweeney که ریاست اف بی آی در نیویورک زمینه گفت در توییتر. "ما استفاده از هر قانون فدرال در دسترس نگه داشتن مجرم پاسخگو باشد."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب