نرم کننده موی سر رو هل بده

داشتن مو و پوست به زیبایی نیاز ساعت است ، که هم جزئی و هم ویژگی شخصیتی ماست. ارزش گنجی که روی سر ما نشسته است

توسط MINERALNEWS در 10 اردیبهشت 1399

داشتن مو و پوست به زیبایی نیاز ساعت است ، که هم جزئی و هم ویژگی شخصیتی ماست. ارزش گنجی که روی سر ما نشسته است ، عمیقاً توسط کسانی که به دلیل دلایل مختلف ریزش مو شروع به از دست دادن آن می کنند ، قدردانی می شود. نگهداری و نظافت مو روالی روزمره برای بیشتر افراد است و غیر معمول نیست افرادی را ببینید که در حال صرف مقدار زیادی وقت و هزینه برای مراقبت از مو هستند ، این امر صنعت بزرگی را ایجاد کرده است که برای تحقق تقاضا ، محصولات زیادی را برای فروش مو در اختیار دارد. . هند نیز در حال گذر از انقلاب مو است و بازارهایی سرشار از محصولاتی هستند که نوید زیبایی فوری مو را می دهند.

چه چیزی باعث ایجاد موهای سالم می شود؟
موهای سالم تمیز ، نرم و نرم به نظر می رسند ، براق ، بدون درز ، فریزی ندارد و هنگام تکان دادن سر ، فنری است. برای داشتن این امر ، شما نه تنها به سلامت کلی و رهایی از بیماری بلکه به مراقبت روزانه و نظافت مو نیاز دارید. برای داشتن احساس صاف ، خیس و خشک ، اصطکاک بین مو و پوست به ترتیب باید در محیط مرطوب و خشک به حداقل برسد و در صورت تمایل احساس خوبی با توجه به تندرست و لرزش مو در هنگام راه رفتن و دویدن ، اصطکاک بین موها کم باشد. الیاف. [1] شامپو و تهویه مطبوع امروزه برخی از عواملی را که برای کمک به زیبایی مو از طریق مواد مختلف خود ایجاد می کند ، هدف قرار داده است.

چرا یک متخصص پوست باید درباره محصولات پاک کننده مو اطلاع داشته باشد؟
متخصصین پوست ، بارها و بارها با بیمارانی که دارای اختلالات مویی هستند و یا بدون آن روبرو هستند ، سؤال می کنند که در مورد نحوه تمیز نگه داشتن و زیبایی موها بسیار سؤال می کنند. از کدام شامپو یا نرم کننده باید برای نوع مو استفاده کنم؟ شایع ترین پرس و جو در اکثر بیماران است. آشنایی با محصولات مراقبت از مو در دسترس و همچنین دانش اساسی در مورد انواع مختلف موهای دیده شده در افراد ، به پزشکان کمک می کند تا مشاوره تخصصی ارائه دهند و از لحظات ناخوشایند در عمل بالینی جلوگیری کنند. این مقاله به طور خلاصه در مورد جنبه های اصلی و عملی در مورد شامپو و لوازم آرایشی و بهداشتی مربوط به متخصص پوست صحبت خواهد کرد. بنابراین ، شامپو درمانی در اینجا مورد بحث قرار نمی گیرد.

شامپو نرم کننده موی سر
شامپو به زبان ساده یک محصول مراقبت از مو است که برای تمیز کردن پوست سر به همراه موهای آن طراحی شده است. در ضمن ، اصطلاح شامپو از طریق هند وارد زبان انگلیسی شد که در آن از کلمه هندی "champoo" برای فشار دادن یا ماساژ استفاده شده است. از آن برای تمیز کردن از طریق ماساژ مو و پوست استفاده می شد. [2] تمیز کردن مو همیشه مخصوصاً برای خانمها کار سختی بوده است. یک زن غربی غربی 4-8 متر مربع مو دارد. [3] این احتمالاً به دلیل فرهنگ نگه داشتن موهای بلند بیشتر برای زنان معمولی هندی بیشتر خواهد بود. صابون های سنتی که قبلاً برای پوست و پوست سر نیز استفاده می شده اند

آخرین مطالب