7 استراتژی‌های برنده برای استفاده برای لوازم شنا و تفریحات آبی

شاید پارک ساحلی دیوان به اندازه پارکهای آبی آنتالیا نباشد، اما امکان استفاده از بازیها و تفریحات آبی را برای

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

شاید پارک ساحلی دیوان به اندازه پارکهای آبی آنتالیا نباشد، اما امکان استفاده از بازیها و تفریحات آبی را برای خانوادهها فراهم آورده و یک روز جذاب و بهیادماندنی را برای آنان میسازد. خرید لوازم جانبی شنا ملزوماتی هستند که می بایست وجود داشته باشند تا در تکمیل تفریحات آبی و ایجاد حس رضایت به شناگر کمک کنند. توپ واتر بال یکی دیگر از محصولات بازی و سرگرمی بادی از محصولات متنوعی می باشد که توسط شرکت ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران ارائه می شود . 1. باید میدان دید خوبی داشته باشید تا بتوانید با خیال راحت در اطراف شناگران دیگر حرکت کنید و فاصله بین خود و دیوار را به درستی تشخیص دهید. در هر ساعتی (از ساعات کاری مجموعه) که تمایل داشته باشید میتوانید از قسمت تفریحی آقایان استفاده کنید. به این ترتیب که توپ یا انواع شناور بادی را در آب بیندازید تا کودک در آب راه رفته و آن را بگیرد. همچنین حوله هایی که برای کودکان با خیالی آسوده تر در فضای عمومی کنار ساحل می توانید استفاده کنید به صورت پانچ بوده که پوشیدنی است و در عین طراحی های زیبا و جذاب برای بچه ها تا خشک شدن بدن کودک پوشش دهی مناسبی خواهد داشت.

پاراسل، چتر بزرگی است که با یک کابل محکم به قایق وصل شده. برای استفاده آقایان یک سالن اختصاصی و جداگانه در موجهای آبی در نظر گرفته شده است. پارک آبی اوشن قسمتهای مختلفی را برای بزرگسالان، کودکان و نوجوانان طراحی کرده و خدمات ماساژ، رستوران و کافه و فروشگاه را هم در نظر گرفته است اما برای استفاده از این امکانات هزینه جداگانه دریافت میشود. بخش اصلی بدنه این محصول دارای 5 محفظه باد جداگانه می باشد و 6 دستگیره ساخته شده از جنس پلاستیک نرم و قابل انعطاف ، که بر روی آن قرار داده شده تا در صورت نیاز به حمل این سرسره بادی به سادگی جا به جا گردد. در این مجموعه، امکانات درمانی دیگری نیز وجود دارد که همه آنها از نوینترین روشها و امکانات استفاده میکنند. سرسرههای آهسته، پیچدرپیچ، سرسره جتموج (تیوپسواری ۴ نفره در سرسرهای به طول ۳۰۰ متر)، سرسره سقوط آزاد، سرسره سوپرلوپ (به طول ۱۴۰ متر)، سرسره تورنادو (سرسرهای در ارتفاع ۱۴ متری که تا رسیدن به سطح زمین، مسیری ۱۳۰ متری را در آن طی میکنید)، سرسره تیوپی دونفره (سرسرهای ۲۰۰ متری و کروی شکل)، هر کدام ویژگیهای خاصی دارند و حس متفاوتی را القا میکنند. دشت ستارهها در جنوب جزیره قرار دارد که از بکرترین سایتهای غواصی جزیره است.

انواع سرسرههای آبی مانند رالی شیب، ابر شیب، ابیس، اُرنگ، اُپیچ، آکوالوپ، گردالوپ، گوگولیا، بومرنگ، جزیره الوپیا، استخر موج، چاله فضایی، رودخانه خروشان و جکوزی در این پارک وجود دارند. تفریحاتی مانند سونای خشک، سرسرههای مختلف، سونای بخار، جکوزی و حوضچه آب سرد، از جمله امکانات و سرگرمیهای این مجموعه هستند. سوپارک یک مجموعه هیجانانگیز است که نهتنها امکانات تفریحی کاملی دارد؛ بلکه خدمات درمانی نوینی نیز ارائه میدهد. گردشگران معمولا در گروههای دو تا چهار نفره سوار پاراسل میشوند که با توجه به وزن افراد این تعداد متغیر است. در طرح جدیدی که برای پارک آزادگان در نظر گرفته شده است، بخشهایی از آن قرار است سرپوشیده شود و امکانات نوین و جدید دیگری نیز به آن اضافه میشوند. خدمات درمانی نیز در این مجموعه ارائه میشوند. تا حد امکان سعی کردیم یک تصویر کلی از مجموعه موجهای آبی مشهد را با تمام جزییات و نکات برایتان شرح دهیم. ساعت کاری موجهای آبی مشهد: در فصل تابستان از ۹ صبح تا ۱۲ شب و دیگر ایام سال 9 صبح تا ۹ شب است. برخی دیگر دارای پله های مخصوص هستند که برای ورود به استخر طراحی شده اند.

به عنوان مثال برخی از افراد از سرسرههای پرهیجان موجهای خروشان لذت میبرند و برخی دیگر طرفدار وسایل استاندارد و بزرگ موجهای آبی هستند. شنا با دلفین یا همان دلفین بازی در کیش و همچنین غواصی با دلفین در کیش در مجموعه بزرگ پارک دلفین کیش برگزار می شود. حتی اگر به دنبال مکانی برای گذران وقت هستید، میتوانید به سالن بیلیارد، پینگپونگ، دارت و یا ایرهاکی این مجموعه سر بزنید. همچنین برای کودکانی که هنوز قادر به نگه داشتن سر خود در بیرون از آب ندارند و احتمال آب خوردن آنها هست، بازوبندها مفید بوده و حرکات چرخشی و دوچرخه را بهتر یاد میگیرند. فراتر از تمام جنبه های فنی و سرعتی شنا، که باعث سرگرمی و موفقیت شما می شود، مهم نیست که چقدر در امر شنا خوب باشید، ملاحظات و تجهیزاتی نیز برای شنا نیز وجود دارد. منوی این رستوران بیشتر فست فود است و میتوان گفت طعم راضیکنندهای دارد. سرزمین موجهای آبی مساحتی در حدود ۲۳ هزار مترمربع را اشغال کرده است و بهراحتی میتوان گفت موجهای آبی تنها یک پارک آبی نیست بلکه یک شهرک آبی در لیست جاهای دیدنی مشهد برای تفریح است. برای انجام این تفریح هم بهتر است بدن ورزیده و عضلات قوی داشته باشید.  Data h᠎as been gen erated ᠎by ​GS A Co nt​ent  Ge ne rato​r DE​MO.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت وسایل شنای کودک.

آخرین مطالب