چه جستجوگرها نوشتن مقاله? - جستجوگرها Copywriting توضیح داد

[ad_1] بسیاری از مترجمان آزاد سوالی در مورد چیست SEO; چه جستجوگرها copywriting; چه جستجوگرها نوشتن. این مقاله

توسط MINERALNEWS در 11 خرداد 1399
[ad_1]

بسیاری از مترجمان آزاد سوالی در مورد چیست SEO; چه جستجوگرها copywriting; چه جستجوگرها نوشتن. این مقاله توضیح می دهد که در جزئیات آنچه در این است. و چگونه می توان از آن به عنوان یک نویسنده مستقل است.

چه جستجوگرها است ؟

SEO مخفف عبارت "بهینه سازی موتور جستجو." بهینه سازی موتور جستجو است که همه در مورد انجام کارهای خاص به وب سایت خود و به درایو ترافیک بیشتر به آن را به طوری که شما می تواند افزایش فروش آنلاین - و ترافیک.

چه هستند برخی از این "چیز؟"

هستند بسیاری وجود دارد اما در اینجا ما در مورد آنچه در آن است آن را به عنوان امر به نویسندگان. و این به این معنی نوشتن متن در یک راه خاص به طوری که خوانندگان وب (ie, اینترنت, کاربران) می توانید زمین در یک سایت خاص.

چه SEO به عنوان آن مربوط به نویسندگان?

چه نویسندگان باید در رابطه با کلمات کلیدی است. واژه هاي كليدي چیست ؟ کلمات کلیدی کلمات و عبارات است که خوانندگان وب سایت در نوع خود و در هنگامی که آنها در جستجوی چیز آنلاین.

برای مثال بیایید می گویند شما علاقه مند در شروع یک سلب حق اقامه دعوی پاکسازی کسب و کار. ممکن است شما نمی دانید هر چیزی در مورد آن به غیر از سلب حق مالکیت در اخبار در حال حاضر و شما علاقه مند در شروع این نوع شرکت.

بنابراین شما به سیستم وارد شوید بر روی موتور جستجوی مورد علاقه خود (به عنوان مثال گوگل, یاهو! MSN و غیره.) و نوع کلمات کلیدی "سلب حق اقامه دعوی تمیز کردن کسب و کار" و یا "سلب حق اقامه دعوی تمیز کردن" یا "سلب حق اقامه دعوی پاکسازی" و یا برخی دیگر مربوط عبارت کلیدی.

توجه داشته باشید: هنگامی که شما نوع کلمات را به یک موتور جستجو برای پیدا کردن چیزی در اینترنت کلمات تایپ به نام یک کلمه (فقط یک کلمه) و یا عبارت کلمه کلیدی (دو یا بیشتر کلمات را با کاما از هم در میان).

چگونه کسب و کار رسیدن به بالای نتایج موتورهای جستجو

هنگامی که شما تایپ این کلمات و آمار "وارد" یک دسته از سایت های پاپ آپ و شما شروع به گشت و گذار (به عنوان مثال با کلیک بر روی نتایج) و شروع به تحقیق در این سایت برای دیدن اگر آنها را به اطلاعات شما نیاز دارید.

سایت هایی که پاپ تا نتایج که موتورهای جستجو مانند Google, Yahoo, MSN, et al فکر می کنم بیشتر مربوط به کلمه کلیدی عبارت (با نام مستعار عبارت جستجو) شما در تایپ. شرکت پرداخت مقدار زیادی از پول به میان دو یا سه صفحه در نتایج موتورهای جستجو بازگشت.

چرا SEO Copywriters هستند بسیار در تقاضا و چگونه آنها پول خود را

یکی از راه های آنها به پاپ تا در دو یا سه صفحه از نتایج این است که متن مربوطه که شامل کلمه کلیدی مناسب عبارات. و این جایی است که شما به عنوان یک copywriter جستجوگرها می توانید مقدار زیادی از پول. شما با نوشتن این متن که در سایت خود نیاز به موسیقی پاپ بالا در نتایج موتورهای جستجو.

بسیاری از شرکت ها به سادگی به شما یک دسته از عبارات کلیدی و به شما اجازه نوشتن آنچه شما می خواهید -- به عنوان طولانی به عنوان آن را از یک طول خاص (معمولا 300-500 کلمات).

وجود دارد بسیاری از نویسندگان - صدها نفر از هزاران نفر اگر نه چند میلیون. اما فقط یک اقلیت کوچک دانم چه SEO چیست و چگونه به نوشتن این نوع کپی. و این است که چرا آنها آنقدر در تقاضا.

Copywriters جستجوگرها باید در تقاضا مهارت است. و به عنوان بیشتر و بیشتر شرکت ها حرکت بخش بزرگتر از بودجه تبلیغاتی خود را برای بازاریابی اینترنتی وجود دارد و حتی بیشتر تقاضا برای مهارت های خود را.

در SearcheEngineWatch مقاله Copywriter جستجوگرها: ، Wordsmithing وبویلیام Flaiz, تأکید اهمیت copywriter جستجوگرها. او می نویسد:

"نقش آژانس copywriter جستجوگرها, منحصر به فرد است زیرا.... ناگهان نویسنده باید بهینه سازی مطبوعات, صنایع دستی, مقالات اجتماعی, اخبار, نظارت بر شبکه های اجتماعی و ارتباطات و توسعه ویکی محتوا.... قوی copywriter جستجوگرها سازگار است و قادر به دارای مقدار زیادی از اطلاعات جدید بسیار به سرعت. منحصر به فرد این افراد باید سریع تبدیل به ستون فقرات بسیاری از جستجوگرها درگیری. اگر محتوا پادشاه است و سپس آنها [SEO copywriters] هستند kingmakers."

و این است که چرا copywriters جستجوگرها می تواند هزینه حق بیمه برای خدمات خود را. اگر شما به دنبال یک راه برای شروع و یا حداکثر رساندن درآمد خود را به عنوان یک آنلاین نویسنده مستقل و سپس در جستجوگرها copywriting است که آنها راه رفتن است.

[ad_2]
آخرین مطالب