بخارشوی مکش دار بوش کاربرد خانگی

راهنمای خریداران فرش و موکت بخارشوی کننده های فرش برجسته بررسی اجمالی جاروبرقی معمولی از پمپ هوای برقی

توسط MINERALNEWS در 29 فروردین 1399


راهنمای خریداران فرش و موکت
بخارشوی کننده های فرش برجسته

بررسی اجمالی

جاروبرقی معمولی از پمپ هوای برقی برای مکیدن خاک و گرد و غبار فرش استفاده می کند. بخارشوی کننده های فرش که به عنوان استخراج کننده فرش یا شامپو کننده فرش نیز شناخته می شوند ، با تزریق محلول بخارشوی کردن به یک فرش ، همزدن آن و سپس استخراج مایعات و خاک ، این فرایند بخارشوی کردن را یک قدم بیشتر برداشته اند. بیشتر بخارشوی کننده های فرش دارای ضمیمه هایی هستند یا گزینه هایی در دسترس هستند که به آنها امکان بخارشوی کردن اثاثه یا لوازم داخلی نیز می دهد.

کارشناسان توصیه می کنند از خلاء و بخارشوی کننده فرش در کنار هم استفاده کنید. برای بخارشوی کردن عمیق فرش با یک بخارشوی کننده فرش ابتدا باید جاروبرقی بکشید ، سپس با محلول بخارشوی کننده اسپری کنید و سپس از بخارشوی کننده فرش استفاده کنید.

بخارشوی مکش دار بوش

بعضی از بخارشوی کننده های فرش از آب سرد برای بخارشوی کردن استفاده می کنند. دستگاه های بخار فرش از عنصر گرمایش داخلی برای تولید آب گرم با دمای حداکثر 210 درجه فارنهایت برای ضد عفونی کننده ها و از بین بردن سخت ترین لکه ها استفاده می کنند. با وجود نام ، بخارشوی کننده های بخار فرش با بخار بخارشوی نمی شوند.

از طرف دیگر بخارشوی کننده های بخار با بخار دما تا 360 درجه فارنهایت بخارشوی می شوند و برای استفاده عمومی روی فرش مناسب نیستند. بخارشوی کننده های بخار برای ضد عفونی و بخارشوی کردن سطوح سخت مانند کف ، کاشی و ماشین آلات ایده آل هستند. از این دستگاه ها می توان برای بخارشوی کردن محل فرش هایی استفاده کرد که می توانند درجه حرارت بالا را تحمل کنند.

اطلاعات بیشتر در مورد فن آوری های بخار بخارشوی کننده را بخوانید .

دایمر همچنین تجهیزات دو منظوره ای را ارائه می دهد که شامل ویژگی هایی برای بخارشوی کردن فرش و سطوح سخت است. این ماشین ها از یک ابزار گیر گره چند قلاب محصور استفاده می کنند که امکان بخارشوی کردن بدون گرم شدن و استخراج همزمان در کف های وینیل مهر و موم شده ، بتن های آب بندی شده و پنهان ، کاشی و سایر سطوح درزگیر و غیر آب بندی شده را فراهم می آورد.

درباره بخارشوی کننده های فرش دو منظوره با قابلیت های کف سخت بیشتر بخوانید .

راهنمای خریدار در مورد بخارشوی کننده های فرش

درجه حرارت:

بعضی از بخارشوی کننده های فرش به شما امکان می دهند آب گرم را به صورت دستی یا پیوسته از طریق قلاب به آن اضافه کنید. برخی دیگر عناصر گرمایش خود را دارند. مدلهای کوچکتر شامل یک عنصر گرمایش منفرد ، گرمای هوا تا دمای پایین تر است و تا 15 دقیقه گرم شدن آن طول می کشد. مدل های بزرگتر با دو عنصر گرمایشی دمای هوا را تا 210 درجه فارنهایت در کمتر از 5 دقیقه می گیرند.

کنترل دما:

درجه حرارت بالا قدرت بخارشوی کردن و راندمان بیشتری را فراهم می کند. با این حال ، فرش های ظریف و آنهایی که حاوی الیاف طبیعی هستند ، اغلب نمی توانند گرما یا درجه حرارت بالا را تحمل کنند. برخی از محصولات ، مانند Daimer 's XTreme Power® XPC-9300 ، به اپراتور اجازه می دهد دمای آب را تنظیم کند.

فشار:

فشار ، با پوند در هر اینچ مربع (PSI) اندازه گیری می شود ، همچنین می تواند بر توانایی بخارشوی کردن بخارشوی کننده های فرش تأثیر بگذارد. برای برنامه های تجاری مسکونی و سبک ، فشارهای 50 تا 65 psi را انتخاب کنید. محصولات صنعتی محصولات تا 500 psi را در نظر می گیرند.

مخزن محلول و اندازه مخزن بازیابی:

محصولات بهتر شامل مخزن جداگانه و مخازن بازیابی هستند. مخزن محلول حاوی مواد شیمیایی بخارشوی کننده است و مخزن بازیابی مایعات و خاک مورد استفاده را نگه می دارد. مخازن راه حل برای محصولات دایمر از 4.5 گالن برای محصولات خانگی و مسکونی تا 17 گالن برای محصولات تجاری / صنعتی است. مخازن بازیابی از چهار گالن تا 15 گالن متغیر است. مخازن بزرگتر به معنی دوره طولانی تر کار بدون توقف است.

فناوری کم جریان:

بسیاری از محصولات دایمر شامل فناوری کم جریان هستند که باعث کاهش هدر رفت آب ، جلوگیری از قالب و کپک می شود و زمان خشک شدن را سرعت می بخشد. به عنوان مثال ، XTreme Power XPC-12000 زمان خشک شدن را به اندازه یک ساعت ارائه می دهد ، که این امر برای مکان های بسیار قاچاق شده و محیط های مرطوب بسیار ایده آل است.

اطلاعات بیشتر در مورد بخارشوی کننده فرش

بخارشوی کننده های فرش خانگی و مسکونی .

بخارشوی کننده های فرش صنعتی.

بخارشوی کننده های فرش برای جزئیات بیشتر اتومبیل .

نمودار مقایسه بخارشوی کننده های فرش .

قبل از خرید فرش بخارشوی کن پنج سؤال بپرسید .

محلول بخارشوی کردن فرش غیر سمی با محیط زیست ، با نام Eco-Green® Carpet Care .

تفاوت بین بخارشوی کننده های بخار فرش ، بخار بخارشوی کننده و واشر فشار بخار است.

بیاموزید که چگونه یک فرش بخارشوی کار می کند .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن